GVRquote:Op woensdag 15 november 2006 09:16 schreef Theamerican het volgende:
lekker mee kijken welke film kijken ze?
djeez, lees een krant ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
OV-staking? Als in geheel of alleen in jouw kutdorp?
In de grote stedenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Ja, las het net inderdaad op de fpquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
djeez, lees een krant ofzo![]()
en ja, in mijn kutdorp, amsterdam...![]()
![]()
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Google en het nieuws volgen doet wonderenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook afin de krant las ik dat er tussen 9 en 4 geen bussen zouden rijden. Ik ben nu wel fijn op m'n stageplek, maar ik moet ook nog 'n keer naar huis toe.
Naar mijn weten i het alleen stadsvervoer in Den Haag en R'dam. Maar weet iemand hoe die staking nu werkelijk in elkaar zit?
nouja ik heb die CD wel thuis, en ben al 1 keer opgeweest met 10 fout gezakt. Maar op de cd zit ik telkens op 6 foutquote:Op woensdag 15 november 2006 09:52 schreef T1andonly het volgende:
Als je je 'n beetje voorbereid hebt dan valt het eigenlijke examen best mee.
Ik heb zo'n cd-roms gehad met theorie-examen erop en daar slaagde ik 8 van de 10 keer niet en op m'n echte examen heb'k het er met 1 fout vanaf gebracht. (ook nog 'n domme fout ook)
het gaat er ook niet om of je iets doet op je stagequote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef achterdeur het volgende:
Ah... het altijd mooie "Stage" topic...
Ik doe nu zeker wat... spamme op fok!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om of je iets doet op je stage![]()
Dat is:quote:Op woensdag 15 november 2006 10:33 schreef Rann het volgende:
werk? wasdat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |