Ik zit ook nooit in de leuke multi'squote:Op vrijdag 10 november 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
MWUOAOAAOA IK MAAK JULLIE ALLEMAAL KAPOT IK STAMP JE KAPOT [/bonnie]
Zuks kunnen het regere.quote:
Quicky Slut weer?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
MWUOAOAAOA IK MAAK JULLIE ALLEMAAL KAPOT IK STAMP JE KAPOT [/bonnie]
Sounds fine..quote:
Ik heb maar 1 msn-ge... 2 msn-gesprekken nu. Geen multi's!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat komt omdat jullie allen in BeF multi's vertoeven, die zijn écht saai, gaan ze over boeken praten ofzo![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:00 schreef cerror het volgende:
Ik heb maar 1 msn-ge... 2 msn-gesprekken nu. Geen multi's!
Omdat je wegliepquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 msn-ge... 2 msn-gesprekken nu. Geen multi's!
Ik hoef die ADHD-chat niet.quote:
Dat komt omdat je offline bent.. drol.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
Ik nul (0).
Ik vond die eerste regel interessanter!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Die tweede regel. Ik dacht: "Huh??!" Het is een schrijffoutje
Sta ik offline bij jullie? Dat verklaart een hoop dan, ja. Ik ben écht online, desondanksquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je offline bent.. drol.
Bij mij was je net nog gewoon online hoor!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sta ik offline bij jullie? Dat verklaart een hoop dan, ja. Ik ben écht online, desondanks
Even Live Messenger geïnstalleerd. Kijken of dat wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij mij was je net nog gewoon online hoor!
nu niet meer!
-edit-
en nu weer wel
Dat is toch die saus die je alleen bij de toko kunt kopen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
Hiep hoi, paksoi!
En zo hoort het!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
Collega's met lijkbleke gezichten, alcohol-adem en mega-katers.
En een paar ziekmeldingen. Uiteraard.
Het was gezellig?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
Mietjes, die ziekmeldersquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
een hele dikke kus voor je collega'squote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Mokster het volgende:
Het was inderdaad uitermate geslaagd.
En ja. Het zijn ambtenaren. Net als ik. Wel zeer hardwerkend overigens.
Behalve op de vrijdag na een borrel.
Een belgische ambtenaarquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef rompompom het volgende:
Niks mis met ambtenaren! Mijn ouders en zus zijn het (leraren) en vanaf volgende week donderdag ben ik een Belgisch ambtenaar!
spraakherkenings software?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef cerror het volgende:
Mijn handen zijn zo koud dat ik amper kan typen.
Sterker nog: het ís weekend!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
Bijna weekend.
vrees jou en je bloemetjesjurken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrees mij en mijn eh, ja. Vrees mij.
Ik lees dit net. Dus ik heb ze nog niet kunnen doorgeven...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet goed komen dacht ik zo
en heb je de kusjes doorgegeven?
ik ga er van uit dat dat goed komtquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lees dit net. Dus ik heb ze nog niet kunnen doorgeven...
al die mannen helemaal vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:28 schreef JDude het volgende:
Dolle pret volgende week dus, op je werk?
"Ja, deze krijgen jullie állemaal van ene F. uit E."
En dan straks wel de complimentjes in ontvangst nemen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
Ik moest het opberghok van de gymzaal helemaal leeghalen en vervolgens schoonmaken ivm teveel afwezigheid. Spullen eruitgehaald, bezems opgehaald enzo, kom ik daar terug in de gymzaal, waren er al schoonmakers bezig.,
,
. Zo van "Oh, wilde jij schoonmaken?". "Mwah, neuh. Geef maar een gil als het klaar is."
En toen ben ik buiten een peuk gaan roken..
Delegeren!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
Ik moest het opberghok van de gymzaal helemaal leeghalen en vervolgens schoonmaken ivm teveel afwezigheid. Spullen eruitgehaald, bezems opgehaald enzo, kom ik daar terug in de gymzaal, waren er al schoonmakers bezig.,
,
. Zo van "Oh, wilde jij schoonmaken?". "Mwah, neuh. Geef maar een gil als het klaar is."
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
,
Wat overigens wel flut was, was dat ik om 9 uur al vrij was, en ik om half 2 pas kon beginnen met dat opberghok. Dus toen ben ik maar met iemand de stad in gegaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan straks wel de complimentjes in ontvangst nemen.
die dude kon blokfluit spelen en praten tegelijk?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat overigens wel flut was, was dat ik om 9 uur al vrij was, en ik om half 2 pas kon beginnen met dat opberghok. Dus toen ben ik maar met iemand de stad in gegaan..
Oh, en ik heb nog een tijdje met de blokfluitspelende zwerver gepraat.
Én praten én blokfluit spelen én een sigaret (een van míj, nota bene) roken tegelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
die dude kon blokfluit spelen en praten tegelijk?
wereld actquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én praten én blokfluit spelen én een sigaret (een van míj, nota bene) roken tegelijk.
Als Chowi een beetje handelsgeest heeft is ze gelijk zijn manager geworden.quote:
Ehm, ik heb dus geen handelsgeest hè.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Als Chowi een beetje handelsgeest heeft is ze gelijk zijn manager geworden.
Dank je wel, dat vond ik erg aardig van je. Normaal negeert iedereen me.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, en ik heb nog een tijdje met de blokfluitspelende zwerver gepraat.
Ik ga vanaf donderdag in Antwerpen aan de slag. Voor een Belgisch bedrijf dat is ingehuurd door de Vlaamse overheid. Aldus.quote:
Ah, was jíj dat. Ik vond het al zo typisch dat je op elke vraag "bier" antwoordde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dank je wel, dat vond ik erg aardig van je. Normaal negeert iedereen me.
vandaarquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga vanaf donderdag in Antwerpen aan de slag. Voor een Belgisch bedrijf dat is ingehuurd door de Vlaamse overheid. Aldus.
Aan het gymzaal verhaal te horen is ze een geboren manager!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Als Chowi een beetje handelsgeest heeft is ze gelijk zijn manager geworden.
Zo'n 4-uur-cup-a-soup variant?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Aan het gymzaal verhaal te horen is ze een geboren manager!
Ik zie het wel voor me dat ze ook nog tegen de schoonmakers schreeuwde of ze dan ook helemaal niets alleen konden! Ja.quote:
Nu die kale kop nogquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zie het wel voor me dat ze ook nog tegen de schoonmakers schreeuwde of ze dan ook helemaal niets alleen konden! Ja.
Ik scheer m'n hoofd niet kaal hoor.quote:
Ziek zijn. Dat is hip. Mieters hip zelfs.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:56 schreef cerror het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Ik ga eerst maar eens bier halen, dan zie ik wel verder.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ziek zijn. Dat is hip. Mieters hip zelfs.
Neucken natuurlijk. Duhhh.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:56 schreef cerror het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Kan je hier dan ook wat langsbrengen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens bier halen, dan zie ik wel verder.
Rasoptimist.quote:
Utrecht? Damnage, dat is een eind rijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je hier dan ook wat langsbrengen?
Ahuh, ranzig.quote:
Goed idee!quote:
Zuupze..quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:19 schreef cerror het volgende:
Ik ga blijkbaar weer zuipen in den binnenschtad.
Net als vorige week dus.
Daar heb je bij de Centraalstationjunk een hele roedel fietsen voorquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:18 schreef Bizznitch het volgende:
20 euro.
Ik heb net moeten bellen dat ik niet kon komen omdat m'n fiets is overledenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:19 schreef cerror het volgende:
Ik ga blijkbaar weer zuipen in den binnenschtad.
Net als vorige week dus.
Dan ga je toch zeker lopen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net moeten bellen dat ik niet kon komen omdat m'n fiets is overleden![]()
Wat spook jij met je fiets uit allemaal dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb net moeten bellen dat ik niet kon komen omdat m'n fiets is overleden![]()
Ohnee. Op zo'n afstand zou ik denk ik niet eens gaan fietsenquote:
Met bierstop in schiedam is het te doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnee. Op zo'n afstand zou ik denk ik niet eens gaan fietsen.
Ja gewoon weet nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat spook jij met je fiets uit allemaal dan?
Ik had een keer een ovenpizza gekocht en toen kwam ik er thuis achter dat we geen oven haddenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoidoeifipolapo.
Trouwens. Van je laatste centen een ovenpizza kopen en er thuis achter komen dat de oven stuk is is stom.
Hier doet'ie het wel. De pizza was okayquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoidoeifipolapo.
Trouwens. Van je laatste centen een ovenpizza kopen en er thuis achter komen dat de oven stuk is is stom.
Tyraps.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gewoon weet niet
Hij hing al met tape tierips (of hoe je het ook spelt) en touw aan elkaar
En dat is blijkbaar niet goed![]()
Gewoon in de koekenpan mikken die handel. Deksel erop en klaar is je miniheteluchtoven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoidoeifipolapo.
Ik voel me meteen een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een keer een ovenpizza gekocht en toen kwam ik er thuis achter dat we geen oven hadden![]()
Volgens mij doet de heteluchtstand het wel. Daar staat hij nu op en hij leek warmer te worden. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon in de koekenpan mikken die handel. Deksel erop en klaar is je miniheteluchtoven.
Eet smakelijk, over drie uur!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij doet de heteluchtstand het wel. Daar staat hij nu op en hij leek warmer te worden. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Misstique het volgende:
En ik had een keer een panpizza gekocht, maar toen ik thuis kwam had ik geen pan.,
,
.
Je deed je bestquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef Misstique het volgende:
Tot zover mijn poging tot Dribbel_ humor.
alt-s. Verder blijft het een goede vraag. De enige reden dat ik nog niet geupdate heb.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:38 schreef Janetje het volgende:
Zeg schatjes, als je in firefox 2.0 zit en wilt instellen dat je met control-s weer invoert op fok, hoe moetda?
Bij mij was het waarquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef Misstique het volgende:
Tot zover mijn poging tot Dribbel_ humor.
Whehehe.. ach ja.. ik doe het blind tegenwoordig, alt, control, tomaaato, tomeeetoquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
alt-s. Verder blijft het een goede vraag. De enige reden dat ik nog niet geupdate heb.
Mag ik meequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga met kerst naar Parijs.
Ik heb het kaartje nogquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Jij zou me heul lang geleden al meenemen maar heb je nooit gedaan
.
Effe zoeken in [BUG] geeft deze uiterst nuttige post:quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:38 schreef Janetje het volgende:
Zeg schatjes, als je in firefox 2.0 zit en wilt instellen dat je met control-s weer invoert op fok, hoe moetda?
Ik control-f'te ook al in BUG ja.. maar vond 'm niet..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe zoeken in [BUG] geeft deze uiterst nuttige post:
[Firefox2]keyboard shortcuts werken niet meer
Ik had 'm eerst zelf ook niet gevonden en toen zelf een topic geopend. Daarom vond ik 'm makkelijk terug, want er was daar dus toen ook naar toe gelinktquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik control-f'te ook al in BUG ja.. maar vond 'm niet..Thanks poepie.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had 'm eerst zelf ook niet gevonden en toen zelf een topic geopend. Daarom vond ik 'm makkelijk terug, want er was daar dus toen ook naar toe gelinkt
Alt-s is makkelijker..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef JDude het volgende:
Alt-S om in te voeren? Wat is er mis met de [ Invoeren ] knop?
je hoeft niet meer met je muis te mikkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef JDude het volgende:
Alt-S om in te voeren? Wat is er mis met de [ Invoeren ] knop?
Serieus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hoeft niet meer met je muis te mikken
En als je een ban hebt kan je alsnog postenomdat alleen de knop geblokkeerd is
![]()
Typen wordt er kennelijk wel een stuk lastiger van.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier
Je wordt er ook moe van ot nie? Na 8 halve liters
If ich nu ein watje siet?
Oh nee! Moks! Hoe moet dat nou dan?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:43 schreef Mokster het volgende:
Dit is wellicht mijn laatste avond internet tot aan het einde van het jaar...
Ja. Geen idee. Al mijn boeken heb ik ingepakt. Dus lezen is ook geen optie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh nee! Moks! Hoe moet dat nou dan?!
Jullie kunnen makkelijk zonder mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja en wij dan enzo? Bedoelde ik. Eigenlijk.![]()
!
Je bent niet van plan om in Haarlem zelf internet te nemen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Mokster het volgende:
En misschien. Héél misschien. Een buurman met een draadloos netwerk waarop ik kan meeliften.
Leugens! Je tieten! Waardevol! Enzo!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jullie kunnen makkelijk zonder mij.
In Haarlem wel. Maar ik ga eerst tijdelijk ergens anders wonen terwijl ik in Haarlem ga schilderen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:55 schreef rompompom het volgende:
Je bent niet van plan om in Haarlem zelf internet te nemen?
Misschien moet ik ze maar eens gaan verzekeren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Leugens! Je tieten! Waardevol! Enzo!
Voordat ik ze niet meer durf aan te raken, doe dat maar. Ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze maar eens gaan verzekeren.
"Wij" hebben nog wel een tietenverzekering.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze maar eens gaan verzekeren.
Buurman verleiden hihi.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Mokster het volgende:
En misschien. Héél misschien. Een buurman met een draadloos netwerk waarop ik kan meeliften.
Ik zit nu al een minuut te 'OH GOD HET GAAT ONS RAKEN!1'-en, om weer opgelucht te zuchten, om weer 'OH GOD HET IS ER WEER'-en, om weer opgelucht te zuchten, om weer..quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Janetje het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx
Whehehe.. 'r komt me een buitje aan zeg..
Sjit, ik moet vanaaf nog 2 uur in de auto zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Janetje het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx
Whehehe.. 'r komt me een buitje aan zeg..
Niet dus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Grapje.
En maar hopen dat je je niet kapot rijd tegen een boom dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjit, ik moet vanaaf nog 2 uur in de auto zitten.
Verkapte-doodsverwensingquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En maar hopen dat je je niet kapot rijd tegen een boom dat zou zonde zijn![]()
![]()
Ergens had ik me dit moment glorieuzer ingebeeld.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Intxaurraga het volgende:
*Sporadisch bericht.
Nee maar dat wist ik alquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:57 schreef Nosh het volgende:
Dribbel. Had ik je al gezegd dat het niet aan jou lag, maar aan mij?
Ja maar jij blaft als je je hoogtepunt bereikt, om daarna dood te rollen en heel luidruchtig te snurken.quote:
ma...maa....maarrrquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja maar jij blaft als je je hoogtepunt bereikt, om daarna dood te rollen en heel luidruchtig te snurken.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:30 schreef Nosh het volgende:.
Een gifje en alles is weer goed. Een beetje.
Ik dwing niet, ik geef vrij subtiele hints die jij moet oppikken zodat je iets toffers dan 'HEY REMLOF' topics opent.quote:
Tis een limbabwaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik dwing niet, ik geef vrij subtiele hints die jij moet oppikken zodat je iets toffers dan 'HEY REMLOF' topics opent.
Met je limburgerin.
Bier!quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:18 schreef cerror het volgende:
Puh, dornken.
leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:18 schreef cerror het volgende:
Puh, dornken.
Nuo!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:48 schreef mcDavid het volgende:
Wtf
terugkomen na een avond stappen en nog nuchter zijn is best vaag
Gast!quote:Op zaterdag 11 november 2006 05:15 schreef Litso het volgende:
Janet.
typ in je adresbalk 'about:config'
zoek ui.key.chromeAccess en zet hem op 5
en ui.key.contentAccess op 4
Boeiequote:Op zaterdag 11 november 2006 05:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gast!
Daar was ze allang via MSN achter gekomen![]()
![]()
Het komt wel enigzins als een vreemd scenario op mij over, ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
Het is zaterdagochtend. Over een paar uur ga ik verhuizen. En ik zit in het donker op de bank. Naakt. Achter de computer. En ik lak mijn nagels terwijl ik naar de verhuisdozen staar.
Volgens mij ben ik aan het doordraaien.
Ah, dus dáár werd ik wakker van!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
Het is zaterdagochtend. Over een paar uur ga ik verhuizen. En ik zit in het donker op de bank. Naakt. Achter de computer. En ik lak mijn nagels terwijl ik naar de verhuisdozen staar.
Wanneer ben je op Voorhout?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
Ik had in een stonede bui tegen iemand gezegd dat ik wel mee wil rijden met diegene naar de Free Hug actie vandaag in Utrecht. Nu krijg ik allemaal PM's, van, wanneer ben je op station Zwolle en hier is mijn mobiele nummer..
Niet.quote:
Post dat nummer eens, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
Ik had in een stonede bui tegen iemand gezegd dat ik wel mee wil rijden met diegene naar de Free Hug actie vandaag in Utrecht. Nu krijg ik allemaal PM's, van, wanneer ben je op station Zwolle en hier is mijn mobiele nummer..
beetje late reactie maar toch, cammen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
en ik wou hem nu een keertje níét doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
beetje late reactie maar toch, cammen?
Dingen lopen wel eens anders dan je hoopt. Vooral ook omdat 10 seconden na deze glorieuze terugkeer mijn internet - en daarbij mijn enige contact met de buitenwereld die avond - uitviel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ergens had ik me dit moment glorieuzer ingebeeld.
Compleet met mensenmassa's, die spontaan op de been gingen om de sporadische terugkeer van Intxxuxaruaga te vieren. En zulks.
Fijn verhuisd?quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
06. En dan, euh, iets met een vier geloof ik. Of een zeven, dat zou ook kunnen. En er zat ook nog ergens een negen in. Of was het nou een acht? Hm, lastig, dat Korsakoff.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Post dat nummer eens, dat zal hem leren!
Wacht, ik probeer het ff!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
06. En dan, euh, iets met een vier geloof ik. Of een zeven, dat zou ook kunnen. En er zat ook nog ergens een negen in. Of was het nou een acht? Hm, lastig, dat Korsakoff.
Je bent gewild!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Succes.
Niet gelukt. Mag ik nog een cijfer kopen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Succes.
Een twee. Op de achtste plaats.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet gelukt. Mag ik nog een cijfer kopen?
Kun je niet meer lezen ofzo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:35 schreef cerror het volgende:
Waar de hel gaat dit over?
Dat vraag ik me ook vaak af als ik teveel gezopen of gerookt heb.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:35 schreef cerror het volgende:
Waar de hel gaat dit over?
Ik ben lui.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
Héhéhéhé!quote:
Wíl ik dat dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhéhé!
Gewoon weer blowen en zuipen en dan wordt je wakker in zn bed.
Nu niet misschien maar na een joint en wat pinten pilsch misschien wel.quote:
Hm. Mogelijkerwijs.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu niet misschien maar na een joint en wat pinten pilsch misschien wel.
...je bent aangekleed?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef Mokster het volgende:
Verhuizing deel I geslaagd!
Nu alcohol. Veel.
En tieten, volgaarne.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef Mokster het volgende:
Nu alcohol. Veel.
Tieten en drank, altijd goed.quote:
Vooral als de tetten in kwestie groot zijn.quote:
Zijn die van jou beschikbaar wellicht?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
En tieten, volgaarne.
En wel van vorm, uiteraard.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vooral als de tetten in kwestie groot zijn.
Nee, er zit een slotje op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zijn die van jou beschikbaar wellicht?
Daar ging ik vanuit.quote:
Grote tetten zijn fijn. Lekker zacht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
Vooral als de tetten in kwestie groot zijn.
Helaasch. Ik had grote verwachtingen van uw tetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
Nee, er zit een slotje op.
Mieters.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef Mokster het volgende:
Nu alcohol. Veel.
Oh? Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaasch. Ik had grote verwachtingen van uw tetten.
Ik stel me Chowi altijd voor als een schone deerne met zeer fijne tetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
Oh? Hoe dat zo?
Zo werkt het nou eenmaal met internet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:35 schreef Mokster het volgende:
Geen idee waarom eigenlijk.
Uhuh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal met internet.
Verwachtingspatronen zijn altijd té hoog.
* cerror is ook schuldig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
Daarom zit ik ook zo vaak op internet.
Veelal wel ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:36 schreef cerror het volgende:
Zo werkt het nou eenmaal met internet.
Verwachtingspatronen zijn altijd té hoog.
Daarom doe ik ook heel zelden aan meets.quote:
Wat een stel contactgestoorden bij elkaar zijn we toch ook eigenlijk.quote:
Heel eerlijk gezegd vreesde ik dat er hier in mijn tijdelijke woning niemand zou zijn op wiens draadloze netwerk ik zou kunnen meeliften. En ik was zojuist serieus blij dat het tegendeel waar bleek te zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
Daarom zit ik ook zo vaak op internet.
Dude,quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vreesde ik dat er hier in mijn tijdelijke woning niemand zou zijn op wiens draadloze netwerk ik zou kunnen meeliften. En ik was zojuist serieus blij dat het tegendeel waar bleek te zijn.
Kortom: ik moet nodig een écht leven.![]()
Beter een plotselinge dood, dan nog 4x nageschopt te worden!quote:
Ja nee dit helpt. pessimistquote:
Je gaat hun laatste restje verzet smoren in een bad van harde alcohol?quote:Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef Mokster het volgende:
Prinses Belle en Kira-Kliera lijken zich eindelijk bij de verhuissituatie te hebben neergelegd.
Derhalve: vodka.
oquote:Op zondag 12 november 2006 04:24 schreef rompompom het volgende:
Dat jullie wél even bedenken dat dit één van de weinige keren was dat ik in pak ben.
Tot dusver loopt het zeer voorspoedig.quote:Op zondag 12 november 2006 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig maarverhuizing goed gegaan?
quote:Op zondag 12 november 2006 12:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tot dusver loopt het zeer voorspoedig.
Morgen deel II.
Poes Belle is nog niet echt blij. Ze is uit protest in mijn bed gaan liggen.
Onder het dekbed. En weigert er onder vandaan te komen.
Maar aan de andere kant: het is goed weer voor een dagje onder de dekens!
Ach en wee.quote:Op zondag 12 november 2006 13:47 schreef Q. het volgende:
Ik heb al zitten krassen. The horror.
Van de álcohol, Ch.quote:Op zondag 12 november 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
Ik ben chronisch blauw, J.
Het is niet zo dat ik altijd aan de zuip ben als ik het woord "bier" in een zin gebruik, hoor. Dat zou toch wel extreem zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Van de álcohol, Ch.
Of wacht. Dat ben je ook haast chronisch
Grapjequote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Het is niet zo dat ik altijd aan de zuip ben als ik het woord "bier" in een zin gebruik, hoor. Dat zou toch wel extreem zijn.
Bier.quote:
Gaarne!quote:
Plop!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
Net terug van een avond en nacht vuige metal..
Not bad..
met je ringbaardquote:Op zondag 12 november 2006 18:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
Goed-vuig? Als in 'schraal bier, rondvliegende ledematen in de mosh pit en gitaargeweld'-vuig?
Dat alles, tegelijkertijd..quote:Op zondag 12 november 2006 18:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
Goed-vuig? Als in 'schraal bier, rondvliegende ledematen in de mosh pit en gitaargeweld'-vuig?
En zo hoort het. Ellebogen in je gezicht, spikesarmbanden in je maag, een permanente gehoorbeschadiging en toch blijven lachen. Al dan niet vertrappelt door 5 dikke mannen. Met baarden.quote:Op zondag 12 november 2006 18:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat alles, tegelijkertijd..
Bier over de kleren, blauwe plekken overal, spierpijn van het levend proberen te blijven tijdens het zware heen en weer gestuiter van de mensenmassa, tijdelijke gehoorstoornis en fysiek helemaal kapot.
Muts en stoned, toffe vertoevenis gehad dit weekeinde dus?quote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
c! Ik was stoned. En ik heb overigens nu ook een foto met een muts. Zoek geen verband tussen deze twee feiten, s'il vous plaît.
quote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
c! Ik was stoned. En ik heb overigens nu ook een foto met een muts. Zoek geen verband tussen deze twee feiten, s'il vous plaît.
Je moet nodig aan de vriendin, David.quote:
Mwoah, och, ja. De muts heb ik gejat van een vriendin. Het is de enige muts die me tof staat.quote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Muts en stoned, toffe vertoevenis gehad dit weekeinde dus?
Wie gaat er ook naar Soest? Ofquote:Op zondag 12 november 2006 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Waarom komen alle bussen uit soest trouwens precies 5 minuten ná het vertrek van de bus naar hoevelaken in amersfoort aan?
quote:Op zondag 12 november 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet nodig aan de vriendin, David.
E-mail en tel. nr. a.u.b.quote:Op zondag 12 november 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
een vriendin
Alsof hij de enige is.quote:Op zondag 12 november 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het past bij je cocon van textiel!quote:Op zondag 12 november 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, och, ja. De muts heb ik gejat van een vriendin. Het is de enige muts die me tof staat.
quote:
Soesterberg bedoelde ik. Daar heeft men een MLM.quote:Op zondag 12 november 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie gaat er ook naar Soest? OfAmersfoort
of all places?
Omdat de chauffeurs jou onwillekeurig langer in die prachtstad willen laten vertoevenquote:Op zondag 12 november 2006 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Waarom komen alle bussen uit soest trouwens precies 5 minuten ná het vertrek van de bus naar hoevelaken in amersfoort aan?
Moet hij dat als een uitnodiging opvatten ?quote:Op zondag 12 november 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat ze dat een keer doen als het níét zo fuckin koud is!quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat de chauffeurs jou onwillekeurig langer in die prachtstad willen laten vertoeven
quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat de chauffeurs jou onwillekeurig langer in die prachtstad willen laten vertoeven
Oh, ze heeft trouwens al een denkbeeldig vriendje die ze David heeft genoemd. Ik meen het.quote:
Mijn cocon van textiel?quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Het past bij je cocon van textiel!
Ik vertoef er gemiddeld 40 uren per week.quote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is niet de meest bruisende stad die ik ken, inderdaad.
Nee. Want nee.quote:Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet hij dat als een uitnodiging opvatten ?
Hip!quote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ze heeft trouwens al een denkbeeldig vriendje die ze David heeft genoemd. Ik meen het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |