Ik zit ook nooit in de leuke multi'squote:Op vrijdag 10 november 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
MWUOAOAAOA IK MAAK JULLIE ALLEMAAL KAPOT IK STAMP JE KAPOT [/bonnie]
Zuks kunnen het regere.quote:
Quicky Slut weer?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
MWUOAOAAOA IK MAAK JULLIE ALLEMAAL KAPOT IK STAMP JE KAPOT [/bonnie]
Sounds fine..quote:
Ik heb maar 1 msn-ge... 2 msn-gesprekken nu. Geen multi's!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat komt omdat jullie allen in BeF multi's vertoeven, die zijn écht saai, gaan ze over boeken praten ofzo![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:00 schreef cerror het volgende:
Ik heb maar 1 msn-ge... 2 msn-gesprekken nu. Geen multi's!
Omdat je wegliepquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 msn-ge... 2 msn-gesprekken nu. Geen multi's!
Ik hoef die ADHD-chat niet.quote:
Dat komt omdat je offline bent.. drol.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
Ik nul (0).
Ik vond die eerste regel interessanter!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Die tweede regel. Ik dacht: "Huh??!" Het is een schrijffoutje
Sta ik offline bij jullie? Dat verklaart een hoop dan, ja. Ik ben écht online, desondanksquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je offline bent.. drol.
Bij mij was je net nog gewoon online hoor!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sta ik offline bij jullie? Dat verklaart een hoop dan, ja. Ik ben écht online, desondanks
Even Live Messenger geïnstalleerd. Kijken of dat wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij mij was je net nog gewoon online hoor!
nu niet meer!
-edit-
en nu weer wel
Dat is toch die saus die je alleen bij de toko kunt kopen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
Hiep hoi, paksoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |