Ook nog eensquote:Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En de volgende ronde Gatorade Cup
Maar wel de 1e keus van de psv directie.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een paar hele goede voetballers, een talentje hier en daar en voor de rest niets bijzonders. En een zichzelf overschattende trainer met een grote bek en calimero-neigingen ("Met 7 man achter de bal kan ik óók winnen").
Jouw cluppie wilde maar al te graag Ten Catequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een paar hele goede voetballers, een talentje hier en daar en voor de rest niets bijzonders. En een zichzelf overschattende trainer met een grote bek en calimero-neigingen ("Met 7 man achter de bal kan ik óók winnen").
Klopt, ik ben blij dat ie 't niet is geworden. Niet dat ik Koeman nou de ideale trainer vind (al laat ie PSV vrijer spelen dan Hiddink). De resultaten zijn nu lekker, maar ik ben benieuwd hoe het over 1 á 2 seizoenen gaat onder Koeman.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jouw cluppie wilde maar al te graag Ten Cate
Nee, hij vond vitesse te minderwaardig om zijn veters voor te strikkenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat las ik nou, wordt Afellay gespaard zondag?![]()
Alexquote:Op donderdag 9 november 2006 23:28 schreef Mister_YingYang het volgende:
Omdat Van Bommel weg is; Wie moet nu een hattrick scoren?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
Nee, hij vond vitesse te minderwaardig om zijn veters voor te strikken
door een vitesse-aanhanger natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daarom liep ie met zijn schoenen aan
![]()
Zal ie ze wel hebben laten strikken![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
door een vitesse-aanhanger natuurlijk
dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 23:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zoiets doen wij niet , dan zal die wel schoenen hebben zonder veters maar met een rits
![]()
Je hebt uiteraard gelijk, ik moet ook zeggen dat ik normaal gesproken ook niet echt warmloop voor de KNVB beker. Net zoals oefenwedstrijden (en tegenwoordig zelfs kwalificatiewedstrijdenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Je moet ook niet meewerken aan die pay-per-view troep. Ik zou bijna zeggen dat je het verdient als je voor zo'n onbeduidende wedstrijd nog 3 euro over hebt. Ben benieuwd of je je geld terugkrijgt, het zou een schande zijn als het niet zo is maar het is natuurlijk wel talpa. Houd ons op de hoogte, misschien kunnen we met zijn allen gaan zeiken bij talpa over de prijs en kwaliteit en wordt het ooit nog eens een service met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
0-4 uit winnen bij Vitesse![]()
Dat zijn mooie uitslagen.
Ach zo'n uitslag zal het zeker niet worden hoor. Ajax speelt a.s. zondag heus wel met wat meer vuur (helaas voor ons natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
0-4 is netjes.
Speelt Ajax zoals vandaag, ben ik bang dat jullie er ook met zo'n uitslag naar Eindhoven gaan zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |