abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43500070
Ik denk dat van Bommel terugkomt naar psv.
Houd van een lijntje.
pi_43500287
Dat doet hij zeker
Denk als hij 33 of 34 is.
pi_43500323
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:40 schreef Lemming22 het volgende:

En aan alle Ajax-supporters die zeggen dat Ajax zo mooi voetbal speelt en niet begrijpen waarom de PSV-supporters fan zijn van zo'n club die zo'n voetbal speelt: wedden dat wanneer jullie hadden gewonnen op deze manier (slecht voetballen en toch winnen), je er totaal niets om had gegeven omdat je dan toch van je grootste rivaal gewonnen had? Nou zo denken wij nu dus ook!
Voetballen tot de 16 en niet verder is niet mooi en zeker niet beter.
PSV was meester in eigen 16.
pi_43500470
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
En wat zouden jullie van Theo Janssen bij PSV vinden als de opvolger van Cocu ?
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Hij kan zeker voetballen maar of ie de juiste mentaliteit heeft? Ik zou liever Stijn Schaars zien.

Denk jij dat Theo het niveau aan zou kunnen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_43500497
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat doet hij zeker
Denk als hij 33 of 34 is.
Ik denk volgend seizoen.
Houd van een lijntje.
pi_43500552
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet zo goed. Hij kan zeker voetballen maar of ie de juiste mentaliteit heeft? Ik zou liever Stijn Schaars zien.

Ik denk dat het Schaars ook gaat worden, maar dan zal PSV wel meer moeten betalen
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:23 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik denk volgend seizoen.
Let's hope so
pi_43500594
Ik basseer dat trouwens hier op:
quote:
Op papier valt München weinig te verwijten. In de Champions League hebben ze zich moeiteloos gekwalificeerd voor de volgende ronde, ze zitten nog in het Duitse bekertoernooi en in de Bundesliga doen ze bovenin mee. Toch is er al vier keer verloren en zijn de overwinningen zelden overtuigend. Kind van de rekening lijkt voorlopig Mark van Bommel. De middenvelder kwam afgelopen zomer van Barcelona over om in München de vertrokken Michael Ballack te doen vergeten.

„Dat lukt hem niet, we moeten snel versterking zoeken“, waren de duidelijke woorden van manager Uli Hoeneß afgelopen week. Van Bommel speelde tegen Leverkusen weliswaar de hele wedstrijd, maar het zelfvertrouwen lijkt weg.

Hij speelde belabberd en moet oppassen niet weer op de bank terecht te komen, net zoals bij Barcelona regelmatig het geval was.
Houd van een lijntje.
pi_43501151
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ja!
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hij staat op http://alexdacosta.web-log.nl/.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43501546
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Theo het niveau aankan bij PSV daarbij komt ook dat Ronald Koeman met hem heeft samengewerkt , wellicht wordt ie dan weer beter op vrije trappen

Maar ja voorlopig blijft het bij een gerucht , Feyenoord heeft ook al hele lange tijd intresse in hem volgens zeggen en voor het zelfde geld verlengt Theo zijn contract nog bij Vitesse.

Stijn Schaars zie ik niet zo snel bij PSV komen daarvoor zou PSV teveel moeten betalen ( en dat geld hebben ze wellicht niet )
Want AZ laat natuurlijk ook niet graag 1 van zijn beste spelers naar de concurent gaan.
pi_43501831
Van mij hoeft Theo niet te komen
  maandag 13 november 2006 @ 11:26:49 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43502030
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Theo het niveau aankan bij PSV daarbij komt ook dat Ronald Koeman met hem heeft samengewerkt , wellicht wordt ie dan weer beter op vrije trappen

Maar ja voorlopig blijft het bij een gerucht , Feyenoord heeft ook al hele lange tijd intresse in hem volgens zeggen en voor het zelfde geld verlengt Theo zijn contract nog bij Vitesse.

Stijn Schaars zie ik niet zo snel bij PSV komen daarvoor zou PSV teveel moeten betalen ( en dat geld hebben ze wellicht niet )
Want AZ laat natuurlijk ook niet graag 1 van zijn beste spelers naar de concurent gaan.
Theo bij PSV
Lijkt me voorafgaand al geen gelukkig "huwelijk"

Best mogelijke optie voor PSV volgende seizoen als Cocu al stopt na dit seizoen, is absoluut Schaars.
Vraag me af wat hij zal moeten kosten, maar meer dan 8 miljoen lijkt me toch ietwat overdreven.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43502066
Schaars zou ik ook graag zien spelen voor PSV
pi_43502337
Gefelicteerd met de 3 punten. .. wel onverdiend maar ja dat is het voetbal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 november 2006 @ 11:48:59 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43502709
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
En wat zouden jullie van Theo Janssen bij PSV vinden als de opvolger van Cocu ?
nee dank je
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43502890
Theo Jansen bij PSV?? Ik hoop het niet in het belang van het Nederlands voetbal op Europese velden.
  maandag 13 november 2006 @ 12:00:40 #266
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43503053
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:37 schreef Chadi het volgende:
Gefelicteerd met de 3 punten. .. wel onverdiend maar ja dat is het voetbal
Jullie hebben geen kans gecreeerd en jullie dode spelmomenten zijn duidelijk minder dan die van PSV dus echt onverdient is het niet.
  maandag 13 november 2006 @ 12:17:16 #267
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43503560
Willen jullie Theo a.u.b. kopen? Krijgen jullie een tientje toe van me. Kaya gaat toch groter en beter worden

[ Bericht 15% gewijzigd door Tyler..Durden op 13-11-2006 12:32:42 ]
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_43504048
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef dndiek het volgende:
Schaars zou ik ook graag zien spelen voor PSV
Die heeft nog een contract tot 2009 dus dat is diep in de buidel tasten , en daarbij denk ik ook dat Schaars eerder de stap naar het buiteland maakt dan dat ie nog naar een club gaat in Nederland.
  maandag 13 november 2006 @ 12:34:05 #269
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43504070
Dikke theo bij psv
pi_43504348
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Die heeft nog een contract tot 2009 dus dat is diep in de buidel tasten , en daarbij denk ik ook dat Schaars eerder de stap naar het buiteland maakt dan dat ie nog naar een club gaat in Nederland.
Het is wel zo dat als je Schaars zou halen je wel gewoon een goede speler hebt (natuurlijk kan het altijd zo zijn dat de overstap niet goed uitpakt, maar toch..) en het dan wel wat mag kosten. Je wil Cocu vervangen en dat zal denk ik hoe dan ook wat gaan kosten. Of je moet de mazzel hebben om goedkoop een talentje op de kop te tikken. Maar Schaars is bekend met de Eredivisie, spreekt Nederlands en speelt gewoon goed. Dus aanpassingmoeilijkheden zullen er niet zo snel zijn. Daarnaast verzwak je een (directe) concurrent waarschijnlijk. Meteen één van de redenen waarom ik hoop dat hij bij AZ blijft als AZ fan. Maar kan mij wel goed voorstellen dat Schaars bij een PSV ook wel goed zou renderen.
  maandag 13 november 2006 @ 12:45:26 #271
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43504400
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Volgend jaar is het al 2007 dus dat valt nog wel mee met 2 jaar contract.

2 jaar bij Vitesse en dan 2 jaar bij AZ en dan al meteen naar het buitenland willen?
Hij is pas 22 is en ik denk dat als PSV hem echt graag wil hebben ze een goede kans maken.

Verder denk ik dat Schaars via PSV meer kans heeft om bij een echte buitenlandse topclub terecht te komen dan via AZ
pi_43504496
Jij denkt dat PSV Schaars kan halen voor minder dan 8 miljoen?

Schaars blijft bij AZ zolang Van Gaal er nog is en zal na het EK denk ik ook vertrekken bij AZ, mits AZ in de top 3 mee blijft draaien.
  maandag 13 november 2006 @ 12:52:09 #273
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43504604
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij denkt dat PSV Schaars kan halen voor minder dan 8 miljoen?

Schaars blijft bij AZ zolang Van Gaal er nog is en zal na het EK denk ik ook vertrekken bij AZ, mits AZ in de top 3 mee blijft draaien.
Niet voor minder dan 8 miljoen maar wel rond die koers ja.
Wat moet ie dan opbrengen volgens jou, 12, 13 of 14 miljoen?

En heb je dat uit je kleine teen gezogen dat Schaars bij AZ blijft tot van Gaal weg?
Hij heeft een contract tot 2009, wil nu niet tussentijds verlengen dus ik denk dat indien er na dit seizoen een goed bod komt AZ hem zal willen verkopen omdat je met 2 jaar contract nog een maximale transfersom kunt vragen.
pi_43504759
Toen Schaars naar PSV kon, wilde PSV hem niet hebben (afkoopsom van 3 ton of zo). Jammer, maar helaas. Voor 8 miljoen kun je echter nog beter De Guzman proberen te halen: Die is talentvoller dan Schaars en toch ook al aardig constant aan het voetballen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43504805
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niet voor minder dan 8 miljoen maar wel rond die koers ja.
Wat moet ie dan opbrengen volgens jou, 12, 13 of 14 miljoen?

En heb je dat uit je kleine teen gezogen dat Schaars bij AZ blijft tot van Gaal weg?
Hij heeft een contract tot 2009, wil nu niet tussentijds verlengen dus ik denk dat indien er na dit seizoen een goed bod komt AZ hem zal willen verkopen omdat je met 2 jaar contract nog een maximale transfersom kunt vragen.
Denk dat het ook rond die koers ligt, gaat Schaars zich dit seizoen nog meer onderscheiden wellicht 9 miljoen, zakt het wat in misschien 6-7 miljoen.
Schaars en buitenland....mwah. Er is vast wel interesse, maar bij een topclub zit hij denk ik op de bank met wat invalbeurten waarbij hij dan moet hopen een basisplek te krijgen. Anders een subtopper in het buitenland, maar als je dan kan kiezen tussen een subtopper in Spanje of PSV dan kan je net zo goed PSV kiezen in principe. Is de kans nog groter ook dat je CL kan spelen bijv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')