Wat zijn we weer lollig... Als het onzin was had ik het wel in ONZ gepost man..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef __________ het volgende:
Welk deel van de krant heeft ie gegeten? De culinaire pagina of iets wat zwaarder op de maag ligt als de beurskoersen?
Bedankt.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen verstand van cavia's, maar als jij denkt dat er iets mis is, is het nooit verkeerd om naar de dierenarts te gaan![]()
.
Vast de PvdA verkiezingspropagandapaginaquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef __________ het volgende:
Welk deel van de krant heeft ie gegeten? De culinaire pagina of iets wat zwaarder op de maag ligt als de beurskoersen?
Hmm! Ik ga morgen direct met 'm naar de arts!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Vast de PvdA verkiezingspropagandapagina
Maar even serieus, ga even naar de dierenarts als 't morgen nog zo is. Zo duur is dat niet, m'n pa ging eergister voor z'n konijn die ook al twee dagen niet fatsoenlijk gegeten had. Hij heeft iig zekerheid nu, voor twee tientjes ofzoMedicijnen en een mogelijke oorzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |