of nu live op cnn/bbc ?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef Fikkert het volgende:
als ze nu de rest eens mee laten kijken via de schermen
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik ga vanavond gewoon met je mee""
Lesley: "Van mij mag je. Maar ik denk niet dat me dat in dank wordt afgenomen dat ik dat zeg."
Nee, heb het zelfdequote:Op donderdag 9 november 2006 21:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha ik zeg het wat direct.. maar volgens mij snackt ze naar wat bevestiging.. een zoentje of een aanraking.. Of ben ik de enige die dat denkt ?
Geen edit ?quote:
Volgens mij begin ik jouw manier van versierd worden door te krijgen !quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik jouw manier van versierd worden door te krijgen !![]()
Dat is idd exact wat ze nu doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef Kinga het volgende:
Kom op luitjes, doe alsof je in een restaurant zit ofzo dan, daar kunnen mensen je ook bekijken...
Ja het gaat echt nergens over he... maar denk dat Lesley bang is om het over zichzelf te hebben voor die camera's ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Het is ook loeimoeilijk, hoor, om een gesprek gaande te houden onder deze omstandigheden, alle camera's op je gericht, en dat wat iig in Barts leven de grootste rol speelt, nl DGK, is niet echt bespreekbaar.
Jongens, ga het over jezelf hebben dan, desnoods over je favoriete eettentje of film, want dit is te horkerig.
Nou, inderdaad. Ze kennen elkaars geschiedenis eigenlijk nog helemaal niet. Wat ze leuk vinden en juist niet etc. Maar ze hebben de tijd, maar ik vind het nog wel wat saai.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Jongens, ga het over jezelf hebben dan, desnoods over je favoriete eettentje of film, want dit is te horkerig.
weet niet zeker.... op haar werk was ook een enorm personeelstekort, dat vertelde ze van de week.En haar verantwoordelijkheidsgevoel heeft haar doen annuleren.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Lesley heeft haar vakantie naar Brazilie hiervoor geannuleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |