Hhahah, jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia tegen Stephan
(en hij was er stil van...)
Ja! Ik denk echt dat ze wacht op een move van Bart! Ze zinspeelt er al langer op.. en naar mijn idee ook steeds duidelijker..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Toch zegt Lesley wel via omwegen dat er wel iets moet gebeuren... op welke manier dan ook.
Klopt. Ze wil een teken of een handeling zien waardoor ze weet dat ook hij echt wel serieus is. Bart twijfelt een beetje aan of Lesley het nog wel zo lang gaat volhouden, maar Lesley twijfelt dus ook. Maar dan ergens anders aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja! Ik denk echt dat ze wacht op een move van Bart! Ze zinspeelt er al langer op.. en naar mijn idee ook steeds duidelijker..
Welke move? Wil je bij me komen wonen? trouwen? wat?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja! Ik denk echt dat ze wacht op een move van Bart! Ze zinspeelt er al langer op.. en naar mijn idee ook steeds duidelijker..
Iets liefs, al dan niet lichamelijk ... ze heeft bevestiging nodig zonder dat er omheen geluld wordt of een geintje van gemaakt...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welke move? Wil je bij me komen wonen? trouwen? wat?
Dat kan daar toch niet johquote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Iets liefs, al dan niet lichamelijk ... ze heeft bevestiging nodig zonder dat er omheen geluld wordt of een geintje van gemaakt...
Dat vraag ik me ook af idd. Wil ze dat ze wat verder gaan dan alleen maar handje vasthouden? Wat zou ze willen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welke move? Wil je bij me komen wonen? trouwen? wat?
zonde zonde...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze vraagt wel veel van Bart, maar is in haar gevoelens voor Bart ook niet echt duidelijk. Ze neemt zijn onzekerheden niet echt weg. Ze zegt wel eens dat hij zich niet druk hoeft te maken, maar verder gaat ze dan ook niet. Beide hebben erg moeite met de camera's. De handrem zit er op.
Moet ze dat zelf ook doen. Bart zegt vaker (via omwegen) wat hij voor haar voelt dan andersom.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Iets liefs, al dan niet lichamelijk ... ze heeft bevestiging nodig zonder dat er omheen geluld wordt of een geintje van gemaakt...
Zoenen 10 min lang !quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af idd. Wil ze dat ze wat verder gaan dan alleen maar handje vasthouden? Wat zou ze willen?
Tuurlijk wel, hij kan toch gewoon zeggen dat hij verliefd is en haar wil... en een tongzoen.. Jeeh.. dat moet kunnen, dat is niet ordinair, zeker niet na dit ellenlange voorspel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |