Niet schelden ik de kerk hequote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef farceman het volgende:
het doet me allemaal een beetje denken aan de romatisch nacht apart die Dido en Roel vorig jaar bij BB kregen
Geen idee, Ik verzin het terplekkequote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet... Is dat lekker en is dat nouvelle cuisine?
Ik begin daar dus steeds meer aan te twijfelen. Dat hoop ik dus te ontdekken bij Bart. Lesley interesseert me niet zoquote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is een geldwolf, die zou nooit stiekem de villa verlaten.
Zelfs niet als Lesley hem zou smeken.
In deze fase van hun relatie denk ik dat ook nog niet nee. Daar is het nog iets te 'pril' voor zegmaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is een geldwolf, die zou nooit stiekem de villa verlaten.
Zelfs niet als Lesley hem zou smeken.
Mooi verzonnen! 't klonk best wel geloofwaardig hoor, altijd beter dan gambas + coquilles en wildzwijn aan de zij!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Geen idee, Ik verzin het terplekke![]()
Maar ze weet wel hoe ze het moet inschatten, zegt ze erbij.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef Day het volgende:
Lesley maakt zich wel druk om wat Bart gisteravond tegen Stefan heeft gezegd.
Ik heb dat gemist..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef Day het volgende:
Lesley maakt zich wel druk om wat Bart gisteravond tegen Stefan heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |