10 minuten vertraging? Hij filmt je computerscherm en rend dan met het bandje naar de videorecorder ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn vriend heeft de stream 4 op de televise geregeld!![]()
Wel met 10 minuten vertraging maar er zit hoop!![]()
Ik begrijp het prima. Ik had niet verwacht dat jij het eens zou zijn gezien je onophoudelijke verdediging van Lesley. En dat ze er last van heeft en dat het Bart keuze is is duidelijk. Maar ze kan Bart ook steunen en de tijd gebruiken om elkaar beter te leren kennen. Wat is 6 weken nou ? (en geloof me, ik kan er over meepraten). Ze is behoorlijk ongeduldig vind ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap je dat echt niet? Reken erop dat Lesley heel veel wordt aangesproken door mensen die het allemaal wel denken te weten. Bart heeft daar absoluut geen last van. Verder is het Bart's keuze om in dgk te gaan zitten, niet haar keuze. Zij is verliefd en baalt er gewoon wel een beetje van dat het zo in de spotlights is en dat ze misschien wel 2 jaar moet wachten.
Waarom met 10 min vertraging? Zit toch gewoon een composite uitgang op ge pc?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn vriend heeft de stream 4 op de televise geregeld!![]()
Wel met 10 minuten vertraging maar er zit hoop!![]()
Was het maar zoquote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertel eens, waar ken jij haar van ?![]()
In ieder geval niet daar waar wij het kunnen zién.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
De buitenwereld is duidelijk van té grote invloed op die twee. Het lijkt erop dat dat niet goed kán gaan.
6 weken? Wat bedoel je. Bart zit daar misschien nog wel 2 jaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima. Ik had niet verwacht dat jij het eens zou zijn gezien je onophoudelijke verdediging van Lesley. En dat ze er last van heeft en dat het Bart keuze is is duidelijk. Maar ze kan Bart ook steunen en de tijd gebruiken om elkaar beter te leren kennen. Wat is 6 weken nou ? (en geloof me, ik kan er over meepraten). Ze is behoorlijk ongeduldig vind ik.
Nee nee het is tijdelijk zei hij het gaat helemaal via een multitainer. Nu heb ik live maar nog niet 100% stabielquote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
10 minuten vertraging? Hij filmt je computerscherm en rend dan met het bandje naar de videorecorder ?![]()
Zeg dat eens zonder knipoogquote:
Ja maar om nu al te praten over dat ze wel wil dat hij het huis uit gaat. Misschien is volgende maand de rest al wel weggelopen...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
6 weken? Wat bedoel je. Bart zit daar misschien nog wel 2 jaar.
Wat mij betreft spat de chemie van het scherm.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:03 schreef Wireless het volgende:
Totaal geen chemie tussen die twee.
Eenschquote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Day het volgende:
Bart is ook vervelend hoor, Happyme.
Het laat ook continue zijn onzekerheid merken en brengt het gesprek te vaak terug op DGK en het spel.
Vraag haar gewoon naar haar leven, vertel over de jouwe voor DGK, je hobbies, je vrienden, alles! Leer elkaar kennen, gvd!
Zo dat moest er effe uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |