Inderdaad, dat was een grote afknapper!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die twee nieuwe personages zijn ook echt
Toen ik ze zag, dacht ik alleen: "Red shirts!"quote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was een grote afknapper!
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
Nieuw format van Lost:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Of juist wel omdat je bepaalde dingen opeens begrijptquote:Op maandag 4 december 2006 20:24 schreef Jivis het volgende:
Ik heb ze allemaal gezien, hoef ze eigenlijk geen tweede keer te kijken eigenlijk. Da's bij dit soort series veel minder leuk.
Hij zal wel belachelijk duur zijn of niet?quote:Op maandag 4 december 2006 20:28 schreef Xurk het volgende:
Ik wist dat 'ie zou komen als ik lang genoeg wachtteIk zag het vandaag staan op de Frontpage, die box wordt dus definitely van mij
Ja maar toch een hele uitgavequote:Op maandag 4 december 2006 20:33 schreef Jump het volgende:
48¤, veel goedkoper dan de twee losse boxen tesamen
Fall season (6 afleveringen) + Winter/Spring season (16 afleveringen) + 2 flashback episodes = 24 afleveringen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Er is iets wat ik niet snap
Volgens ABC gaat Lost vanaf 7 februari 16 weken achter elkaar door. Wat een totaal van 23 afleveringen zou maken (want de season finale is dubbel aflevering natuurlijk)... Maaarrrrrrrrrrr er zijn 24 afleveringen besteld...
Nu is hetgeen wat ik mij afvraag: Heeft ABC een typo gemaakt en moet het 24 afleveringen zijn, of krijgen we naast de 2hr season finale nog ergens een dubbele episode voor onze kiezen??
Waar staat dat er 24 afleveringen besteld zijn? Bij mijn weten zijn er namelijk gewoon 23 besteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Er is iets wat ik niet snap
Volgens ABC gaat Lost vanaf 7 februari 16 weken achter elkaar door. Wat een totaal van 23 afleveringen zou maken (want de season finale is dubbel aflevering natuurlijk)... Maaarrrrrrrrrrr er zijn 24 afleveringen besteld...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef Symer het volgende:
Waar staat dat er 24 afleveringen besteld zijn? Bij mijn weten zijn er namelijk gewoon 23 besteld.
Dit spreekt elkaar nogal tegen, want er zijn 6+16=22 gewone afleveringen. Dus zelfs al zouden er 23 zijn ipv 24 dan is nog steeds één ervan een clipshow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef Symer het volgende:
De clipshows tellen niet mee als gewone productieafleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |