Mooi vak hoor dat biomedquote:Op maandag 27 november 2006 23:34 schreef Repeat het volgende:
wetenschappelijk onderzoek dus. lijkt me nou helemaal niks
als ik onderzoek zou willen doen was ik wel biomedische wetenschappen oid gaan doen
quote:Beste student,
Het doet me groot genoegen te bevestigen dat je geplaatst bent voor het Honoursprogramma Geneeskunde (HP) ...
Hmm is de pop dood gegaan? :pquote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef Nuna het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij ben ik gezakt voor mijn praktijk examen ehbo. Reanimatie ging echt niet goed
Volgens mij heb ik ongeveer al zijn ribben gebrokenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm is de pop dood gegaan? :p
Naja volgende keer beter
Dat is ook obligaat hequote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ongeveer al zijn ribben gebroken![]()
![]()
Maar de situatie en handelingsdeel ging wel redelijk, dus met een beetje geluk hoef ik alleen de reanimatie over te doen..
Een reanimatie zonder pneumothorax is geen reanimatie!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef DDM het volgende:
[..]
Dat is ook obligaat heEen reanimatie zonder gebroken ribben is geen (goede) reanimatie.
heel bizar verhaal, nooit iets over gehoordquote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef DJ-Maurits het volgende:
En ook ik zit weer in het derde jaar...
Ik weet niet in hoeverre het buiten de VU in de publiciteit is geweest, maar door een kromme overgangsregeling van het oude curriculum naar de Ba/Ma structuur waren 70 studenten teruggeplaatst in het eerste jaar van het nieuwe curriculum. Waaronder dus ook ik. Dit is logischerwijs aangevochten en is nu eindelijk gewonnen. Het is allemaal een lang verhaal en heeft heel wat bloed, zweet en tranen gekost. Maar het belangrijkste is dat deze studenten nu gewoon hun studie kunnen vervolgen in het systeem waarin zij begonnen zijn... een pak van mijn hart. Scheelt mij iig weer twee jaar en voor sommigen wel vier jaar.
ik ook, begin in maartquote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef fee-tje het volgende:Loting gehad.
Ik ben geloot voor juli en ik ga met iemand ruilen voor juni.
Ik wou graag in mei, dus das op zich wel positief.
edit: loting voor startdatum coschappen dus
Nog mooie opties gehoord? Zelf nu al aan het brainstormen over eigen plannenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:53 schreef intoxicated het volgende:
Zow, ik ben gister met nog iemand naar de info-avond over de VS geweest. Wie nog meer?![]()
Overigens was het vooral een heleboel praktische informatie over hoe je er binnen komt, en niet zoveel van 'wat ga je er nou inhoudelijk allemaal doen'. Maar al met al wel de moeite waard![]()
Doe je goed manquote:
ja ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:53 schreef intoxicated het volgende:
Zow, ik ben gister met nog iemand naar de info-avond over de VS geweest. Wie nog meer?![]()
Overigens was het vooral een heleboel praktische informatie over hoe je er binnen komt, en niet zoveel van 'wat ga je er nou inhoudelijk allemaal doen'. Maar al met al wel de moeite waard![]()
als je ziet wat een examens die moeten afleggen. Wij (lees Nederlanders/Europeanen) hoeven dat helemaal niet, niet ้้n test. Zij krijgen echt honderden vragen, ook over biochemie, echt celniveau ed. Dan ook nog eens klinische vragen + praktijkonderdeel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:27 schreef Kang-He het volgende:
In welk opzicht is het niveau hoger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |