Ok, dus ik zou tegen jou kunnen zeggen: "Ik rag gewoon overal 140, maar als jij je nou eens keurig aan de snelheid houdt, denken we sámen aan het milieu?".quote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Je denkt erover na dus het is een retegoeie campagne!
Ik zal het wat simpeler maken: "Wij als Talpa doen niks aan het milieu, maar als jij nou eens gaat besparen, dan doen we toch sámen iets".quote:
Zie het als een verkiezingsuitslag, daar kies je samen voor ook al ben je het er uiteindelijk niet mee eensquote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
"Wij doen niks aan het milieu en we gebruiken gewoon traditionele lampen, maar als ú nou spaarlampen gebruikt dan besparen we sámen".
Ja, eeh?
Wie kan me die campagne uitleggen?
Maakt Talpa nou ten koste van ons als argeloze kijkers goeie sier met het milieu?
PS: Geen idee of hier al een topic over was, ik kon niks vinden.
hmmmm.... naar! Een spaarlamp die uitstaat verbruikt evenveel als een gloeilamp die uit staat....quote:Op donderdag 9 november 2006 12:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Het nadeel van spaarlampen is, dat ze pas besparen als je ze aanzet!![]()
Het zou pas een goede campagne zijn als iedereen direct naar de winkel rende om een spaarlamp te kopen, ipv alleen na te denken over wat ze met die onzin bedoelenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Je denkt erover na dus het is een retegoeie campagne!
Dat samen is nog het meest krom iddquote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
"Wij doen niks aan het milieu en we gebruiken gewoon traditionele lampen, maar als ú nou spaarlampen gebruikt dan besparen we sámen".
Spaarlampen zijn overigens ook niet zuiniger dan gloeilampen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Het nadeel van spaarlampen is, dat ze pas besparen als je ze aanzet!![]()
Hoe??? Je bedoelt een kassa achter de supermarkt???quote:Op donderdag 9 november 2006 20:50 schreef Blinky het volgende:
Iemand die bij de kassa achter de supermarkt zit kan nog een betere bedenken...
Yep. ®Nena.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe??? Je bedoelt een kassa achter de supermarkt???![]()
Van die spaarlamp heb je wel een stuk meer en langer licht dan van die 200 waxinelichtjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoe??? Je bedoelt een kassa achter de supermarkt???![]()
En voor wat 1 spaarlamp kost, kan ik 200 waxinelichtjes kopen....Of is de roetafgifte van 200 waxinelichtjes weer erger dan een spaarlamp op gebruiken....
En ja, zo kan ik er nog wel een paar...![]()
Als ze opgebrand zijn is de spaarlamp weer in het voordeelquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef Maraca het volgende:
maar 200 waxinelichtjes zijn romantischer dan één spaarlamp
Als je ze alle 200 aanzet, is de 1e alweer uitquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef Maraca het volgende:
maar 200 waxinelichtjes zijn romantischer dan één spaarlamp
Nog geen 200 waxine lichtjes aan krijgen in 4 uur? Hoe doe jij dat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je ze alle 200 aanzet, is de 1e alweer uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |