abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 november 2006 @ 10:37:30 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43387278
Ik ben op zoek naar een site zoals 9292ov.nl, maar dan voor Oostenrijk.
Ik moet waarschijnlijk komende winter een paar keer vanaf het ene wintersportdorpje naar het andere en van Innsbrück naar een dorp met het OV. Aangezien ik weinig zin heb om daar voor eventuele verrassingen te staan wil ik graag van te voren uitzoeken hoe en hoe laat ik waar moet zijn.

Uiteraard heb ik ook naar Taxi's gekeken, maar om nou 130 euro neer te leggen voor een reisje vind ik ook wat overdreven

Zijn er mensen die dit toevallig weten? Ik zou er erg bij geholpen zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_43387773
9292ov.at

google natuurlijk, 1e hit
pi_43387938
De bussen en de treinen zijn in oostenrijk allemaal te vinden via de site van de ÖBB, http://www.oebb.at, werkt goed! Laatst zelf gebruik van gemaakt, en deze planner weet meer dan de mensen achter het loket: tip: neem de uitgeprinte route mee en je krijgt je ticket sneller dan wanneer je het moet uitleggen
  donderdag 9 november 2006 @ 16:43:19 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43399567
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:59 schreef meurdoos het volgende:
De bussen en de treinen zijn in oostenrijk allemaal te vinden via de site van de ÖBB, http://www.oebb.at, werkt goed! Laatst zelf gebruik van gemaakt, en deze planner weet meer dan de mensen achter het loket: tip: neem de uitgeprinte route mee en je krijgt je ticket sneller dan wanneer je het moet uitleggen
Ah thnx. Dat is misschien wel handig.
Hoewel mijn duits op zich best goed is aangezien ik al meerdere jaren in Oostenrijk snowboardles geef, weet ik niet zo goed hoe ik met het OV overweg zou moeten daar
Daarnaast weten ze het dan waarschijnlijk wel beter dan ik aangezien zij er wel een beeld bij zullen hebben (hoop ik )

site werkt alleen momenteel niet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 12 november 2006 @ 13:43:51 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43474726
Iemand die toevallig zoiets weet voor België?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')