Sinds wanneer is het tof omquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:07 schreef outcast_within het volgende:
Guitarist is tof
Vertel, wat was er beter aan jou one night stands dan je ex?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef _cath het volgende:
ow ja en het antwoord op een vraag die gesteld was.
ik heb geen vriend omdat ik het net een week geleden uitgemaakt heb met me vorige.
one night stands veels beter muawhaha
Heb je het niet gehoord? Fok is stervende, er zijn nog maar een paar actieve users op dit forum.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het tof omnewbies
te helpen met registreren
Oh noes!!!!11quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? Fok is stervende, er zijn nog maar een paar actieve users op dit forum.
Mja, het is hier een groot kliekje, mogen best wat nieuwe users bijquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het tof omnewbies
te helpen met registreren
Precies een newbie meer of minder...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, het is hier een groot kliekje, mogen best wat nieuwe users bij
al pratende over pauzes en lesuitvalquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, het is hier een groot kliekje, mogen best wat nieuwe users bij
Zeur niet, jij zit in het Anime kliekjequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
al pratende over pauzes en lesuitval
er verandert niks aan het kliekje het word alleen wat groter
Wil ook in een kliekje zitten op fok
Ja maar Bob is er nooit meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zeur niet, jij zit in het Anime kliekje
En kroekroek dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja maar Bob is er nooit meer
Strawberry is 12
Jordy 80
Blessed houd van de verkeerde midori
Zeur van de verkeerde leeftijd
Intronic is te stoer
Hopey komt nooit meer langs
En shog neukt zoekzoek
Nou dan zijn we eindelijk op een niveau beland dat jij mee kan lullen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:35 schreef iamredleader het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over.
Joh.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:35 schreef iamredleader het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over.
Nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:25 schreef guitarist.nl het volgende:
3 klasgenoten konden zich niet registreren omdat ze niet op de mail van hun provider konden/mochten komen. En ik heb voor hun een FOK!acount aangemaakt
Welkom _cath, kwakky & nxnos!
tja vind jullie gedrag maar vreemd hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:41 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Precies een newbie meer of minder...
Maar als je nu ook nog eens newbies zou registreren die ook daadwerkelijk zouden posten![]()
Alleen _cast werkt.
Maar het is wel leuk tochquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef _cath het volgende:
[..]
tja vind jullie gedrag maar vreemd hoor.
iedereen hier is ook een newbie geweest.
echt ben lid (geweest) van vele forums en dit is de enige forum die moeilijk doet om newbie's.
er is niks mis met newbies want naar een paar maanden zijn de newbies ook geen newbies meer.
zo uitgesproken.
krijg hier wel veel gezeur over schat ik maar vond wel dat het ff gezegt moest worden![]()
Nou, dan heb je dus meteen de reden te pakken. Blame the noobs!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef _cath het volgende:
oke zou wel lol zijn ja
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:23 schreef outcast_within het volgende:
vrouwelijke stuntpiloten![]()
waar moet dat heen met de wereld
hahaquote:
0_0 wat?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
oja ik wist dat ik iets vergeten was.
hoi...
anime?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |