abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43546518
Zie de tantra topic, eens zien of ik hem kan vinden.
Serie van 9 is een manier om te neuken, een bepaald ritme en dat is me daar lekker, dat wil je niet weten

Maar ik ga even kijken of ik die topic op kan diepen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43546636
Tantra: explain svp!, deze zou het moeten zijn, maar hij geeft url niet gevonden aan
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43546658
Zal vanavond ofzo wel ff wat plaatsen....
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:02:16 #29
84390 schizofrenia
A meaning making machine
pi_43548079
had al ff snel gegoogled op tantra en serie van 9 en kam onderstaande tekst tegen:

Series van 9

In taotische teksten is de populairste methode om te stoten gebaseerd op het getal 9, een getal dat de krachtige yang-energie zou vertegenwoordigen.
Het ritme, negen ondiepe stoten en 1 diepe stoot vergroot het genot, voorkomt te snelle ejaculatie en houdt oplettendheid en concentratie in stand; vrouwen vinden het verrukkelijk.
De diepe stoot prikkelt en drijft lucht uit de vagina.
Dit creeert een gedeeltelijk vacuum in de vagina tijdens de ondiepe stoten, waardoor de vrouw zich eerst opgewonden en daarna bevredigd voelt.

De man moet langzaam, zacht en liefdevol stoten.
Bij de eerste 9 stoten moet alleen het uiteinde van de penis in de vagina verdwijnen; bij de volgende stoot moet de gehele penis worden ingebracht.
Bij het stoten mag hij zich nooit helemaal terugtrekken.

Series van 9

Een serie van 9 bestaat uit 9 ondiepe en 1 diepe stoot, dan 8 ondiepe en 2 diepe stoten, gevolgd door 7 ondiepe en 3 diepe stoten-enzovoort.
Tot u bij 9 diepe en 1 ondiepe stootbeweging bent:

1: 9 ondiep, 1 diep
2: 8 ondiep, 2 diep
3: 7 ondiep, 3 diep
4: 6 ondiep, 4 diep
5: 5 ondiep, 5 diep
6: 4 ondiep, 6 diep
7: 3 ondiep, 7 diep
8: 2 ondiep, 8 diep
9: 1 ondiep, 9 diep

De bedoeling is zoveel mogelijk serie van 9 te voltooien zonder te ejaculeren.
Mannen raken hierdoor meestal snel opgewonden, dus is het belangerijk het aantal series en het tempo te varieren.
In the beginning was the Void,
Teeming with infinite possibilities
of which you
are one....
pi_43555190
Yep, dat is hem en geloof me, het klinkt misschien raar, maar oei oei oei, wat een genot is dat!!!!
pi_43572772
Lijkt me moelijk om dat meer dan 1x te doen , zo'n serie
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_43578815
wat een gedoe zeg
underground forever baby
pi_43587579
Oefening baart kunst en laat die oefening nu eens een heel prettige bezigheid zijn, wat wil je nog meer

En laton, alle dingen in het leven die echt de moeite waard zijn kosten moeite
pi_44260179
tvp wel interessant
  Redactie Games vrijdag 8 december 2006 @ 21:31:19 #35
154766 crew  Lord_Hydra
pi_44262906
ik ga het ook proberen. verkapte tvp dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')