Get some help.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Arokh86 het volgende:
Weet ik, dat ik te eng klink. Maar ik sta nu eens in m'n recht. .
Dus omdat ze nu in haar verliefdheid met haar vriendje naar bed gaat, zijn ineens al die principes weg of waardeloos? Is ze ineens oppervlakkig? Staat iedereen versteld en is iedereen geschrokken? Zijn mensen verbijsterd?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat komt voort uit haar principes. Kom niet met 'ja, ze zégt dat dat haar principes zijn', want alles wat ze vroeger zei meende ze oprecht. Ze was niet oppervlakkig, ze was eerlijk... begrijp dat aub. Haar principes waren rotsvast en duidelijk, met wat ze nu heeft gedaan heeft ze iedereen versteld doen staan en laten schrikken. Mijn vrienden, die voorheen haar altijd in bescherming namen als ik nog hoop had o.i.d. zijn verbijsterd, in negatieve zin. Geloof mij nou, wat zij heeft gedaan is echt niet normaal.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:27 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga het echt doen.Maar ze moet horen wat ik te zeggen heb. Niet voor mezelf (misschien ook, ter opluchting van m'n frustraties) maar voor haarzelf.
Het is haar vriendje niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus omdat ze nu in haar verliefdheid met haar vriendje naar bed gaat, zijn ineens al die principes weg of waardeloos? Is ze ineens oppervlakkig? Staat iedereen versteld en is iedereen geschrokken? Zijn mensen verbijsterd?
Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft. Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken.quote:Misschien moeten jullie in plaats van zo over een ander te oordelen eens flink goed naar jezelf kijken.
Ik sluit me uit ervaring bij deze reactie aan. Gevoelens kunnen veranderen. Verschillende personen kunnen verschillende gevoelens oproepen bij 1 en dezelfde persoon. En dat kan van invloed zijn op hoe en hoe snel dingen gebeuren. Het kan ook zijn dat ze bepaalde dingen geleerd heeft van jullie relatie en dat ze die juist niet meer wil of anders wil. Haar meteen zo afkraken is niet (helemaal) terecht denk ik. Wat anderen hier ook al zeiden, het is uit, en lullig of niet, het is niet haar verantwoordelijkheid om jou weer op orde te krijgen. Ook hoeft ze geen rekening te houden met jouw gevoelens of hoe snel jij over haar heen bent of niet. Dit klinkt erg lullig en hard, en zou zelf ook graag hebben dat mijn ex rekening hield met mijn gevoel als het uit is, maar je ex heeft een eigen leven en daar zit jij niet (meer) in.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze was op jou verliefd, maar het ging langzaam. Nu is ze op een ander verliefd en nu gaat het sneller. Waarom maakt haar dat tot een slet en een hoer? Dat je met dat soort termen smijt komt volgens mij alleen voort uit jouw eigen frustratie.
Nee, ik sla haar helemaal af.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dat je nog gefrusteerder terug mag komen...
Blijf je wel met je tengeltjes van haar af?
Dat meisje wil gewoon lol hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Lekker wraak nemen, want ze heeft al haar beloftes verbroken, heeft al haar zo befaamde principes verbroken en mij ontzettend genaaid. En wraak nemen zou ik het niet eens willen noemen, ik ga haar gewoon rustig wijzen op het feit dat ze verandert is en waarin dat zich uit.
Maar waarom ben ik 180 graden gedraaid?
Klopt. En ik zát er wel in en ze wilde OPRECHT (dus stop met dat 'dat zegt ze om je niet te kwetsen') erg graag heel goed met me bevriend blijven. Het zijn niet de keuzes die ze maakt, het is de tegenstelling in keuzes die ze nu en eerst maakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik sluit me uit ervaring bij deze reactie aan. Gevoelens kunnen veranderen. Verschillende personen kunnen verschillende gevoelens oproepen bij 1 en dezelfde persoon. En dat kan van invloed zijn op hoe en hoe snel dingen gebeuren. Het kan ook zijn dat ze bepaalde dingen geleerd heeft van jullie relatie en dat ze die juist niet meer wil of anders wil. Haar meteen zo afkraken is niet (helemaal) terecht denk ik. Wat anderen hier ook al zeiden, het is uit, en lullig of niet, het is niet haar verantwoordelijkheid om jou weer op orde te krijgen. Ook hoeft ze geen rekening te houden met jouw gevoelens of hoe snel jij over haar heen bent of niet. Dit klinkt erg lullig en hard, en zou zelf ook graag hebben dat mijn ex rekening hield met mijn gevoel als het uit is, maar je ex heeft een eigen leven en daar zit jij niet (meer) in.
Ik ben niet zo kapot van die vriendinnen, eerlijk gezegd. Dat die dergelijke persoonlijke informatie met jou bespreken en je gelijk geven als je haar een kuthoer noemt. Volgens mij kan je ex ook maar beter op zoek naar een nieuwe vriendenkring als ik dit allemaal zo lees.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het is haar vriendje niet.Ze gaat met 'm om sinds het uit is tussen ons, een maand of anderhalf. Toen wij verliefd werden duurde het 2 maanden voordat we verkering kregen, laat staan dat we iets met elkaar deden. Principes, enzo. Dus ja, die principes zijn nu weg of waardeloos. Oppervlakkig zou ik het niet willen noemen. En ja, iedereen staat versteld en is geschrokken. En ja, mensen zijn verbijsterd. Zelfs haar beste vriendinnen (van hen weet ik het) staan echt versteld. Via MSN heb ik in m'n frustratie tegen die vriendinnen gezegd dat ik m'n ex nu een kuthoer vind. Reactie van beide vriendinnen was 'Ik kan je geen ongelijk geven'. Ben je dan een slechte vriendin?
[..]
Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft. Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken.
Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten als jouw ex, alleen dan liep het tussen mijn ex en mij al een tijd niet lekker en waren we iets langer samen. Een groot aantal mensen in mijn omgeving begrepen mij ook niet en sloten zich aan bij de mening van mijn ex. Uiteindelijk zijn bijna al die mensen nu begedraaid en begrijpen ze zowel mijn ex als mijn kant van de situatie.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het is haar vriendje niet.Ze gaat met 'm om sinds het uit is tussen ons, een maand of anderhalf. Toen wij verliefd werden duurde het 2 maanden voordat we verkering kregen, laat staan dat we iets met elkaar deden. Principes, enzo. Dus ja, die principes zijn nu weg of waardeloos. Oppervlakkig zou ik het niet willen noemen. En ja, iedereen staat versteld en is geschrokken. En ja, mensen zijn verbijsterd. Zelfs haar beste vriendinnen (van hen weet ik het) staan echt versteld. Via MSN heb ik in m'n frustratie tegen die vriendinnen gezegd dat ik m'n ex nu een kuthoer vind. Reactie van beide vriendinnen was 'Ik kan je geen ongelijk geven'. Ben je dan een slechte vriendin?
[..]
Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft. Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee, ik sla haar helemaal af.
Ik ga haar kapot maken. Maar wel mondeling. Tenminste, ik ga haar vertellen hoe ik over haar huidige staat van dienste denk en als er nog iets over is van wat ze eerst was, dan maakt dat haar kapot. En terecht.
Een eigenwijze snotkoker die voor een ander denkt...quote:
Klink ik nu als een gefrustreerde kutvent? Vast wel.
Hopelijk laat ze haar oordeel over zichzelf zwaarder wegen dan de mening van een ex-vriendje.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga haar kapot maken. Maar wel mondeling. Tenminste, ik ga haar vertellen hoe ik over haar huidige staat van dienste denk en als er nog iets over is van wat ze eerst was, dan maakt dat haar kapot. En terecht.
Nee, dat is ze niet. Ik ben 20. En ik heb geen neukertjes tussendoor, zij ook niet. Dat is juist het vreemde, want dit zijn/waren onze principes.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat meisje wil gewoon lol hebben.
Djeez.. wie heeft er niet eens een neukertje tussendoor gehad, ze is 20 hoor!
Eerst deelden we de principes, maar misschien dat ik wel te serieus ben voor haar leeftijd ja.quote:Wat verwacht je dan? Dat ze achter de geraniums gaat zitten tot ze oud en verschrompeld is?
Misschien heeft ze het juist wel uitgemaakt omdat ze jouw leefwijze en hoogstaande principes () too much vond voor haar leeftijd?!
In een 'normale' relatie misschien, maar dit was geen doorsnee 'relatie die je ff tussendoor hebt'. Als dat zo zou zijn was ik er niet eens aan begonnen.quote:Jij bent degene die abnormaal doet hoor, zij niet.
Ze ontkent nog steeds tegen willens en wetens in dat ze is veranderd, zoals ik al zei.quote:Zij is jou geen enkele verantwoording meer schuldig en ze zal zelf ook heus wel door hebben dat ze zich anders gedraagt, zonder dat jij haar daar op moet wijzen..hell..waarschijnlijk is dat precies de reden dat ze bij je weg is gegaan.
Jij kunt het doorzichtig vinden, maar zo steek ik nu eenmaal in elkaar en zij vroeger ook. En ik ga ook echt wel verder, maar ik ga iig nog één keer tegen haar vertellen hoe ik over haar denk. Zij is namelijk nog vol overtuiging dat ik onvoorwaardelijk van haar houd.quote:Serieus, get a grip, en dan bedoel ik niet dat je haar moet gaan "opvoeden"....accepteer nu maar gewoon dat je gefrustreerd bent omdat ze je niet meer moet en ga van daaruit verder zonder jezelf zo aan te stellen en met hoge morele waarden te strooien..daar heeft zij iig geen boodschap aan en het is zó doorzichtig
Of ze heeft met hem gewoon meer chemistry, wel eens bij je opgekomen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het is haar vriendje niet.Ze gaat met 'm om sinds het uit is tussen ons, een maand of anderhalf. Toen wij verliefd werden duurde het 2 maanden voordat we verkering kregen, laat staan dat we iets met elkaar deden. Principes, enzo. .
En achter je rug om lachen ze je uit..trust me..quote:Dus ja, die principes zijn nu weg of waardeloos. Oppervlakkig zou ik het niet willen noemen. En ja, iedereen staat versteld en is geschrokken. En ja, mensen zijn verbijsterd. Zelfs haar beste vriendinnen (van hen weet ik het) staan echt versteld. Via MSN heb ik in m'n frustratie tegen die vriendinnen gezegd dat ik m'n ex nu een kuthoer vind. Reactie van beide vriendinnen was 'Ik kan je geen ongelijk geven'. Ben je dan een slechte vriendin?
quote:Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft
Dat doet ze toch ook! [i] JIJ [/i[] bent degene die al haar gangen na blijft gaan, zij gaat allang verder met d'r leven hoorquote:Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken
En? Het is een mens hoor, het is haar recht om van mening te veranderen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het zijn niet de keuzes die ze maakt, het is de tegenstelling in keuzes die ze nu en eerst maakt.
Omdat ze reëel zijn? Omdat ze vinden dat ik hier van op de hoogte moet zijn? Ik geef ze groot gelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van die vriendinnen, eerlijk gezegd. Dat die dergelijke persoonlijke informatie met jou bespreken en je gelijk geven als je haar een kuthoer noemt. Volgens mij kan je ex ook maar beter op zoek naar een nieuwe vriendenkring als ik dit allemaal zo lees.
Omdat ze altijd principes had, ik haar eerste vriendje was en ze met hem in 1 nachtje verder is gegaan dan wij in een half jaar.quote:En leg nou eens uit waarom het zo erg is dat ze met die Mark naar bed is geweest?
Nee hoor, je klinkt als iemand met hele goede principes en moraalquote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ja, maar meer kan het niet zijn. Ik klink nu ontzéttend egoďstisch en arrogant, maar wat wij hadden was echt iets... magisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of ze heeft met hem gewoon meer chemistry, wel eens bij je opgekomen?
Dan vind ik het jammer dat jij met dergelijke personen te maken hebt gehad in het verleden (zo komt het iig over nuquote:[..]
En achter je rug om lachen ze je uit..trust me..
Ik denk dat ik beter kan stoppen, want je zou haar eens moeten kennen om 't te snappen denk ik.quote:[..]
Dat doet ze toch ook! [i] JIJ [/i[] bent degene die al haar gangen na blijft gaan, zij gaat allang verder met d'r leven hoorTerwijl zij al lang niet meer met je bezig is.
Goh, is het een openbaring voor je dat zulke mensen nog bestaan? M'n ex was precies zo. Dat ik hierdoor veranderd ben, tuurlijk. Mijn principes gaan nu ook als sneeuw voor de zon verdwijnen hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, je klinkt als iemand met hele goede principes en moraal
Jongen.. wat zet jij jezelf voor schut zeg.
Ze zijn niet solidair met haar, ze lullen over haar achter haar rug om. Een ex-vriendje hoeft helemaal niet op de hoogte te zijn van wat zijn ex uitspookt. Rare realiteit waarin jullie leven.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Omdat ze reëel zijn? Omdat ze vinden dat ik hier van op de hoogte moet zijn? Ik geef ze groot gelijk.
[..]
Omdat ze altijd principes had, ik haar eerste vriendje was en ze met hem in 1 nachtje verder is gegaan dan wij in een half jaar.
Jup, altijd voor haar klaar staan, haar steunen terwijl haar vader beschoten wordt in Afghanistan, haar constant een hand boven het hoofd houden als al je vrienden zeggen dat ze het niet verdient om een leuke vriend te hebben... wat een klootzak ben ik toch.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:41 schreef Roquefort het volgende:
Wat ben jij een zielige lul TS, het zegt heel veel over wat een naar mannetje je bent om je ex een slet te noemen. Brrr, you're an ex-boyfriend from hell.
Wel als de ex-vriendin OPRECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!! meent dat die ex-vriend ontzettend veel voor haar betekent en constant aangeeft nooit met die ex-vriend te willen breken wat vriendschap betreft.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn niet solidair met haar, ze lullen over haar achter haar rug om. Een ex-vriendje hoeft helemaal niet op de hoogte te zijn van wat zijn ex uitspookt. Rare realiteit waarin jullie leven.
Nouja, als je eerst dergelijke principes hebt en die veranderen dusdanig dat je zomaar met iemand in bed duikt, dan komt dat in mijn en in de mening van veel personen om me heen (sterker nog, ik heb nog niemand gesproken die het niet met me eens is) over als niet bepaald onsletterig. Als ze op haar principes terug zou komen, dat zou wat zijn. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is.quote:Dus ze is een slet omdat ze op haar principes terugkomt...
Voor jou ja, lees je posts nu eens terug, je bent voortdurend voor haar aan het denken en aan het invullen hoe ze dingen moet voelen en ervaren....dat jij het zo hebt beleefd wil niet zeggen dat dat voor haar hetzelfde was..waarom ben JIj anders nu nog zo verliefd en geobsedeerd terwijl zij allang verder is gegaan met haa'r leven? Juistem, omdat het voor haar misschien iets minder magisch was?!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ja, maar meer kan het niet zijn. Ik klink nu ontzéttend egoďstisch en arrogant, maar wat wij hadden was echt iets... magisch.
Volgens mij ben jij degene die haar niet echt blijkt te kennen hoorquote:Dan vind ik het jammer dat jij met dergelijke personen te maken hebt gehad in het verleden (zo komt het iig over nu), want ze lachen me echt niet uit.
/quote] Kwestie van volwassen worden en ik weet hoe meiden op die leeftijd zijn. Ik ben er zelf een geweest namelijk. Zéker tegen geobsedeerde ex-vriendjes
[quote]Ik denk dat ik beter kan stoppen, want je zou haar eens moeten kennen om 't te snappen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |