abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43397914
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Arokh86 het volgende:
Ho eens, het is niet zo dat ik denk dat het nog goedkomt ofzo. Ik weet dat haar gevoel weg is en dat het niet meer terugkomt en ik weet dat ik me van haar af moet zetten. Verder is ze altijd eerlijk en zal ze me echt niet 'sparen' door te gaan liegen. Je wilt aardig en lief zijn, uiteraard, maar dan had ze bepaalde dingen wel anders gedaan als ze liever aardig dan eerlijk was. Toen we spraken had ze me meer dan eens al verteld dat ze absoluut GEEN zin had om met me te praten (wat eerst nog wel het plan was onder het genot van een filmpje). En dat zei ze op vrij kordate en zelfs boze toon. Als ze niet eerlijk was wat dat betreft had ze wel gezegd "Sorry, maar ik heb echt geen tijd om te komen praten".
Goh, gezellig met je ex onder het genot van een filmpje praten over jullie relatie.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:00:22 #62
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43397923
Even heel hard gezegd... sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
Die hebben gewoon altijd de 'geborgenheid' van een relatie nodig.

Je vriendin komt me ook precies zo over. Voor hen duurt een week alleen net zo lang als voor normale mensen een maand alleen.

Ze zal ook niet terug nemen, en neemt ze je terug, zal ze je alleen maar weer pijn doen.
Onthoud daarom ook goed wat ze je nu aandoet en begin je de negatieve dingen uit je relatie ook te herinneren. Dat helpt echt.

En verder veel succes!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43398052
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef PDOA het volgende:

[..]

Goh, gezellig met je ex onder het genot van een filmpje praten over jullie relatie.
Ik dacht ook al iets in de zin van:

Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je dat gaat doen.
pi_43398092
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef avotar het volgende:
Even heel hard gezegd... sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
Die hebben gewoon altijd de 'geborgenheid' van een relatie nodig.

Je vriendin komt me ook precies zo over. Voor hen duurt een week alleen net zo lang als voor normale mensen een maand alleen.

Ze zal ook niet terug nemen, en neemt ze je terug, zal ze je alleen maar weer pijn doen.
Onthoud daarom ook goed wat ze je nu aandoet en begin je de negatieve dingen uit je relatie ook te herinneren. Dat helpt echt.

En verder veel succes!
Ik ben altijd nog alleen geweest en heb altijd heel goed nagedacht met wie ik dat misschien níet zou willen zijn. Zij was diegene. Ze had 't wel altijd druk enzo, maar dat was geen minpunt angezien we dicht bij elkaar wonen en elkaar dus toch vaak zagen. Maar wat je zegt, daar zit wel wat in ja.

Verder kan ik me absoluut geen negatieve dingen herinneren. Ik voelde me altijd super met haar, alleen niet als ze dus met die Mark aan het sms'en was (wat ik niet mocht zien, maar dat boeide me niet... zijn haar privé zaken). Verder waren er echt geen negatieve dingen, daarom is het ook zo moeilijk. Ik heb geen dingen waarvan ik kan zeggen: "Ach, dan heb ik daar tenminste geen last meer van".
pi_43398129
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef PDOA het volgende:

[..]

Zou 't?

In eerste instantie zouden we over haar problemen gaan praten (die ze dus tijdens het uitmaken ineens naar buiten gooide, alleen voor mij en alleen tóen, wat dus an sich al erg speciaal was). Maar daarna werden het mijn problemen helaas.
pi_43398137
Heb je (ex) vriendin niet meer geneukt of gekust sinds het 'uit' is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43398156
Nope.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:13:19 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43398367
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
Dat is inderdaad wat ik me probeer voor te houden, maar dan komt weer naar boven dat ik nooit zo'n leuk iemand als zij zal vinden. En dat klinkt heel cliché, maar als ik 99% van de relaties om mij heen zie, zijn dat relaties van het type "Hee, da's een lekker wijf, die wil ik wel neuken." Dat zijn geen relaties van echt 'Houden van'. Op zo'n manier is het natuurlijk altijd makkelijk om jezelf van zoiets te overtuigen, maar niet als je echt zoveel van iemand hebt gehouden en iemand je zoveel kon inspireren en verbeteren.
Het valt me op dat je er een behoorlijk handje van hebt voortdurend van alles voor anderen in te vullen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43398534
Ik ken m'n omgeving, da's iets anders dacht ik zo. Maar je hebt wel een beetje gelijk. Mijn ex is precies hetzelfde. Die bepaalt ook wat mijn gevoelens zijn e.d.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:21:09 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43398675
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Arokh86 het volgende:
Ik ken m'n omgeving, da's iets anders dacht ik zo.
Je omgeving kennen heeft niets te maken met pretenderen te weten wat iemand voor zijn of haar partner voelt of de arrogantie te hebben om te denken dat je weet wat er in een ander omgaat (of dat ze jou dat aan je neus gaan hangen).

Je zegt te weten waarom anderen een relatie zijn aangegaan EN dat je weet dat je vriendin het slechts heeft uitgemaakt omdat ze zich dat heeft laten aanpraten. Komt op mij dus over alsof je voortdurend voor anderen denkt terwijl je het zelf blijkbaar nog helemaal niet op een rijtje hebt en (begrijpelijkerwijs, want: liefdesverdriet dus tijdelijk ontoerekeningsvatbaar) in een droomwereldje verkeerd.
pi_43398914
[quote
Verder kan ik me absoluut geen negatieve dingen herinneren. [/quote]

Ik dacht dat je nu wel een aardig negatief punt hebt gevonden.
pi_43398957
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je omgeving kennen heeft niets te maken met pretenderen te weten wat iemand voor zijn of haar partner voelt of de arrogantie te hebben om te denken dat je weet wat er in een ander omgaat (of dat ze jou dat aan je neus gaan hangen).

Je zegt te weten waarom anderen een relatie zijn aangegaan EN dat je weet dat je vriendin het slechts heeft uitgemaakt omdat ze zich dat heeft laten aanpraten. Komt op mij dus over alsof je voortdurend voor anderen denkt terwijl je het zelf blijkbaar nog helemaal niet op een rijtje hebt en (begrijpelijkerwijs, want: liefdesverdriet dus tijdelijk ontoerekeningsvatbaar) in een droomwereldje verkeerd.
De mensen in mijn omgeving waar ik het over heb weten niet van 'houden van'. Er zijn ook mensen die dat wel weten. De mensen waar ik het over heb zeggen ook gewoon 'Ja boeiend, vanavond neuk ik wel weer een ander wijf' wanneer het uit is en zo steek ik simpelweg niet in elkaar. Ik wilde alleen zeggen dat het vanuit dat oogpunt gezien relatief moeilijker voor mij is dan voor hen. Als zij vrijgezel worden zijn ze blij, want dan kunnen ze weer andere meiden neuken. Zij spenderen 't liefst zo min mogelijk tijd met hun vriendin, als ze maar neukt. Ik ken ook genoeg mensen die zielsveel van iemand kunnen houden, maar het aantal dat dat echt net zoveel als ik doet is erg klein. Je hoeft geen psycholoog of genie te zijn om dat te zien.

Verder heeft m'n ex ZELF verteld dat ze is gaan nadenken sinds die vriendin van haar zei dat onze relatie raar was. 'Slechts' heb ik trouwens niet in m'n mond genomen. Dat het de hoofdreden is, daar ben ik zeker van.
pi_43399039
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef tontorico het volgende:
[quote
Verder kan ik me absoluut geen negatieve dingen herinneren.
Ik dacht dat je nu wel een aardig negatief punt hebt gevonden.
[/quote]

Dat ze met die jongen smste? Ze smste wel met meer jongens. Wie ben ik om te zeggen dat ze niet met jongens mag smsen? Moet ik daadwerkelijk zo paranoia zijn dat ik al haar smsjes moet gaan controleren? Verder waren die smsjes ook puur vriendschappelijk, maar die zijn wel haar huidige weg naar Mark geweest.
pi_43399115
Nee, wat ze je heeft aangedaan
  donderdag 9 november 2006 @ 16:31:17 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399127
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

De mensen in mijn omgeving waar ik het over heb weten niet van 'houden van'. Er zijn ook mensen die dat wel weten. De mensen waar ik het over heb zeggen ook gewoon 'Ja boeiend, vanavond neuk ik wel weer een ander wijf' wanneer het uit is en zo steek ik simpelweg niet in elkaar. Ik wilde alleen zeggen dat het vanuit dat oogpunt gezien relatief moeilijker voor mij is dan voor hen. Als zij vrijgezel worden zijn ze blij, want dan kunnen ze weer andere meiden neuken. Zij spenderen 't liefst zo min mogelijk tijd met hun vriendin, als ze maar neukt. Ik ken ook genoeg mensen die zielsveel van iemand kunnen houden, maar het aantal dat dat echt net zoveel als ik doet is erg klein. Je hoeft geen psycholoog of genie te zijn om dat te zien.
[quote]
Oke, dat is dan gewoon een kwestie van niet volwassen zijn, ik neem aan dat '86 je geboortejaar is?
Ik denk dat de veel mensen op jouw leeftijd nog wat aan het klooien zijn met relaties en het niet allemaal zo serieus nemen. Uitzonderingen zoals jij daargelaten natuurlijk. Over een jaar of 5 á 10 zullen die mensen er wrs heel anders in staan.

[quote]
Verder heeft m'n ex ZELF verteld dat ze is gaan nadenken sinds die vriendin van haar zei dat onze relatie raar was. 'Slechts' heb ik trouwens niet in m'n mond genomen. Dat het de hoofdreden is, daar ben ik zeker van.
Ik neem aan dat die vriendin dat niet out of the blue heeft gezegd maar n.a.v. het één of ander?
pi_43399228
Ja, en dat is dus deel van de verwarring. Toen ik vroeg waarom ze 't uitmaakte, was het antwoord 'dat ze ging nadenken'. Conclusie van het denken was dat haar gevoel zei dat ze niet meer verliefd was. Daarvoor had ze dit niet ervaren. Zij vroeg zich zelf ook al af waarom haar vriendin dat zei en haar vriendin zelf wist het ook niet, maar ze 'vond het gewoon zo'. Dat heeft mijn vriendin tot denken aangezet. Het gaat dus eigenlijk helemaal nergens over.

Dit weet ik allemaal omdat ze me dit dus allemaal zelf heeft verteld vorige week.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:38:19 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399404
Jezus, wat een puberaal gebrabbel..

En waarom wordt dit desbetreffend wicht zo opgehemeld door jou?
pi_43399495
Omdat ik van haar houd!

Je hebt echt geen idee hoeveel ze voor me betekende. Met haar ging alles goed en kon ik alles en dat soort geziemel. En ik was dus verliefd op haar, wat ik niet zomaar word.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:42:46 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399546
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Arokh86 het volgende:
Omdat ik van haar houd!

Je hebt echt geen idee hoeveel ze voor me betekende. Met haar ging alles goed en kon ik alles en dat soort geziemel. En ik was dus verliefd op haar, wat ik niet zomaar word.
Oke, de standaard infatuaition-fase dus . Je komt er wel overheen knul.
pi_43399710
Absoluut. Genoeg afleiding zoeken e.d., maar ik hoop dat er geen dingen fout gaan vóórdat ik over haar heen ben. Het gaat nu al erg kut allemaal (vooral school en werk, wat toch vrij cruciaal is beide) en ik vrees dus voor het moment dat ze echt iets met die jongen krijgt. Dat wordt een enorme klap en ik ben er al wel íets beter aan toe, maar ik vrees voor een terugval wanneer het zover is.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:49:52 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43399776
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:47 schreef Arokh86 het volgende:
Absoluut. Genoeg afleiding zoeken e.d., maar ik hoop dat er geen dingen fout gaan vóórdat ik over haar heen ben. Het gaat nu al erg kut allemaal (vooral school en werk, wat toch vrij cruciaal is beide) en ik vrees dus voor het moment dat ze echt iets met die jongen krijgt. Dat wordt een enorme klap en ik ben er al wel íets beter aan toe, maar ik vrees voor een terugval wanneer het zover is.
Vreemd genoeg heb ik zelf ervaren dat zodra het duidelijk is dat iemand echt niet meer terugkomt (en een ander heeft) je er sneller overheen raakt, ook al denk je van te voren het tegenovergestelde
pi_43399979
Is die stad of regio niet groot genoeg om haar niet te zien?
pi_43400055
Arokh86:
http://www.fastseduction.com/mailbag/2002-06-24a.shtml

Kijk eens of je daar wat in herkent. Aangezien je 'xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx' smst en ze je 'een hele goede vriend' noemde.

Daarnaast moet je het contact zo minimaal mogelijk met haar maken. Ze wil je niet meer. Je moet niet met d'r gaan winkelen voor kleding. Natuurlijk heeft ze iemand anders: Ze wil je namelijk niet meer.
pi_43400090
Ze woont 200 meter van me af en er wonen nog geen 1300 mensen in het dorp. Nee, wat dat betreft is ze erg dichtbij me qua omgeving. Ik kende haar dan ook al m'n hele leven (tenminste, ik wist wie ze was, maar daar hield 't mee op). Dus nee, de regio is niet groot genoeg. Ik heb overwogen om gewoon fulltime op kamers te gaan, maar nadat ik realiseerde dat ik dat nooit zou kunnen betalen van m'n arme stufi'tje kwam ik op het idee dat ik hier niet de 'schuldige' ben en ik wel heel veel op zou moeten geven om haar niet meer te zien (sport, hobby's, vrienden, uitgaan: m'n hele sociale leven dus).
pi_43400135
Nogmaals, ze is erg eerlijk en altijd recht voor z'n raap, dus als zij iets zegt is dat geen bullshit.

Ze zei dat het niet uit ging omdat ze iemand anders wilde en dat geloof ik ook wel.
pi_43400161
Been there, done that. Eigenlijk ben ik er nog steeds mee bezig. Ik weet hoe je je voelt. Laat haar los. Gewoon even een tijd geen contact zoeken, en geloof me, dat werkt. Ik vind het knap dat je nog wel een vriendschap wil aangaan, ik zou dat gewoon echt niet kunnen. Ik heb het eenmaal geprobeerd, maar het werkte niet goed. Toch zit je altijd nog wel met een speciaal gevoel richting haar. En je moet je op zo'n moment wel onder controle hebben . Op het laatst wilde mn ex mij juist terug, na een paar maand, alleen toen wilde ik niet.

Zit nu weer in een nieuwe situatie, ben weer gedumpd en heb al 5 weken geen contact gezocht. Het is moeilijk, maar zoek gewoon steun bij vrienden. Blok haar op MSN, als ze dat gebruikt etc. Ga iets leuks doen, wees bezig met een hobby van je ofzo.

Je denkt aan haar, je vraagt je af waar ze mee bezig is, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. Het kan haar niet schelen hoor, dat je zo aan haar denkt. Je maakt jezelf alleen maar kapot en dat wil je toch niet?

En het klinkt cliche, maar als jullie echt van elkaar houden, dan komen jullie wel weer bij elkaar terug. Maar heb geen hoop en wacht zeker niet op dat moment. Ga door met leven en denk nu even aan jezelf.
pi_43400271
Ik héb haar geblokt op MSN. Verder heb je helemaal gelijk ja. Maar 't is zo moeilijk allemaal
pi_43400285
- Alleen de OP gelezen, verder nog niks -

Soms kan het enorm k*t zijn om iemand los te moeten laten waar je van houdt. Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt, ook al was de situatie en waren de redenen anders, het kwam er ook op neer dat we geen contact meer zouden hebben.
Het is echt heel erg naar maar probeer je op andere dingen te concentreren. Zet door en hou vol en denk zo min mogelijk aan haar. Je zult er op den duur, hoe onwaarschijnlijk dat nu nog klinkt, vergeten. Uiteindelijk kun je misschien glimlachen als je haar ziet lopen en denken aan de móóie momenten die jullie hebben gehad.
Het is hoe dan ook niet slim contact te houden: als zij je zo diep raakt, terwijl ze je niet meer wil, zal het echt te pijnlijk voor je zijn en dat verdien je niet.

Zet 'm op TS.
I had a signature once. It was awful.
pi_43400418
Allereerst wil ik alvast zeggen dat echt iedere reactie hier me heeft geholpen. Ik hoor van alle kanten wel al 'Ach, laat haar gaan, denk aan iets anders, zoek geen contact meer met haar' maar ik dacht dat wel te kunnen. Het blijkt, volgens jullie ervaringen, inderdaad geen doen te zijn. Ik vrees dat er niets anders op zit dan te hopen dat ze zich voorlopig gedeisd houdt en als dat niet het geval is, ik niet te ver terugval. Want dát dat gaat gebeuren is een feit.

Erg bedankt in ieder geval allemaal
pi_43400522
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:59 schreef Arokh86 het volgende:
Nogmaals, ze is erg eerlijk en altijd recht voor z'n raap, dus als zij iets zegt is dat geen bullshit.

Ze zei dat het niet uit ging omdat ze iemand anders wilde en dat geloof ik ook wel.
Ik vrees dat je ontzettend naief bent en dat je je vriendin en haar liefde voor jou in je gedachten erg opgehemeld hebt. Stop eens met steeds maar af te gaan op wat ze zei (je moet bij vrouwen sowieso niet teveel afgaan op wat ze zeggen ), en beoordeel de situatie eens uitsluitend op wat er gebeurd is, wat ze gedaan heeft, hoe ze zich gedragen heeft. Wat levert dat voor beeld op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')