Ja, maar dat is zo'n gedoe he. Ik dacht dat iemand het misschien wel zou weten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Matness het volgende:
ga je ervoor en erna wegen, dan weet je het.
Ik dacht nog wel wat meerquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef vinnieboy het volgende:
halve kilo al gauw denk ik
Zullen de mensen in de supermarkt blij mee zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef Skazminko het volgende:
Poep en pis gewoon in zo'n weegschaal voor groente en fruit in de supermarkt. Dan heb je het op de gram nauwkeurig!![]()
Dus als je er dan ook nog een poepie bij doet, kan het wel 3 kilo zijn?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb ooit eens met een elektronische weegschaal gewogen wat mijn gewicht was voor en na een plasbeurt. Ik was 2 kilo lichter gewordenIk moet er wel bij vermelden dat de nauwkeurigheid per halve kilo was. Dus het kan tussen de 1,5 en 2,5 kilo zijn.
Dat zou heel goed kunnen, en misschien wel meer. Ik heb wel eens kleibeurten gehad waar een koeienvlaai niets bij wasquote:Op woensdag 8 november 2006 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Dus als je er dan ook nog een poepie bij doet, kan het wel 3 kilo zijn?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |