http://www.embrassa.blogspot.com/quote:De Echte Stavorense Stoofpeertjes Drop.
Superlekker nieuw dropje van de dropmakers uit Jirnsum.
Als je van kaneel-appelachtige smaak houdt, want peren zitten er niet in.
En als je van drop houdt natuurlijk.
(Waarschuwing: deze dropjes hebben een licht verslavend effect, het doosje is dus snel leeg.)
Posted by Anneke at vrijdag, oktober 13, 2006 0 comments
Ja, wat gek toch vooral gezien zouthout het basisingrediėnt van drop isquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind ze heerlijk... Vreemd concept en het eerste dropje smaakt ook een beetje vreemd, maar daarna is het echt ongelofelijk lekker...
De zoethoudertjes waren ook al zo'n bijzonder dropje... Wat een idee om dropjes van een laagje zoethoutpoeder te voorzien...
De Oldtimers zijn bijzonder lekkere dropjes, al vind ik dat gelul eromheen niet zo nodig...
zoethoutextract... Maar je flikkert toch geen zaagsel over je dropjes?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:11 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ja, wat gek toch vooral gezien zouthout het basisingrediėnt van drop is
Nee, maar ze zullen wel poeder hebben gemaakt van dat extract ofzo... net als bij instantsoep.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zoethoutextract... Maar je flikkert toch geen zaagsel over je dropjes?
Het poeder is volgens mij gewoon gemalen zoethout, hoor... In tegenstelling tot instantsoep, lost het niet direct op in je mond.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Nee, maar ze zullen wel poeder hebben gemaakt van dat extract ofzo... net als bij instantsoep.
Zie nu pas trouwens dat ik zouthout heb geschreven
In dat geval is het toch niet zo vreemd??quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het poeder is volgens mij gewoon gemalen zoethout, hoor. Zoethout is de wortel van de zoethoutstruik, dit kan je gewoon kopen in winkels waar ouderwets snoepgoed verkocht wordt.
Heksenhyl?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb nog nooit eerder een dropje gezien waar ze zoethoutpoeder op gestrooid hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |