quote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je krijgt wel een kusje van mij hoorIk heb er toch plenty

quote:Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Moet ik heel eerlijk zijn?

Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef B_BOY het volgende:
echt niet meer gezond tegenwoordigdoordeweeks 3 uur thuiskomen na een x aantal pils is niet eens meer raar.

gewoon dat het niet meer raar is voor mij om net als bijvoorbeeld vannacht om 3 uur thuis te komen na een aantal pils met maten.....quote:

Al STUK duidelijkerquote:Op woensdag 8 november 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon dat het niet meer raar is voor mij om net als bijvoorbeeld vannacht om 3 uur thuis te komen na een aantal pils met maten.....
terwijl je dan toch zou denken van
mwah miss beetje laat weet je.

AA?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat is jou mening. moet ik me miss aanmelden bij de AA???

3 uur snachts thuis komen met een x aantal pils op vind ik nog niet zo vreemd. Ik dacht dat je 3 uur 's middags bedoeldequote:Op woensdag 8 november 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon dat het niet meer raar is voor mij om net als bijvoorbeeld vannacht om 3 uur thuis te komen na een aantal pils met maten.....
terwijl je dan toch zou denken van
mwah miss beetje laat weet je.

Ik dus ookquote:Op woensdag 8 november 2006 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 uur snachts thuis komen met een x aantal pils op vind ik nog niet zo vreemd. Ik dacht dat je 3 uur 's middags bedoelde![]()
![]()

ook niet als het doordeweeks en regelmatig gebeurt mijn ouders zeuren er namelijk over ze vinden het abnormaal.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 uur snachts thuis komen met een x aantal pils op vind ik nog niet zo vreemd. Ik dacht dat je 3 uur 's middags bedoelde![]()
![]()

euuh, wat doe jij met pepperspray?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter hoe goed Pepperspray is
Bo, Tom

Tuurlijk Ophidian, om de vrouwen van me af te houden heb ik een ander middeltjequote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
euuh, wat doe jij met pepperspray?
of heb je t over ophidian ?

Je naar parmezaanse kaas ruikende schwantz in combinatie met kabbelend kontwater?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Om de vrouwen van me af te houden heb ik een ander middeltje

dat nr vink dus helemaal nietsquote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tuurlijk Ophidian, om de vrouwen van me af te houden heb ik een ander middeltje

viezerik.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je naar parmezaanse kaas ruikende schwantz in combinatie met kabbelend kontwater?

weeet je bestquote:

waarom zeg je mij niet zo gedagquote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef Borkydude het volgende:
Bartjeeeuh

Angel vind ze beter d8 ikquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Uuh, Butterfly VIP
Maar verder?
Edit: En Butterfly

Jordyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef Borkydude het volgende:
Bartjeeeuh

nou ik ben erquote:Op woensdag 8 november 2006 18:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zag amper dat je er was man
Reiniertjuuuuuuuuuuuh

angel en butterfly VIPquote:

Naambordjes a la burger king werknemers op je kledingquote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef B_BOY het volgende:
jongens ik heb een vraagje. komende vrijdag is er een schoolfeest van mijn oude middelbare school wij gaan daar met een stuk of 10 oudgediende naartoe. nu willen wij een stunt uithalen waardoor iedereen ons gelijk weer kent wie heeft ideen die niet te lomp zijn.??? maar wel echt vet..

Ja ik moet eerst ff zorgen dat ik magquote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ik ben erZaterdag gaan we wel ff los he
spenky gaat ook met mij mee als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |