EWWWWWWWWWWwwwwwwwwwwwwwww .............. ikke ???????quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef flugeltje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PUB kan nogquote:Op woensdag 8 november 2006 15:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sorry ik kijk geen BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe even lijstjequote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef luciano het volgende:
Kgeloof dat ik flugeltjes stem niet heb i.i.g. .......
days ook niet zie ik na teruglezen , lolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ u2Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben helaas te slim om te begrijpen wat je hiermee bedoelt.quote:
Het is een Modnominatie, ook wel 'het lijstje' genoemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben helaas te slim om te begrijpen wat je hiermee bedoelt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik begrijp wat jij bedoelde te zeggen... helaas.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Het is een Modnominatie, ook wel 'het lijstje' genoemd.
Eerst Luciano, dan een hele tijd niks, en dan Talitha en Bong!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mad Luciano for Mod!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mad Luciano for Mod!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mad Luciano for Mod!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zéi je dat dan niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik begrijp wat jij bedoelde te zeggen... helaas.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat geldt van mijn kant voor jou ookquote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef berney het volgende:
lawemaarzozegguh, weetjewel
As scanman mod wordt ben ik pleitos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Optimist!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Zou het misschien een idee zijn dat iedereen hier ineens volwassen wordt en er échte zelfregulatie in werking treed?
Dan kunnen Day en ik gewoon met z'n tweetjes rustig aan de rest van BB uitzitten...
Toch.... ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot in m'n teennagelsquote:Op woensdag 8 november 2006 18:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Optimist!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht dat ik dat ook zei, maar blijkbaar zei ik dat toch niet?!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom zéi je dat dan niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mij kun je rekenen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot in m'n teennagelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan een poging wagen toch....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop