i]Krijg ik nog antwoord op mijn algemene vraag of het veilig is voor o.a. mij om naar een evt meet waar dan ook te komen[/i] ....... veel mensen zijn het met mij eens dat dit het beste is , maar ik neem de verantwoording op me ja , dat geef ik toe .
Ik heb dit proces gestart , en ook ik blijf bij mijn mening , en dat mag vind ik , en met mij vele anderen blijkbaar ........ niet geschikt als mod helaas , maar in REAL-life kan het een moordgoser zijn zeg ik hier voor de 3e keer , daar kom ik alleen maar achter door een REAL-life meet .............. zelfs een rat ( geintje , want tot dusver heb IK GEEN scheldwoorden gebruikt , op 1 maal T***Lul na ja , en daar ook een ban voor gekregen toen , terecvht of onterecht laat ik in het midden ..... ouwe koeien enzo , jeweetwel ) ............ (ex)MOD krijgt bij mij een 2e kans !
Wat dat betreft denkt Bommie er net zo over , hoewel ik wil benadrukken dat ik NIET vergeleken kan worden met hem , want ik heb de boel iets anders aangepakt in dit geval .
Sorry als ik tegen schenen aan heb geschopt , of op teentjes heb getrapt , maar gezien alle reacties , denk ik dat ik niet alleen schuldig ben nogmaals ! Ik heb me alleen iets meer opgeiofferd denk ik , en dat zou ik zo weer doen bij een gelijke situatie in de toekomst ,
Als ik FOK zo zat was als jullie denken , dan log ik gewoon niet meer in ,. maar nogmaals , ik zie dit forum naar de klote gaan , verleden jaar al ingezet , en aangezien ik niet de middelen heb om achter de schermen mee te denken , moet het helaas soms met de botte bijl .