Moet je stemmen op de PvdC!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:38 schreef cohen het volgende:
Ik vind dat de douane wat soepeler moet omgaan met clowns
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef FritsBom het volgende:
Een andere retorische: Zou Joost Eerdmans net als de onherkenbaarmakende Burka ook het clownsgezicht willen verbieden?
Idd maar mss is bassie als vlugge japie naar tunesie toe gegaan om aldaar overmand door schizofrenie naar zichzelf opzoek te gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:45 schreef Herald het volgende:
ik vind het een goede vraag, want hoe deed Bassie dat toen hij samen met Adriaan in Tunesie het geheim van de toorts van de onderwaterwereld schatkamer moest ontrafelen. Dat eind hebben ze niet gelopen natuurlijk.
wil je een duidelijk antwoordquote:Op woensdag 8 november 2006 14:53 schreef cohen het volgende:
ja maar denk je dat vlugge japie geen vervalst paspoort heeft??? ik vind dit een lastige stelling die ik aangeslingerd heb. Ik heb nog geen duidelijk antwoord.
als de lach gesminkt is maar niet echt mag het dan wel?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef tlepel het volgende:
[..]
wil je een duidelijk antwoord
je mag wel met clownskleren in een vliegtuig maar het gezicht moet gelijk zijn aan de foto van je paspoort.
Heeft hij echter een beschminkt gezicht foto in zijjn paspoort dan moet hij ook beschminkt door de duane.Zijn foto in paspoort is zonder schmink want tegenwoordig mag je al niet met een glimlach op je paspoort
Ik kwam er gister achter dat Jaappie en Bassie een en dezelfde persoon is.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd maar mss is bassie als vlugge japie naar tunesie toe gegaan om aldaar overmand door schizofrenie naar zichzelf opzoek te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |