quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef BrandX het volgende:
atoommachten....
Duitsland en Frankrijk
(amerika en rusland lijken me zeer onlogisch.. En chinees ook)
Niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef Neleos het volgende:
Duitsland is toch geen atoommacht.
Nee, dat is dacht ik ingesteld na WOII. Duitsland was toen niet echt het geschikte land om atoomwapens te laten hebben.quote:
Toen niet neequote:Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat is dacht ik ingesteld na WOII. Duitsland was toen niet echt het geschikte land om atoomwapens te laten hebben.
de vijf atoommachten zijn VS, China, Rusland, Engelan en Frankrijk Duitsland rekenen ze sinds kort ook tot atoommacht (moet ik het wel goed onthoudenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef Neleos het volgende:
Duitsland is toch geen atoommacht.
Waar staat dat in die link dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
de vijf atoommachten zijn VS, China, Rusland, Engelan en Frankrijk Duitsland rekenen ze sinds kort ook tot atoommacht (moet ik het wel goed onthouden)
http://www.rusnet.nl/nl/encyclo/a/atoomwapens.shtml
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef SaskiaR het volgende:
Driedimensionaal dus, 20 vlakken dus eigenlijk.
Israel ontbreekt nog in dat lijstje, en Noord-Korea ookquote:Op woensdag 8 november 2006 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Verenigde Staten - 10.640
Rusland - 8600
China - 400
Frankrijk - 350
Verenigd Koninkrijk - 200
India - 75-115
Pakistan - 30-55
Inderdaad geen Duitsland...nou goed. De hint was duidelijk genoeg
Ik dacht ook altijd dat Duitsland heel lang geen leger heeft gehad. Het is in ieder geval pas een aantal jaar geleden dat Duitsland weer voor het eerst met hun leger in een ander land waren en daar ook schoten. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze atoonwapens hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet teruglezen, maar zo heb ik het onthouden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |