Posten op een forum? Dat vinden wij niet normaal.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef Smeich het volgende:
leuk dit, met die doe maar normaal partij
quote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Geert Wilders
Voor de 3e keer al weer?quote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Geert Wilders
quote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef roburt het volgende:
"die zwarte pieten gaan teminste zelf het land uit"![]()
Iedereen stemmen op Wilders!!![]()
Jensen is dan ook geen turk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij Jensen is Wilders wel aardig![]()
Nee Jensen is leuk met die stomme zogenaamde grappige opmerkingen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Edo![]()
Jensen:"Ik word altijd zo vrolijk als ik jouw kop zie!"
![]()
iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Snap niet waarom ze die documentaire makers uitnodigen
Saaiquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef ilona-scuderia het volgende:Herman Heinsbroek
te gast, nu op RTL5...
Ik heb Jensen niet gekeken, ben ik blijquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kijk dan maar naar de nerds uit beauty & de nerd, die zijn vanavond te gast...![]()
Brard liet zich van haar beste kant zienquote:La Brard te keer gaat tegen Bonnie pffff
Ga ik straks kijken naar de herhalingquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef Urquhart het volgende:
Het was lachen gisteren Brard tegen Bonnie over Viola![]()
Ik vond het wel grappig..quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig..Bonnie & Patty: "Nee, Viola kan daar niet om lachen."
Patty: "Dan moet ze maar een keer in de spiegel kijken kan ze relativeren."![]()
Patty: "Hoor jij ook een lama scheiten?"
Patty: "Oh het is Jan. Heb je hem nog niet ontslagen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |