Dan ad ik ook wel mee-roken kunnen nemen als optie ;-)quote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef Agiath het volgende:
Af en toe in het weekend, die optie staat er niet tussen, dus heb ik maar nee gezegt
dat hoor je neit veel! (en zeker ook niet beginnenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
Nee ik rook niet, heb nog nooit een trekje genomen, en ben het ook niet echt van plan.
me 2quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
Nee ik rook niet, heb nog nooit een trekje genomen, en ben het ook niet echt van plan.
Goed zo, hou volquote:
Uhuh, voornemens ken ik...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik rook al 3 jaar, dus op myn 16de![]()
Ondertussen kom ik met 1 pakje winfield 2 weken toe![]()
Ben trouwens van plan te stoppen, myn voornemen voor het jaar 2007![]()
Volledig mee eensquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef Jumparound het volgende:
het kan wel... maar ik denk dat het voor de "verstokte roker" (meer dan 20 sig. per dag) erg moeilijk is!
Ondertussen al veel discussies gehad over roken & waarom dan... maar het is toch voor het grootste gedeelte een gewoonteverslaving...
de werkzame stof is al binnen 3 dagen geheel uit je lichaam...
Je kan ook mee gaan zonder te roken, doe ik ook...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:53 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
ook het groepsgevoel![]()
lekker samen safke roken![]()
![]()
![]()
ik kryg zin in 1tje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |