abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2910432
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 00:15 schreef schatje het volgende:
Big Diet komt niet meer terug als dagelijkse real life soap bij SBS.'Het is een beetje over met real life soap,' zeggen ze bij SBS6.'De trend is nu feel good tv.'t Geld voor zes dagelijkse afleveringen stoppen we liever in een grote Big Diet Show op zaterdagavond.'
(bron: Revu afgelopen week)
jaaaaaaaa er is een god!!!!!
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
  woensdag 23 januari 2002 @ 21:21:10 #27
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2915185

Ik wil mijn half uurtje Big Diet om half 8 terug

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 18:45:50 #28
21929 soeplepel
soep eet je met een.....
pi_2977100
ik hoop dat er weer zo'n eric figuur in komt! hij was echt vreeeeeeeeemd!!!!!!!
wie dit leest is gek.......(jaja ik ben wel origineel vandaag)
pi_2984755
quote:
Op zondag 20 januari 2002 14:32 schreef Shibber het volgende:
klopt toch dat er eerst een big brother voor VIP`s was?
van mij mogen ze een BIG DIET voor VIP`s doen
en dan Erika Terpstra en SugarLeeHooper er in gooien.
en andere dikke VIP`s natuurlijk en dan is de overige kanalen vrij van dikke lui en kan tv kijkend nederland weer rustig tv kijken zonder geshockeerd te woorden van dikke mensen die te veel big mac ophebben

toch?

Ja idd!
En dan doen we dat ook met al die wandelende skeletten.
Er mogen alleen maar standaard mensen op teevee. Allemaal maatje 36, soms nog 38, lekker normaal...maar vooral heeeeel erg realistisch, past precies bij het straatbeeld.
Niet te dik (bah, te veel BigMacs) .
Raar ventje.

Pffff.

On-topic
Big Diet was wel leuk om te zien, maar een keer per week is ook prima, want dan zie je alleen de spannende, leuke dingen, en niet dat eeuwige gezeik enzo.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_3000190
Nooit naar gekeken, misschien was ik niet de juiste doelgroep

*Golfen die graag een paar kilo's wil aankomen!! *

dinsdag 5 februari 2002 @ 19:46:37 #31
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3059589
Dit is een clubmailing van: Big Diet 2001 ( http://fan.clubs.nl/BigDiet )

Hoi !

Na het zeer succesvolle resultaat van deze Big Diet 2001 Club nu het logische vervolg met de Big Diet 2002 Club.

Het internetadres is : http://fan.clubs.nl/BigDiet2002

We zullen jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van de laatste nieuwtjes over Big Diet 2002.
De opnames starten al op 28 februari, terwijl de eerste uitzending op 3 maart zal zijn.
De gasten zullen dit jaar in hun huiselijke situatie gevolgd worden. In een wekelijkse show op SBS 6 kunnen we zien hoe de gasten ervoor staan.
Gestart wordt met 8 kandidaten.
Lees meer hierover in ons forum !

Schroom niet om lid te worden en aktief te zijn op deze club.

BD - Gerrit, Anita en Laetitia zijn reeds lid van deze Big Diet 2002 Club !!

See you !

Team Big Diet 2002

dinsdag 5 februari 2002 @ 21:49:05 #32
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3060796
Ik kan dit nauwelijks meer een Real Life Soap noemen... Misschien maar naar Film, TV & Radio, Cynix?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3108868
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 12:49 schreef ~Anja~ het volgende:

[..]

Ja idd!
En dan doen we dat ook met al die wandelende skeletten.
Er mogen alleen maar standaard mensen op teevee. Allemaal maatje 36, soms nog 38, lekker normaal...maar vooral heeeeel erg realistisch, past precies bij het straatbeeld.
Niet te dik (bah, te veel BigMacs) .
Raar ventje.

Pffff.

On-topic
Big Diet was wel leuk om te zien, maar een keer per week is ook prima, want dan zie je alleen de spannende, leuke dingen, en niet dat eeuwige gezeik enzo.

dan word ut FeelGoodTv!!!! is nieuwe hype btw
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_3124620
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 21:35 schreef Shibber het volgende:

Dus de titel van dit forum kan FeelGoodTV worden?

Vond Big Diet nou net wel een grappig progje om dagelijks eventjes uit te zenden.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 februari 2002 @ 13:32:56 #35
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_3124639
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 21:35 schreef Shibber het volgende:

[..]

Klopt, daarom ben ik nu ook subtieler dan voorheen.
Patty's Posse, Adam's Family, De Bauers? Dat is allemaal niets vergeleken met Chez Chazia! Neem een kijkje in het leven van de spannendste BN'er van allemaal, ik dus! Binnenkort te zien bij RTL4.
  maandag 11 februari 2002 @ 13:33:52 #36
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3124648
quote:
Op maandag 11 februari 2002 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Vond Big Diet nou net wel een grappig progje om dagelijks eventjes uit te zenden.
Ik ook, best jammer dat ze nou net Big Diet eruit moeten pikken voor Fons' nieuwe plannen
pi_3159475
jammer vnd het heerlijk om met een bakkie koffie naar dei hossende CARLO billen te kijken...had dr me toch stiekem op verheugd meegluuren via je pc enz ...zal ze missen
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_3266382
Leeft Big Diet nog een beetje of is het al bij voorbaat afgeschreven
pi_3266625
De huisgenoot van mijn kapper komt misschien in Big Diet
pi_3266638
Begint het alweer?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_3346883
hihihi morgen begint het weer hopla kan ik nog mooi ff lekker dit weekend allemaal verkeerde dingen nassen
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
  vrijdag 1 maart 2002 @ 14:12:54 #42
3542 Gia
User under construction
pi_3349931
Ik ben gisteren al begonnen met Big Diet, bij het Fitness-Centrum waar ik lid ben.

Ik hoop in deze 12 weken alvast 6 kilo af te vallen en als het meezit nog wat meer. (moet in totaal 20 kilo kwijt)

Maar het is wel zwaar!

'k Ga zowiezo ook kijken op tv.

(Oh, ja, misschien gingen we met ons Big Diet kluppie ook nog naar een tv-opname kijken. Leuk!)

vrijdag 1 maart 2002 @ 22:56:52 #43
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_3355799
Gisteren naar de opnames geweest die op zaterdagavond uitgezonden gaat worden.
De kandidaten zijn vanaf maandag j.l. met elkaar op survival in de Ardennen geweest.

Het verslag, foto's en meer op : http://fan.clubs.nl/BigDiet2002

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_3361105
hoi ,
ik ben onderweg naar (3)
en ik wil knutje ,,, de groeten doen .
krijg ik um nu ?
Bad girls roel
  zondag 3 maart 2002 @ 12:20:55 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369140
Ik moet zeggen dat het toch wel weer leuk is. Al mis ik de ontzettend leuke groep van vorig jaar wel heel erg. Maar misschien wordt deze groep wel net zo leuk. Het is jammer dat het maar 1 keer per week komt, zo krijg je minder een band met de deelnemers. Maar op zich hebben ze die overstap van reallifesoap naar show goed gemaakt, best knap. Ik ben ook blij dat Lenny er weer bij is, die is wel lachen. Verder is Alberts rol behoorlijk ingeperkt en dat is ook mooi meegenomen. Maar waar was Marjolijn? Moeten we het dit jaar alleen met Carlos doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 03-03-2002 12:26]

zondag 3 maart 2002 @ 12:29:05 #46
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369195
Maaike

28 jaar
1,74 m
96 kilo

Maaike is een spring in het veld. Haar moeder is Nederlands met een beetje Indisch bloed en haar vader is Turks. Ze is getrouwd en heeft een zoontje van vier. Maaike heeft een oudere zus, een broertje en een tweelingzus. Ze roept over haar tweelingzusje altijd dat zij haar slanke twin is. Maaike had vroeger wel altijd een dikker en ronder gezicht en leek daarom altijd wat dikker. Maar het gekke is dat de zusjes elkaar in gewicht een paar keer hebben gekruisd: in de tijd dat de een dik was was de ander slank. In de ogen van Maaike is haar zusje echter wel altijd de slankste van de twee geweest.

Maaike is oorspronkelijk kok van beroep, maar is vanwege de werkdruk een paar jaar geleden begonnen met een kantoorbaan. De kilo's vlogen er meteen aan. 'Het overgrote deel van de dag zat ik en dan ook nog eens vlak naast de snoepautomaat.' Ze werkt nu in een bedrijf dat in printermaterialen doet en Maaike zit op de verkoopafdeling.

Ze is dol op chips en chocola. En je kan haar 's nachts wakker maken voor een krentenbol met kaas. Vroeger was Maaike dol op krentenbrood met spijs. 'Ik "stal" zelfs de spijs uit het broodje van mijn zusje.'

Verder kan ze heerlijk koken: een mengeling van de Nederlandse en Turkse keuken. Haar man is bang dat al het lekkers straks aan hem voorbij gaat...

Maaike doet mee aan Big Diet omdat ze over drie maanden twintig minuten achter elkaar op de loopband van de sportschool wil kunnen rennen. Ze wil ook door de stad slenteren zonder die grote trui om haar kont gedrappeerd. Een ander doel is 'nee' leren zeggen tegen lekkere, maar slechte dingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 03-03-2002 12:35]

zondag 3 maart 2002 @ 12:31:49 #47
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369205
Peter-Willem

28 jaar
1,90 m
118 kilo

Peter-Willem heeft de hotelschool en met succes afgerond. Hij werkt nu als organisator van internationale congressen bij Eurocongres in Amsterdam en zit daardoor vaak in het buitenland. Peter-Willem woont op dit moment bij zijn moeder en heeft een vriendin.

Zijn overgewicht is geleidelijk aan gegroeid, maar hij was altijd al de grootste en dikste van de klas. Peter-Willem is dol op lekker culinair koken en kan dat ook heel goed. Je kunt hem 's nachts wakker maken voor scampi's in bieslook. 'Maar ik kan ook zwijmelen over "rosé" gebakken, verse tonijnfilet met aardappelcompote en een fijne limoensaus.' Een echte fijnproever dus.

Peter-Willem doet één keer in de week aan volleybal en zwemt twee keer per week. Ook gaat hij tweemaal per jaar skiën. Peter-Willem doet mee aan Big Diet, omdat hij graag wil voorkomen dat hij over een tijdje de gevolgen gaat voelen van jarenlang een te zwaar lijf. Hij wil nu definitief het roer omgooien en de strijd aangaan met de kilo's.

Peter-Willem was er met het begin van Big diet 1 van overtuigd dat dit het meest walgelijke programma op de Nederlandse televisie zou worden. Hij heeft geen enkele aflevering gezien, maar zat wel aan de radio gekluisterd voor de reacties van Erik bij Radio 538. Hij kwam erachter dat hij dat zelf ook wel eens live mee zou willen maken. Peter-Willem heeft zich opgegeven zonder het iemand te vertellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 03-03-2002 12:36]

zondag 3 maart 2002 @ 12:35:19 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369227
Nicolette

36 jaar
1,58 m
94 kilo

Nicolette werkt als ziekenverzorgster in een psychogeriatrisch ziekenhuis. Ze is getrouwd en heeft twee kinderen: een dochter van negen en een zoon van zes jaar. Nicolette is een hele lieve moeder, die de neiging heeft zichzelf weg te cijferen in het belang van haar gezin. Sinds de geboorte van haar kinderen is ze behoorlijk in gewicht gegroeid: wel dertig kilo per kind!

'Omdat ik altijd veel heb gesport, dacht ik die kilo's er na mijn bevalling weer snel af te kunnen krijgen.' Maar helaas: het ene na het andere dieet volgde, maar iedere keer kwamen de kilo's dubbel en dwars weer terug. Vroeger sportte Nicolette nog regelmatig, maar daar is na de bevallingen weinig meer van terechtgekomen. Ze is nu wel weer begonnen met schaatsen en krijgt twee keer in de week les.

Haar man en kinderen vinden mama natuurlijk niet te dik, maar zullen wel heel erg hun best doen om haar de komende dertien weken te steunen. Echt meelijnen doen ze niet, want daar zien ze het nut nog niet echt van in.

Nicolette doet mee met Big Diet omdat ze heel erg veel behoefte heeft om af te vallen en haar eetpatroon voorgoed te wijzigen, zodat ze haar overtollige kilo's kwijtraakt. Ze snoept graag met de kinderen mee en wil dat afleren. Verder wil ze leren de verleiding van de chocolade hagelslag te kunnen weerstaan...

Nicolette ziet er erg naar uit om straks in de zomer ongeveer twintig kilo kwijt te zijn. 'Dan kan ik weer lekker op het strand spelen met de kinderen, maar ook rennen of fietsen zonder dat ik na een paar seconden al heel erg buiten adem ben.'

De dochter van Nicolette wilde altijd al een hondje en ze heeft nu haar zin gekregen. Nicolette vindt het namelijk een goed idee om veel met de hond te wandelen. Gezellig samen met haar dochter...

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 03-03-2002 12:36]

zondag 3 maart 2002 @ 12:35:22 #49
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369228
Jurgen

32 jaar
1,93 m
145 kilo

Jurgen is in het bezit van een hoop humor en een Bourgondische instelling. Hij werkt op een vakantiepark als kwaliteitsmanager en daarnaast wil hij nog wel eens een potje tennissen of squashen; het liefst dubbelen. 'Dan hoef je namelijk niet zo veel te lopen...,' zegt hij.

Volgens Jurgen zijn er bij hem een hoop kilo's aangekomen vanaf het moment dat hij het studentenleven indook. Hij startte toen met ongezond en onregelmatig eten en ging ook nog eens in de horeca werken. Jurgen is in de laatste tien jaar veertig kilo aangekomen.

Hij doet mee aan Big Diet omdat hij eindelijk de confrontatie aan wil gaan met zichzelf. 'Het liefst zou ik willen dat mijn ijskast of de schappen in de supermarkt me de huid volschelden als ik iets verkeerd pak.' Maar aangezien die uitvindingen nooit zijn gedaan, neemt Jurgen het heft maar in eigen handen.

Hij wil de komende tijd leren hoe hij op het rechte pad moet blijven. Hij heeft er namelijk genoeg van om nagewezen te worden vanwege zijn gewicht en is zijn grote maat meer dan zat. Jurgen wil ook wel eens in de uitverkoop kunnen zoeken tussen de koopjes. Hij wil beginnen met dertig kilo eraf, maar gaat uiteindelijk voor de vijftig kilo.

zondag 3 maart 2002 @ 12:39:38 #50
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3369246
Renate

28 jaar
1,68 m
107 kilo

Renate is een vrolijke en opgewekte dame. Ze woont sinds vijf jaar op zichzelf en is single. Na haar middelbare school is ze gaan werken bij een uitgeverij van huis-aan-huisbladen bij haar in de buurt. Ze begon in eerste instantie als stagiare. Dat beviel beiden zo goed ze nog steeds bij de uitgeverij werkt. Ze heeft zich ondertussen opgewerkt tot teamleidster van de pre-press afdeling.

Echt een sportief type is Renate niet. 'In het verleden heb ik wel aan fitness en aan BBB gedaan, maar op dit moment doe ik helemaal niet aan sport.' Ze houdt heel erg van lekker uit eten gaan en vindt het heerlijk om 's avonds te borrelen met wijn en nootjes. 'Je mag me 's nachts wakker maken voor borrelnootjes en gerookte paling!'

Renate wil graag meedoen aan Big Diet omdat ze baalt van haar overgewicht. Ze wil graag aankomende zomer weer een bikini aan kunnen trekken en trots zijn op haar eigen lijf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')