Waarom ben jij niet eerder mee gaan schrijven? Hemel mens, ik vind je geweldigquote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vorig jaar aan het einde van BB5 besloot ik, als fervent BB liefhebber van het eerste uur, eindelijk me in te schrijven op FOK. Dat was niet makkelijk; ik ben ouder dan de meeste schrijvers hier, en heb meer ervaring met nieuwsgroepen dan met fora. Maar het leek me terecht; ik dacht dat ik mogelijk mee zou kunnen gaan schrijven aan verslagen bij deze BB.
Van meet af aan vond ik de sfeer hier anders. Heel weinig gericht op BB en heel veel op persoonlijkheden en de eieren die ze over zichzelf of jegens elkaar kwijt moeten. Veel -naar mijn mening- flauwe onderwerpen - vooral over onnavolgbare onenigheden.
Ik dacht 'dat red ik niet, als onervaren nieuwkomer mee gaan schrijven in deze sfeer'. En ik heb het dus ook niet gedaan. Sterker nog, ik kom hier steeds minder en geef de voorkeur aan het lezen van het BBLog.
Het is jammer dat het eigenlijke onderwerp, dat iedereen hier gemeenschappelijk *schijnt* te hebben, wordt ondergesneeuwd door zaken die onaantrekkelijk zijn voor lezers en nieuwkomers... en voor moderatoren. Kennelijk bestaat de populatie nu uit teveel mensen die zichzelf belangrijker vinden dan de sport BB tot in detail te volgen en te bespreken.
Dan houdt het gewoon op voor BB op FOK, tenzij er een grote bezem aan te pas komt.
Touchéquote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk bestaat de populatie nu uit teveel mensen die zichzelf belangrijker vinden dan de sport BB tot in detail te volgen en te bespreken.
Dit hele stuk gaat volgens mij over het ontstaan van de kus en zwaai zooi en dus uiteindelijk over de COS/SC scheidingquote:
of je leest gewoon ff mijn eerdere stukquote:Op donderdag 9 november 2006 13:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarom? Het staat er toch duidelijk, TL is naar de bliksem geholpen door een stel meelopers die hem door keihard afbranden en zeiken en zuigen aan de rand van de afgrond gebracht hebben.
En ik zeg dat dat klinkklare onzin is en dat er steeds sprake is geweest van wrijving tussen de users en de mods, en dan vind ik het ontzettend zwak dat jij verklaart dat de lol er af is en dat je nu, nadat flugel haar hart heeft gelucht, komt met andere argumenten.
quote:De laatste 2/3 weken is de lol van het begin in hoog tempo minder geworden. Natuurlijk hoort het bij BB dat elk slotje en elke edit een keer of honderd tot in detail wordt besproken, maar het steeds weer voeren van dezelfde discussie (waarbij ik antwoorden bijna kon copy-pasten) begon me tegen te staan. Gevolg was dat ik korter door de bocht ging reageren, gevolgd door weer meer FB etc. Mijn "Amigos de la BB , yo me voy. Felicidades." vrij naar louis van gaal was dan ook van harte gemeend. Dat ik niet op dat moment mijn kleurtje al inleverde, komt doordat een aantal mensen mij niet zomaar wilden laten gaan . Ik heb een paar dagen rust genomen van het modden en dat beviel goed. Maar in no time na mijn terugkeer begon het gezeik weer van vooraf aan. En daar heb ik simpelweg geen energie meer voor. Ik wil op Fok het ook gewoon naar mijn zin hebben en het niet als last of druk ervaren. Dat gevoel lukt dus niet meer in het blauw. Dan is er maar 1 passende oplossing en dat is dus jasje uit, knopjes en slotjes inleveren en kijken of het dan wel weer leuk wordt.
En voor de duidelijkheid: nee, ik vind niet dat ik alles foutloos heb gedaan of altijd alles even handig heb aangepakt. Ik vind wel dat ik gedaan heb waarvan ik vond en vind dat ik het moest doen. Niet uit knopjesgeilheid of een aversie tegen 1 of meerdere users, maar simpelweg omdat ik van mening was dat ik in het belang van het forum handelde[sub]godskolere, wat klinkt dat hoogdravend...[sub] En ja, ook achter de schermen heb ik veel met flugel en day overlegd. Dat mijn naam bij een sluitpost staat, betekent niet automatisch dat ik dat ook in m'n eentje bedacht heb
Ja, ik blijf niet bezigquote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
of je leest gewoon ff mijn eerdere stuk
[..]
Erg jammer maar kan het me goed voorstellen. Het was in het verleden anders. Ik ben helemaal niet zo van de RLS (kijk sowieso weinig TV) maar vanwege Fok bleef ik de BB's wel volgen. Geen idee waarom het dit jaar zo extreem door enkele, bij gebrek aan betere omschrijving, zwaar gefrustreerden gedomineerd wordt.quote:
Ga jij ook nog eens je collega mods afvallen ?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Erg jammer maar kan het me goed voorstellen. Het was in het verleden anders. Ik ben helemaal niet zo van de RLS (kijk sowieso weinig TV) maar vanwege Fok bleef ik de BB's wel volgen. Geen idee waarom het dit jaar zo extreem door enkele, bij gebrek aan betere omschrijving, zwaar gefrustreerden gedomineerd wordt.![]()
quote:
*grinnik*quote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga jij ook nog eens je collega mods afvallen ?
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een goeie mod zou ze zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet eerder mee gaan schrijven? Hemel mens, ik vind je geweldig
Berney, we zijn het een keer eensquote:Op donderdag 9 november 2006 13:59 schreef berney het volgende:
[..]
Een goeie mod zou ze zijn.
Sorry ph52.
Je wilt toch niet.
Ik vind dat jij het altijd goed hebt gedaan. Ik denk niet dat een moderator perfect moet zijn om een forum goed te laten lopen. Het zijn de deelnemers die de toon zetten. Volwassen deelnemers die het echt leuk vinden om aan het spel 'ontleden van BB' mee te doen, hebben geen voortdurende discussie en correctie nodig.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet eerder mee gaan schrijven? Hemel mens, ik vind je geweldig
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is jammer dat het eigenlijke onderwerp, dat iedereen hier gemeenschappelijk *schijnt* te hebben, wordt ondergesneeuwd door zaken die onaantrekkelijk zijn voor lezers en nieuwkomers... en voor moderatoren. Kennelijk bestaat de populatie nu uit teveel mensen die zichzelf belangrijker vinden dan de sport BB tot in detail te volgen en te bespreken.
Dan houdt het gewoon op voor BB op FOK, tenzij er een grote bezem aan te pas komt.
Waarom voel ik mezelf altijd zo blond als jij een intellectueel punt maakt?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Jappie het volgende:
[afbeelding]
.....lijkt mij wel voldoende zo.![]()
Met alle permissie, mevrouw, maar ook dit is stemmingmakerij en pure onzin.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het altijd goed hebt gedaan. Ik denk niet dat een moderator perfect moet zijn om een forum goed te laten lopen. Het zijn de deelnemers die de toon zetten. Volwassen deelnemers die het echt leuk vinden om aan het spel 'ontleden van BB' mee te doen, hebben geen voortdurende discussie en correctie nodig.
Als ik mee was gaan schrijven, dan was ik vrijwel zeker afgebrand, Flugeltje. Ik lees al mee sinds BB1, maar weet bijvoorbeeld niet eens wat een COS is en hoe streamverslagen te plaatsen, of foto's, of de juiste smileys. De sfeer hier was er niet naar fouten te mogen maken (getuige het vertrek van een moderator).
Dat laatste vind ik écht jammer en is eigenlijk ook wat ik bedoelde te zeggen met mijn verhandeling. De sfeer is gewoon niet leuk meer geweest de afgelopen tijd. Hiervoor steek ik overigens wél gedeeltelijk de hand in eigen boezem. Ik heb mezelf laten verleiden het 'leuke' van BB over het hoofd te zien en mee te gaan in bijzaken...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het altijd goed hebt gedaan. Ik denk niet dat een moderator perfect moet zijn om een forum goed te laten lopen. Het zijn de deelnemers die de toon zetten. Volwassen deelnemers die het echt leuk vinden om aan het spel 'ontleden van BB' mee te doen, hebben geen voortdurende discussie en correctie nodig.
Als ik mee was gaan schrijven, dan was ik vrijwel zeker afgebrand, Flugeltje. Ik lees al mee sinds BB1, maar weet bijvoorbeeld niet eens wat een COS is en hoe streamverslagen te plaatsen, of foto's, of de juiste smileys. De sfeer hier was er niet naar fouten te mogen maken (getuige het vertrek van een moderator).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |