quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
Zoeken ze hier nog een mod?
Ik ben beschikbaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij stelt je hersens ter beschikking voor wetenschappelijke doeleinden ? Weet niet of daar iemand op zit te wachten.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
Zoeken ze hier nog een mod?
Ik ben beschikbaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe, dat zal werkenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij stelt je hersens ter beschikking voor wetenschappelijke doeleinden ? Weet niet of daar iemand op zit te wachten.
Bovendien, er komt een poll wie de users als mod willen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet je dus maar opgeven in dat topic waar de users stemmenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef Day het volgende:
Lieve TL,
Ik heb achter de schermen al gezegd hoe ik erover denkt.
Thanks babeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die open jij zeker?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij stelt je hersens ter beschikking voor wetenschappelijke doeleinden ? Weet niet of daar iemand op zit te wachten.
Bovendien, er komt een poll wie de users als mod willen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je zelf doen, ik heb al een lijst ingediend.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En die open jij zeker?
Zet mij er dan ook ff bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit vond ik eik een hele goede postquote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Groot gelijk als je het zo voeltquote:Op woensdag 8 november 2006 11:18 schreef teamlead het volgende:
Dat dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verzoek is achter al ingediend bij de FA's. Nog even geduld en ik ben niet meer blauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zijn natuurlijk een aantal redenen voor, maar het is vooral een druppel-emmer-verhaal. Gisteren was voor mij de druppel. Net als elk ander kom ik op Fok voor mijn lol en voor wat ontspanning en dat zat er nu gewoon niet meer in. Helaas
Vooral Manu, die valse nicht!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Wie waren de treiteraars ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eeeh volgens mij heb ik TL nooit persoonlijk aangevallen itt andere usersquote:Op woensdag 8 november 2006 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral Manu, die valse nicht!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop