Deze discussie is inmiddels dieper op de pijn in gegaan dan alleen de FB vriend Arneaux! Fluugs en Day en ook anderen hebben het over de totale sfeer op het subforum. Af en toe zie ik wel eens een sneer van een cosser aan een cosser waarvan ik ook denk, moet dat nou....en dan ben ik heel geen lieverdje maar krijg ik toch die indrukquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof niet dat het de COSers waren, Bommie, die topics vollulden in FB, is t wel?
Ik vond dat jij het heel wat beter verwoordde dan bommie met die pathetische lap tekst!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kijk dat is dus wat ik bedoel maar dan beter verwoord
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat er een grimmige sfeer hangt eigenlijk hoor? Tuurlijk mensen zijn het niet altijd met elkaar eens maar volgens mij laat iedereen elkaar in zijn waarde?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze discussie is inmiddels dieper op de pijn in gegaan dan alleen de FB vriend Arneaux! Fluugs en Day en ook anderen hebben het over de totale sfeer op het subforum. Af en toe zie ik wel eens een sneer van een cosser aan een cosser waarvan ik ook denk, moet dat nou....en dan ben ik heel geen lieverdje maar krijg ik toch die indruk![]()
De kans is groot met de finale in zicht dat ik weer op het COS te vinden zal zijn, dus ik hoop dat het er gezelliger is dan tot nu toe...
Breekpunt voor mij in de cos was ongeveer na het enorme hoerenvingerfeest met E10 ....3 dagen daarna voelde ik een bepaalde grimmigheid opdoemen. Maargoed misschien ben ik wel overgevoelig![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond dat jij het heel wat beter verwoordde dan bommie met die pathetische lap tekst!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar dit forum dit jaar als zijnde een stuk prettiger dan de vorige editie.
Alle mensen waar ik aversie tegen had zijn opgeflikkerd.![]()
(ja, ik dacht: ik breng gewoon ff een positieve noot in, dat er ook nog users zijn die het wel naar hun zin hebben)
Mooi, is dat ook klaar!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar jij t vandaan haalt dat ik je af loop te zeiken of wat dan ook snap ik echt oprecht niet, serieus.
* stapt er maar snel uit!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ergens begin ik het idee te krijgen dat dit topic z'n doel weer aan het voorbij schieten is
En het begon zo goed...
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar dit forum dit jaar als zijnde een stuk prettiger dan de vorige editie.
Alle mensen waar ik aversie tegen had zijn opgeflikkerd.![]()
(ja, ik dacht: ik breng gewoon ff een positieve noot in, dat er ook nog users zijn die het wel naar hun zin hebben)
Jij moet ook niet zulke moeilijke vragen aan de Japster stellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ergens begin ik het idee te krijgen dat dit topic z'n doel weer aan het voorbij schieten is
En het begon zo goed...
Dat gaat snel ineens. Peace man!quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.
Ga het eerst maar eens afkussen met Manu! Die knul heeft een minderwaardigheidscomplex opgelopen doordat jij hem iedereens biatch noemt!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat snel ineens. Peace man!![]()
Nu PH nog even vriendjes worden met Flugel.![]()
En ik moet het nog even goed maken met die Sudoku, met d'r Oprah-gezeur.
Ik heb niets tegen PH hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat snel ineens. Peace man!![]()
Nu PH nog even vriendjes worden met Flugel.![]()
En ik moet het nog even goed maken met die Sudoku, met d'r Oprah-gezeur.
Waarom zou iemand zich moeten interesseren voor wat hier aan incrowd of user bashing plaatsvindt? Ik vermoed dat jij en al degenen die hieraan meedoen (of dit toestaan, of er maar weer redelijk op ingaan) dit niet kunnen uitleggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
Voorheen ging het er een stuk steviger aan toe...middels discussies maar ook op het persoonlijke vlak middels boodschappen binnen boodschappen.
Helaas kan dat dit jaar niet omdat zowel de moderators als de users veel minder kunnen hebben....daar kan ik om treuren of janken; maar ik kan ook zeggen fuck it...ik haal mijn plezier wel uit een beetje de clown uithangen in de SC.
Idd Gert. Ze heeft iets tegen mij.quote:
Oe, pick me pick mequote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef demins het volgende:
Heb ik (nog) met iemand ruzie eigenlijk?![]()
Dan ben ik gaarne bereid tot goedmaakseks!
Ik begin eerlijk gezegd steeds meer mijn twijfels te krijgen of jij wel een ex-usenetter bent....quote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zich moeten interesseren voor wat hier aan incrowd of user bashing plaatsvindt? Ik vermoed dat jij en al degenen die hieraan meedoen (of dit toestaan, of er maar weer redelijk op ingaan) dit niet kunnen uitleggen.
Het is geen kwestie van kunnen] hebben, maar van willen hebben.
Simpel vergelijk: dit is als in principe wel tegen boeren kunnen, maar niet naar een bioscoop gaan waarvan je weet dat het publiek niets ander doet dan boeren. Waarom niet? Omdat je voor de film komt.
Post dan niks.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin eerlijk gezegd steeds meer mijn twijfels te krijgen of jij wel een ex-usenetter bent....
Maargoed dat is mijn probleem, je hebt gelijk! Zal je even voor zijn!
~quote:Op donderdag 9 november 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oe, pick me pick me
* springend handje opsteekt
Nou euhhhhquote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
~
Ben je wel écht boos op me? Of gaat het weer alleen om de seks?![]()
sorry flugs maar kon t niet laten te reageren op dayquote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
En het begon zo goed...
mwah een kleine kloonsignalering is altijd op zijn plaats!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |