En wat zijn jullie records? 24 uur was ongeveer wel het langste dat we ooit hebben volgehouden...
Of verder nog leuke ervaringen?
Wij hebben ooit wel es iemand pis proberen te voeren op zo'n vidmar, maar hij merkte dat het bierflesje wel erg warm was hehe maar minder smerige verhalen zijn ook welkom
Alien serie heb ik al... Shrek binnenkort, tegen die tijd Predator Special edition ook nog... en nog wel een stapeltje
quote:Nou lachen.
Op woensdag 09 januari 2002 22:18 schreef MadScientist het volgende:Of verder nog leuke ervaringen?
Wij hebben ooit wel es iemand pis proberen te voeren op zo'n vidmar, maar hij merkte dat het bierflesje wel erg warm was hehe maar minder smerige verhalen zijn ook welkom
Daarna toch maar ff gaan slapen.
quote:Cool.
Op woensdag 09 januari 2002 22:42 schreef ABC-tje het volgende:
Begon eens met Back to the Future I, II en III te kijken
een keertje gedaan en toen was het 4 uur s'nachts. Sommige vonden de horror wat saai en vielen al bijna in slaap. Maar het mooie, het bleek te sneeuwen, en niet zo'n beetje ook
Wij dus naar buiten en sneeuwgevecht gehouden. Buurman kwam thuis en ging fun meedoen. En maar geld bieden voor degene die vanaf de straat bij de andere buren tegen het raam gooien kon . Alleen was het wel in rijkeluisbuurt, dus dat lukte niet echt
wel fun
Met Doc en Kamagurka horror/splatter/willekeurige zieke meuk kijken onder het genot van de nodige drank en drugs, ach ja, dat waren leuke avonden.
Hell hath no fury like a hippo with a machinegun.
quote:Hehe, nee ach dat was alweer een aantal jaar geleden...
Op woensdag 09 januari 2002 22:45 schreef Brad het volgende:
maar ik ga geen pis drinken
toen had je nog geen DivX of DVD...
lekker alles VHS
quote:mooi
Op donderdag 10 januari 2002 00:39 schreef MadScientist het volgende:[..]
Hehe, nee ach dat was alweer een aantal jaar geleden...
zijn wel wat volwassener...toen had je nog geen DivX of DVD...
lekker alles VHS
ik hoor het wel bij de volgende videomarathon
of is het zo erg dat ik die zelf moet organiseren
Ik heb er die week denk ik een stuk of dertig gezien.
quote:iets meer als 4 per dag
Op donderdag 10 januari 2002 12:51 schreef Smots het volgende:
Het zwaarste wat ik toch wel heb gedaan is proberen tijdens het laatste festival van de Fantastische film ALLE films proberen te kijken.
Mooi dat DAT dus niet gelukt is..Ik heb er die week denk ik een stuk of dertig gezien.
ook niet veel
quote:Een week lang meer dan 4 films pers dag? Dat vind ik behoorlijk wat anders...
Op donderdag 10 januari 2002 13:01 schreef Brad het volgende:[..]
iets meer als 4 per dag
ook niet veel
quote:Ehm nou het is niet zo dat ik van plan was er eentje te organiseren, meer een 'nostalgisch' topic zeg maar
Op donderdag 10 januari 2002 12:48 schreef Brad het volgende:[..]
mooi
ik hoor het wel bij de volgende videomarathon
of is het zo erg dat ik die zelf moet organiseren
![]()
't is tegenwoordig zo lastig te organiseren met vrienden die overal studeren enzo... niet iedereen heeft tijd, en ruimte is ook altijd moeilijk (net als een LANparty eigenlijk)
quote:als ik het regel, zorg jij dat er nog wat andere leuke mensen komen ok??
Op donderdag 10 januari 2002 13:13 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ehm nou het is niet zo dat ik van plan was er eentje te organiseren, meer een 'nostalgisch' topic zeg maar
't is tegenwoordig zo lastig te organiseren met vrienden die overal studeren enzo... niet iedereen heeft tijd, en ruimte is ook altijd moeilijk (net als een LANparty eigenlijk)
quote:zoals ik al zei... als ze tijd hebben
Op donderdag 10 januari 2002 13:35 schreef Brad het volgende:[..]
als ik het regel, zorg jij dat er nog wat andere leuke mensen komen ok??
quote:ZE ma(a)k(t)(en)* maar tijd
Op donderdag 10 januari 2002 13:49 schreef MadScientist het volgende:[..]
zoals ik al zei... als ze tijd hebben
* streep door wat niet nodig is
quote:* streept niets door *
Op donderdag 10 januari 2002 13:58 schreef Brad het volgende:[..]
ZE ma(a)k(t)(en)* maar tijd
* streep door wat niet nodig is
maar misschien is het toch handiger om zoiets met Fok!kers te regelen denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|