abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2762930
Heh wie doet er nog meer wel es zo iets belachelijks als een videomarathon organiseren? Kan me herinneren dat ik een hoop gave films voor het eerst heb gezien tijdens videomarathons...
Mezelf dood liggen lachen bij Monty Python & the holy grail (tsja na een tijdje ben je extra melig natuurlijk)
Maar ook classics als Pulp Fiction, 2001: ASO, en cults als Pink Flamingos (smerig!) en C'est arrive pres de chez vous

En wat zijn jullie records? 24 uur was ongeveer wel het langste dat we ooit hebben volgehouden...

Of verder nog leuke ervaringen?
Wij hebben ooit wel es iemand pis proberen te voeren op zo'n vidmar, maar hij merkte dat het bierflesje wel erg warm was hehe maar minder smerige verhalen zijn ook welkom

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  woensdag 9 januari 2002 @ 22:22:29 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2762983
moet ik nog eens organiseren, maar dat wil ik pas doen als mijn kamer helemaal klaar is, ik mijn DVD set heb, een leuke TV heb en dan nog een leuke verzameling DVD's

Alien serie heb ik al... Shrek binnenkort, tegen die tijd Predator Special edition ook nog... en nog wel een stapeltje

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 9 januari 2002 @ 22:32:56 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_2763143
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 22:18 schreef MadScientist het volgende:

Of verder nog leuke ervaringen?
Wij hebben ooit wel es iemand pis proberen te voeren op zo'n vidmar, maar hij merkte dat het bierflesje wel erg warm was hehe maar minder smerige verhalen zijn ook welkom

Nou lachen.
  woensdag 9 januari 2002 @ 22:35:50 #4
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_2763199
Videoavondjes zijn altijd wel tof. Gewoon met een paar maten om 6 uur gaan zitten, video aan, zuipen, shoarma bestellen, en om 3 uur naar huis zwalken of naar de plee rennen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2763301
Begon eens met Back to the Future I, II en III te kijken, daarna nog een film (weet niet meer welke). Toen was het alweer licht buiten en tijd voor de GP F1 van Japan ofzo.

Daarna toch maar ff gaan slapen.

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_2763320
als je weer een videomarathon houd, dan teken ik me bij deze in
  Milf woensdag 9 januari 2002 @ 22:44:10 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_2763332
vroeger toen ik 14 was ja
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 januari 2002 @ 22:44:32 #8
862 Arcee
Look closer
pi_2763341
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 22:42 schreef ABC-tje het volgende:
Begon eens met Back to the Future I, II en III te kijken
Cool.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2763347
maar ik ga geen pis drinken
pi_2763358
langste wat ik ooit volgehouden was was een marathonnetje van 14 uur (alleen films dervoor en derna nog wat anders)
<@Koekepan> Ik vind die nickname enforcement echt de beste slapstick die er is, mensen die klagen over hun verbinding krijgen zo altijd nog een trap na.
pi_2763385
ohwja, ook nog een ervaring vertellen he

een keertje gedaan en toen was het 4 uur s'nachts. Sommige vonden de horror wat saai en vielen al bijna in slaap. Maar het mooie, het bleek te sneeuwen, en niet zo'n beetje ook

Wij dus naar buiten en sneeuwgevecht gehouden. Buurman kwam thuis en ging fun meedoen. En maar geld bieden voor degene die vanaf de straat bij de andere buren tegen het raam gooien kon . Alleen was het wel in rijkeluisbuurt, dus dat lukte niet echt

wel fun

Overall beste user 2022 woensdag 9 januari 2002 @ 22:57:01 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2763543
Soms deden we dat wel eens.

Met Doc en Kamagurka horror/splatter/willekeurige zieke meuk kijken onder het genot van de nodige drank en drugs, ach ja, dat waren leuke avonden.

Hell hath no fury like a hippo with a machinegun.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2763864
Ik doe weleens aan DivX uitwissel dagen. Komen we gewoon met een paar maten bij elkaar met de computers en films en ben ik meteen een stuk of 30 films rijker. Ondertussen kijken we dan ook wat DivX of DVD films op een beamer
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_2763982
nog nooit een videomarathon gehouden, maar wel een keer op Filmfestival in Rotterdam een hele nacht horror films gekeken, maar daarna was het toch snel
Rotterdam is de wereldstad
pi_2764868
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 22:45 schreef Brad het volgende:
maar ik ga geen pis drinken
Hehe, nee ach dat was alweer een aantal jaar geleden...
zijn wel wat volwassener...

toen had je nog geen DivX of DVD...

lekker alles VHS

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_2768286
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:39 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Hehe, nee ach dat was alweer een aantal jaar geleden...
zijn wel wat volwassener...

toen had je nog geen DivX of DVD...

lekker alles VHS

mooi

ik hoor het wel bij de volgende videomarathon

of is het zo erg dat ik die zelf moet organiseren

donderdag 10 januari 2002 @ 12:51:47 #17
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_2768317
Het zwaarste wat ik toch wel heb gedaan is proberen tijdens het laatste festival van de Fantastische film ALLE films proberen te kijken.
Mooi dat DAT dus niet gelukt is..

Ik heb er die week denk ik een stuk of dertig gezien.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_2768432
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 12:51 schreef Smots het volgende:
Het zwaarste wat ik toch wel heb gedaan is proberen tijdens het laatste festival van de Fantastische film ALLE films proberen te kijken.
Mooi dat DAT dus niet gelukt is..

Ik heb er die week denk ik een stuk of dertig gezien.

iets meer als 4 per dag

ook niet veel

pi_2768532
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 13:01 schreef Brad het volgende:

[..]

iets meer als 4 per dag

ook niet veel

Een week lang meer dan 4 films pers dag? Dat vind ik behoorlijk wat anders...
pi_2768547
Alle drie de Godfather films op 1 dag kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2768564
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 12:48 schreef Brad het volgende:

[..]

mooi

ik hoor het wel bij de volgende videomarathon

of is het zo erg dat ik die zelf moet organiseren

Ehm nou het is niet zo dat ik van plan was er eentje te organiseren, meer een 'nostalgisch' topic zeg maar

't is tegenwoordig zo lastig te organiseren met vrienden die overal studeren enzo... niet iedereen heeft tijd, en ruimte is ook altijd moeilijk (net als een LANparty eigenlijk)

pi_2768869
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 13:13 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Ehm nou het is niet zo dat ik van plan was er eentje te organiseren, meer een 'nostalgisch' topic zeg maar

't is tegenwoordig zo lastig te organiseren met vrienden die overal studeren enzo... niet iedereen heeft tijd, en ruimte is ook altijd moeilijk (net als een LANparty eigenlijk)

als ik het regel, zorg jij dat er nog wat andere leuke mensen komen ok??
pi_2769061
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 13:35 schreef Brad het volgende:

[..]

als ik het regel, zorg jij dat er nog wat andere leuke mensen komen ok??

zoals ik al zei... als ze tijd hebben
pi_2769185
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 13:49 schreef MadScientist het volgende:

[..]

zoals ik al zei... als ze tijd hebben

ZE ma(a)k(t)(en)* maar tijd

* streep door wat niet nodig is

pi_2770442
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 13:58 schreef Brad het volgende:

[..]

ZE ma(a)k(t)(en)* maar tijd

* streep door wat niet nodig is

* streept niets door *
Ze maakten tijd ja

maar misschien is het toch handiger om zoiets met Fok!kers te regelen denk ik

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')