Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria is het niet.quote:Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Niet. Sorryquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetisquote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
mooie auto. mag ik niet een keer meerijden?![]()
dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
op naar een fijn stil plekje in het bos.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetis.
Je zei mooie grote slee... m'n buurman rijd in een fiat panda en vind hem ook net zo goed als een ferrariquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Daar ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela'squote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef BossFight het volgende:
Auto's die sex appeal of brute kracht uitstralen doen het goed bij de dames.
Deze kont is veel lekkerderquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
Laten we het zo zeggen dan: Vrouwen die een klamme mossel krijgen van auto's krijgen die van dat soort auto's.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela'sKan mij het rotten wat voor auto een man heeft.
Zo beter?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef brinkie het volgende:
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
Wat is er mis met een S40? iig beter dan een Franse bakquote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
ik vind de voorkant een stuk mooier dan de achterkant.. Achterlichten zijn niet optimaalquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |