abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43351875
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.

Impressie foto:

Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.

Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."

In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
pi_43351948
Al draagt een aap een gouden ring...

[ Bericht 1% gewijzigd door FlyingFox op 08-11-2006 11:04:40 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 10:41:28 #3
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_43351969
quote:
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria is het niet.
pi_43352040
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:

Niet. Sorry
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:45:07 #5
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_43352058
Een s40 is een leuke bak. Maar geen "mooie grote slee"
  woensdag 8 november 2006 @ 10:45:33 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43352072
mooie auto. mag ik niet een keer meerijden?

dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43352080
wel als je ze laat struikelen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43352091
De vraag is nu natuurlijk of deze ontkennende reacties daadwerkelijk de attitude van de achterliggende individuen weerspiegelen, of deze simpelweg worden geventileerd om mijn aantrekkelijkheid te ontkennen.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:46:52 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352104
Dat is geen mooie grote slee hoor
Dit zijn mooie grote sleeën:

Even mijn eigen grote slee (elke reden om die te posten grijp ik aan ):

En nou niet aankomen met dat't pooierbakken zijn, want pooiers rijden in:
- Dikke en veels te dure BMW's
- Dikke Mercedesen, oftewel: Shoarmataxi's...

Dit zijn oude klassieke rock'n roll auto's 8)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_43352122
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
mooie auto. mag ik niet een keer meerijden?

dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetis .
  woensdag 8 november 2006 @ 10:48:32 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43352141
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetis .
op naar een fijn stil plekje in het bos.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43352157
Tja ik merk het zelf ook.
Ben van mijn lease-autotje (Toyota Aygo ) naar mijn eigen auto gegaan, een Seat Ibiza Sport 1.4 uit 2004. Vrouwen kijken nu een stuk langer
pi_43352188
Auto's die sex appeal of brute kracht uitstralen doen het goed bij de dames. Een s40 is een inspiratieloze standaart leasebak waar half Nederland in rijdt. Wil je aandacht kweken met je auto omdat je zelf niet boeiend genoeg bent koop dan een: Porsche, Ferrari, Aston Martin of meer betaalbaar een Mustang of een Charger(hoewel ook nog duur).
I am the Alpha and the Omega
pi_43352193
quote:

Impressie foto:
[afbeelding]

Je zei mooie grote slee... m'n buurman rijd in een fiat panda en vind hem ook net zo goed als een ferrari

Als je echt een mooie grote slee hebt vallen er idd meisjes op.. je ziet tog vaak genoeg van die ouwe mannetjes met jonge chicks omdat ze rijk zijn?
pi_43352303
Grote slee? stelletje amateurs

Kijk wat een lekker kontje
This is what you are, this is what you get...
pi_43352338
quote:

Impressie foto:
[afbeelding]

Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."

Daar ben ik gestopt met lezen.
pi_43352368
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef BossFight het volgende:
Auto's die sex appeal of brute kracht uitstralen doen het goed bij de dames.
Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela's Kan mij het rotten wat voor auto een man heeft.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43352369

Hier heb ik toch al menig babe mee gescoord
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 8 november 2006 @ 11:00:54 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352392
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:

[afbeelding]
Deze kont is veel lekkerder

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_43352411
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela's Kan mij het rotten wat voor auto een man heeft.
Laten we het zo zeggen dan: Vrouwen die een klamme mossel krijgen van auto's krijgen die van dat soort auto's.
I am the Alpha and the Omega
pi_43352467
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
  woensdag 8 november 2006 @ 11:07:23 #22
51024 Esco
Ondertitel
pi_43352538
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
Signature
pi_43352556
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef brinkie het volgende:
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
Zo beter?

quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
Wat is er mis met een S40? iig beter dan een Franse bak
This is what you are, this is what you get...
pi_43352565
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:

[afbeelding]
ik vind de voorkant een stuk mooier dan de achterkant.. Achterlichten zijn niet optimaal
pi_43352572
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:08 schreef mForce het volgende:

[..]

Zo beter?

[afbeelding]
dat is echt een auto waar je alleen in moet zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')