Ik laat het ff bezinken voor ik reageerquote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef freud het volgende:
Als openingspost zou ik heel makkelijk kunnen stoppen na deze zin. Een simpele link naar het vorige topic plaatsen en klaar. Neen, dat zou te makkelijk zijn! In het vorige topic is er gefilosofeerd over de behoefte naar nieuwe dingen.
Nieuwe banen, nieuwe oude autos en nieuwe huizen. FOT is in beweging. En zoals Newton destijds gezegd heeft: een actie heeft een even sterke en tegengestelde reactie. De drang naar het nieuwe heeft dus ook een tegengestelde hang naar oude foto’s tot gevolg vermoed ik. Vandaar deze titel.
Dus: verlang naar de toekomst, mijmer over het verleden, maar leef in het heden!
De verplichte link: [FOT SC] Verhuizen en schilderen, fotografisch verantwoord??
Het is nog geen weekend hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef freud het volgende:
Als openingspost zou ik heel makkelijk kunnen stoppen na deze zin. Een simpele link naar het vorige topic plaatsen en klaar. Neen, dat zou te makkelijk zijn! In het vorige topic is er gefilosofeerd over de behoefte naar nieuwe dingen.
Nieuwe banen, nieuwe oude autos en nieuwe huizen. FOT is in beweging. En zoals Newton destijds gezegd heeft: een actie heeft een even sterke en tegengestelde reactie. De drang naar het nieuwe heeft dus ook een tegengestelde hang naar oude foto’s tot gevolg vermoed ik. Vandaar deze titel.
Dus: verlang naar de toekomst, mijmer over het verleden, maar leef in het heden!
De verplichte link: [FOT SC] Verhuizen en schilderen, fotografisch verantwoord??
En succes alvastquote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef freud het volgende:
Jeej! Weer een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek!
Dan vinden we je terug in dit subforum!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef freud het volgende:
Joh, dit soort zinsnedes rollen zonder enige problemen uit mijn toetsenbordje. Kan je nagaan als ik echt wakker ben, en niet aan het werk!
Heb ik ook gezeten, maar laatste tijd (lees maanden) eigenlijk niet meer. Ik zie dat er nog steeds dezelfde discussies heersenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan vinden we je terug in dit subforum!
ik kan het niet eens laten bezinken, ik ben hier veel te blond voorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik laat het ff bezinken voor ik reageer![]()
Mja, dit is meer een parodie he. De echte breezertjes zitten zich onderhand kapot te zoeken naar het msnadres van de beste man, of de CU2 pagina van de goedheiligman.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
waarom heb ik dit in MyAT staandie Breezahgeneratie is echt om je rot te schamen he?
schrijf hier een brief aan sint en piet in breezah taal
En hij is nog maar 14 jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 12:40 schreef freud het volgende:
Ah, gevonden. Beste man is nogal schuw blijkbaar.
Wachten op invitation.opinionbar.com....quote:Op woensdag 8 november 2006 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
zouden jullie mij een plezier willen doen en ook even op Essent willen proberen in het menu te komen waar je je meterstanden kan ingeven? Thuis ging het namelijk niet, maar hier op mijn wekr gaat ie ook over zijn nek van die site
www.essent.nl
Yup, maar niet lang meer als jij nu vraagt om die pagina te openenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:04 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, zul je net zien...nu doet ie het gewoon wel
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:02 schreef Mauro het volgende:
Mag ik me hier nog vertonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |