Nog niet bezig geweest.. morgen eerst ff me tentamen fixen.. dan ga ik caps zoeken.. hoeveel frames kun je max doen in 1 icon?quote:
niet al te veelquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nog niet bezig geweest.. morgen eerst ff me tentamen fixen.. dan ga ik caps zoeken.. hoeveel frames kun je max doen in 1 icon?
Ik denk aan een complete Natalia icon![]()
![]()
Jaja.. volgens mij passen er van Speedle vast meer in dan van Natalia of nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet al te veelgeen idee precies
haha nee hoor. maar fok heeft maar bepekt aantal kb wat je kan gebruiken helaas...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaja.. volgens mij passen er van Speedle vast meer in dan van Natalia of niet![]()
![]()
oki!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha nee hoor. maar fok heeft maar bepekt aantal kb wat je kan gebruiken helaas...
trouwens me handtekening volgen is ook nttig als je een csi miami avater wil
eehm.. ik zal je en tip geven voordat je gebanned wordt.. niet vragen hierom!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:21 schreef kavorka het volgende:
-lalalala-
Als we RTL moeten geloven wel ja.. maar ik ga het ff checken voor je..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef boneyard het volgende:
deze week gewoon weer een herhaling toch?
als we rtl mogen geloven welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik word er zo moe van... (herhalingen)![]()
Dus nu as. donderdag nog 1 nieuwe CSI:NY en dan voorlopig weer alle 3 de CSI's herhalingen ??
Ik snap er geen hol meer van. Ik dacht dat ze NY al aan het herhalen waren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik word er zo moe van... (herhalingen)![]()
Dus nu as. donderdag nog 1 nieuwe CSI:NY en dan voorlopig weer alle 3 de CSI's herhalingen ??
nopz nog 1 nieuwe al het goed isquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van. Ik dacht dat ze NY al aan het herhalen waren?
Ah serieus, heb ik ze allemaal gemistquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz nog 1 nieuwe al het goed ismaar ze waren eerst wel aan het herhalen
maar uhm volgende week waarschijnljk ook weer
Dat's wel balen voor je.. alle series gaan volgende week verder met herhalingen.. tenzij RTL een of andere truc uithaalt met de licenties..quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ja, heel vaag. Die nieuwe van Las vegas waren toch een tijdje geleden? Want die Sophia zat ineens in de leader. Miami heb ik dan helemaal gemist
.
op zich ook best jammer allemaal want hierdoor toch elke week onzekerheid enzo!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat's wel balen voor je.. alle series gaan volgende week verder met herhalingen.. tenzij RTL een of andere truc uithaalt met de licenties..
En gisteren werd ik tijdens NY nog gestoord ook omdat iemand me halverwege beldequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat's wel balen voor je.. alle series gaan volgende week verder met herhalingen.. tenzij RTL een of andere truc uithaalt met de licenties..
Tsja.. maak dat RTL maar wijsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:16 schreef cpcpb het volgende:
Ik begrijp er niks van..
Waarom eerst drie nieuwe afleveringen? En vervolgens herhalingen?
Dan doe je toch gelijk een heel seizoen?
Tsja.. downen is wel leuk, maar k begin er niet aan.. zo heb ik nog wat om naar uit te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef Sanneke het volgende:
Alle 3 de CSI series zijn in the US al bij aflevering 14 dus ik snap niet waarom die RTL lijers zo moeilijk doen
Leve de bittorrents
trustequote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
Zoiezo hebben we te maken met licentie uitgifte. Dat zorgt ervoor dat we ze zo laat zien hier in nederland. Het is en blijft tot nu toe indd een raadsel hoe het zit met die afleveringen die ineens wel werden uitgezonden.
En ook als je het amerikaanse seizoen bekijkt heb je wat om uit te kijken. Niet elke week is er een nieuwe dus soms is het ook even twee weken wachten, En dan de zomerstop van eind mei tot eind september dat het ook wachten is op een nieuw seizoenNaar nieuwe afleveringen doe je zoiezo wel uitkijken. Of je nu het NL of het USA seizoen volgt.
En nu ga ik slapenVoor mij overmorgen iig een nieuwe van CBS
tsssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
whaa gaan jullie je maar alvast voorbereiden op aflevering 5.14! Wat een aflevering! niet normaal... is serieus de beste aflevering tot nu toe! Daar kan echt niks aan tippen! geweldig gewoon. Is iig een aflevering waarvoor ik caps ga maken!
moest ik eventjes kwijt!mijn welgemeende excuses
Vorige week gaf Pirated. Seizoen 3 aflevering 9quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:50 schreef Sethje het volgende:
hee csi jij weet dat toch wel. Welke episode was vorige week?
Dan kan ik de rest downloaden...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
whaa gaan jullie je maar alvast voorbereiden op aflevering 5.14! Wat een aflevering! niet normaal... is serieus de beste aflevering tot nu toe! Daar kan echt niks aan tippen! geweldig gewoon. Is iig een aflevering waarvoor ik caps ga maken!
moest ik eventjes kwijt!mijn welgemeende excuses
IK WIL HET NIET WETENquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, Ik wil het niet weten, Ik wil het niet weten, Ik wil het niet weten,
Ik wil het stiekum wel weten.....![]()
seau! goed geinformeerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat was After the Fall uit Season 3, Episode 10, herhaling dus. Maar niet getreurd 28 februari start RTL5 met seizoen 5
ahh eindelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat was After the Fall uit Season 3, Episode 10, herhaling dus. Maar niet getreurd 28 februari start RTL5 met seizoen 5
Nee, gaan ze verder metg seizoen 5quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Kw4Kje het volgende:
zoo scherpquote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, gaan ze verder metg seizoen 5Want begonnen waren ze al....
Volgens de welingevoerde bronnen is dat 28/2 al..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef Kw4Kje het volgende:
RTL5 gaat in maart veder met aflevering 3 van seizoen 5. De precieze datum is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |