Alles moet je een keer geprobeerd hebben in je leven.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een naughty figuur ben jij ook.. k hou helemaal niet van zweepjes![]()
Nja.. sommige dingen liever nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:07 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Alles moet je een keer geprobeerd hebben in je leven.....![]()
Morgen alquote:Op zondag 26 november 2006 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
uhm van csi las vegas begint het nieuwe seizoen maandag al... maar ik lees nog niks van seizoen 5 van miami
nee... ik stond er ook van te kijken dat RTL voor CSI LV de uitzend rechten heeft! Zo vroeg al. Maar ik ben bang dat ze daarmee ook snel moeten stoppen aangezien het toch zo is dat ze in america soms ook heel wat weken niks uitzenden.. zo ook in december/januari! Maaruh ik kijk elke week opzich op de rtl site. kun je zelf ook doen. Als daar een aflevering titel "Rio" komt te staan weet je dat het 5.1 isquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Dafje33 het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen van Miami begint?
succes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
geen dank Theamerican! als je nog meer vragen hebtNu naar school tot half 5 na drie uur slaap en daarna kung fu examen... wat ben ik vanaaf toch dood
maar gaat in ieder geval een nieuwe aflevering van CSI mee
ja dnak. csi was nog niet klaar toen ik naar school ging.. en uhmquote:
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja dnak. csi was nog niet klaar toen ik naar school ging.. en uhmik zit momenteel in slaap te vallen serieus
heb echt een concentratie van 0 haha. wat een dag
ik heb een csi miami nodig als voeding van energie
ja idd.. is et al bekend wanneer RTL nieuwe afleveringen gaat uitzenden?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef ddx het volgende:
wachten op nieuwe afleveringen maar weer...
hmm dat duurt dus nog wel even.. Jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
volgens mij niet.. ergens in maart ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |