abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 09:43:20 #1
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_43350799
In mijn lijn van werk is representativiteit (galgje woord) erg belangrijk. Naarmate ik hoger op de ladder terecht kom, kom ik er niet meer vanaf met slechts strak in het pak verschijnen.. Ik merk dat ik me steeds meer beginte ergeren aan mijn handen. Echter ik zou, anders dan regelmatig nagels knippen, niet weten waar ik zou moeten beginnen. Ik heb bijvoorbeeld allemaal van die kleine velletjes net onder mijn nagels.

Wie heeft er tips voor het verzorgen van je handen. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om naar een pedicure te gaan. Ik zoek tips voor thuis.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_43351015
Koop een vochtinbrengende handcreme. Dagelijks smeren helpt je waarschijnlijk wel van droge velletjes af.
Succes!
pi_43351523
Anders ga je een keer langs een manicure of pedicure weet niet wat het verschil is maar iemand die precies weet hoe dat te behandelen.
pi_43351682
's Avonds voor het slapen gaan je handen goed insmeren met uierzalf en vervolgens katoenen handschoenen aantrekken. De volgende dag heb je dan zachte handen.
pi_43351755
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:43 schreef Thomasumo het volgende:
In mijn lijn van werk is representativiteit (galgje woord) erg belangrijk. Naarmate ik hoger op de ladder terecht kom, kom ik er niet meer vanaf met slechts strak in het pak verschijnen.. Ik merk dat ik me steeds meer beginte ergeren aan mijn handen. Echter ik zou, anders dan regelmatig nagels knippen, niet weten waar ik zou moeten beginnen. Ik heb bijvoorbeeld allemaal van die kleine velletjes net onder mijn nagels.

Wie heeft er tips voor het verzorgen van je handen. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om naar een pedicure te gaan. Ik zoek tips voor thuis.
je nagelriemen terugduwen.
maar idd eerst smeren smeren smeren.....

uienzalf wordt hioerboven ergens genoemd.
Werkt super en is niet erg duur.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43352144
Ik houd ook erg van verzorgde handen (m/v) maar hoor steeds andere dingen wat gezien word als afwijkend of onverzorgd.
Moeten ze kort of een bijgevijld randje,mag je van die halve maantjes hebben onderaan.
Uiteraard heb ik geen zwarte randjes of zo,wel die irritante velletjes.
Komt eigenlijk alleen maar omdat ik dagelijks met papier (bladen) en drukinkt (kranten) bezig ben.
Altijd die k***te 'papercuts'........
pi_43364513
nagelriemen terugduwen, nagelriemen invetten, handcrème gebruiken, nagels vijlen, vuil onder je nagels vandaan halen, etc.

Tegen papercuts valt helaas niet zo veel te doen benik bang. Werk zelf in een supermarkt en je handen echt mooi houden is gewoon haast niet te doen dan.
Sanity is (not) statistical
pi_43368718
Ik zou, voordat je je nagelriemen terug duwt je handen eerst weken in een bakje met lauwwarm water, dan wordt het allemaal wat zachter en gaat het makkelijker. Wil je super verzorgde nagels kun je een polijstvijl gebruiken , daar gaan ze mooi van glanzen.
O ja, een pedicure verzorgt je voeten en een manicure verzorgt je handen
pi_43380782
Gewoon zo af en toe naar de man-icure! En uiteraard regelmatig smeren met een hydraterende creme
Slokkie bier
  donderdag 9 november 2006 @ 10:10:11 #10
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_43386634
Dat Nagelriemen terugduwen he, hoe gaat dat precies? En hebben jullie een goed merk handcreme voor me? Dan ga ik dat zo eens halen.

Mijn probleemzone :

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_43388359
Er is serieus niks onverzorgd aan je handen. Prima verzorgde mannen handen, en verzorgder dan menigeen vrouwenhanden.
pi_43388377
Heb ik ook daar,maar de rest vind ik om stikjaloers op te worden!
pi_43399213
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:10 schreef Thomasumo het volgende:
Dat Nagelriemen terugduwen he, hoe gaat dat precies? En hebben jullie een goed merk handcreme voor me? Dan ga ik dat zo eens halen.

Mijn probleemzone :

[afbeelding]
ziet er goed uit hoor! Ik gebruik altijd glycerona handcreme maar 's avonds insmeren met uiercreme of vaseline is ook prima volgens mij. Je zou gewoon wat merken moeten proberen en kijken wat het beste bevalt
pi_43399479
http://www.beautyweb.nl/nagels/focus/nagelriemen.php hier staat nog iets over nagelriemen verzorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')