abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43348418
RAOK nr 88:
At the traffic lights, smile at the person in the car next to yours.

Dit is mijn ROAK. Binnenkort neem ik dus m'n digicam mee de auto in, en zal kijken of ik eventueel foto's/filmpjes kan maken van de reacties die ik krijg. Mits het natuurlijk wel een veilige situatie blijft.
Hier komt dan mijn verslag te staan. Ik heb er zin in!
Back in business.
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 09:27:10 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43350493

Tot je een ons weegt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43352128
Of je raam open draaien. Wanneer je buurman dat dan ook doet vragen of hij ook een scheet heeft gelaten...

pi_43364621
quote:
Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef Shirley het volgende:
Dit is mijn ROAK. Binnenkort neem ik dus m'n digicam mee de auto in, en zal kijken of ik eventueel foto's/filmpjes kan maken van de reacties die ik krijg.
Waarschijnlijk krijg je de middelvinger

Maar dat komt dan doordat je ook een camera (of de camera van je mobiel) op die persoon gericht houdt en in combinatie met een glimlach zullen mensen zich toch wat ongemakkelijk voelen.
Misschien kun je iemand anders de foto laten maken vanaf de achterbank.
In ieder geval succes.
pi_43377928
Nou, veel succes
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_43379384
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
Nou, veel succes
Dank je! Ben benieuwd hoe mensen gaan reageren. Alleen zal het deze dagen nog niet lukken, aangezien ik ziek thuis ben en dus ook niet de deur uitga. Maar van het weekend moet het me toch gaan lukken.
Back in business.
pi_43506081
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:12 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dank je! Ben benieuwd hoe mensen gaan reageren. Alleen zal het deze dagen nog niet lukken, aangezien ik ziek thuis ben en dus ook niet de deur uitga. Maar van het weekend moet het me toch gaan lukken.
T'is maandag.....

Nou?
◢◤
pi_43911636
Nou?
pi_43916419
Foto's maken is me nog niet gelukt, en het uitvoeren zelf is best moeilijk blijkt! Echt héél veel mensen kijken strak voor zich uit, net zolang tot het stoplicht weer op groen springt.
Ik heb een paar keer gehad dat mensen een beetje vreemdkijkend teruglachte of zwaaide, soms wordt er gewoon niet op gereageerd en heb 1 keer een middelvinger gehad. Tot dusver de score. Helaas durf ik niet zelf foto's te maken ivm. veiligheid, en zo vaak heb ik geen medepassagiers, maar er komt ooit een foto/filmpje.
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')