quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
toen ik klein was wel eens een stukje pvc buis misbruikt als sigaret![]()
gevolg: 2 weken ziek als een hond op bed![]()
Don't try that at home!
Wiet ook dus wat maakt het uitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerverwekkend
Waarom geven ze het dan als pijnbestrijding bij kanker ?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wiet ook dus wat maakt het uit
Smoke je zo veel dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ow... OK, dan is 'ie bruikbaar![]()
Weet ik veel, ik zuip niet als ik blow, ik zuip eigenlijk nooit dus![]()
En gezeik dat mijn vloei op is heb ik ook niet, die koop ik per doos, net als tippies![]()
Het makkelijkste is om een (bij voorkeur leeg) blikje te nemen en daar een gat in te maken met de punt van een mes. Dit gat moet dan aan de tegengestelde kant van het drinkgat zitten. Daarna het gebied rond het gat een beetje vormen tot een kom, wiet erin, aansteken en rokenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
FF nog een weetje trouwens, is allemaal leuk, een waterpijpie McGyveren als je vloei op is, maar dan heb je in alle gevallen een zeefje nodig om de boel op te branden, de meeste geschikte flessen izjn van plastic, en das lastig.
idd, if all else fails...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het makkelijkste is om een (bij voorkeur leeg) blikje te nemen en daar een gat in te maken met de punt van een mes. Dit gat moet dan aan de tegengestelde kant van het drinkgat zitten. Daarna het gebied rond het gat een beetje vormen tot een kom, wiet erin, aansteken en roken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:24 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik heb ooit wel een gebroken sigaret gefikst met schildersplakband. Ik dacht ik rook em gewoon op tot aan dat plakband, maar volgens mij ging er wel wat lijm met de rook mee want ik werd er aardig spacy van.
Ja oa.. of een closetrol gebruiken.. klein gaatje inprikken om de joint er in te doen en dan aanzuigen, werkte ook goed zover ik mij kan herrineren.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
WTF, nog nooit iemand een waterpijp van een pindakaaspotje gemaakt?
dat gin ietjes anders maarja ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja oa.. of een closetrol gebruiken.. klein gaatje inprikken om de joint er in te doen en dan aanzuigen, werkte ook goed zover ik mij kan herrineren.
Wat ook grappig is.. naald door een stukje kurk prikken zodat de naald rechtop blijft staan.
Klein brokje hash op de naald zetten, en een borrelglaasje er overheen doen.
Dan steeds brokje aansteken, borrelglaasje klein beetje optillen en de rook opsnuiven.. werkt ook heel prima.
Komt toch op hetzelfde neer of nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat gin ietjes anders maarja ..
dacht dat jet was van onderzetterdingetje daar maak je die kurk op, en dan glas rechtop en dan onderzetter erop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |