Zoveel word het niet hoor geloof me. Het zal hoogstens zo zijn dat als de WO gehaald word hij op noodransoen moet blijven wat BB dan weer na 1 dag intrekt ofzo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is nu opmerkeleijk stil, bang voor morgen. ben wel benieuwd hoe BB hem gaat bashen, OH wat zal hij sjago zijn
Als je goed oplet dan zie je dat hij helemaal op gaat in het spel... en op de achtergrond Monique met een zure kop, die geen aandacht krijgt....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is nu opmerkeleijk stil, bang voor morgen. ben wel benieuwd hoe BB hem gaat bashen, OH wat zal hij sjago zijn
Ik denk dat lady-night gelijk heeft hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je goed oplet dan zie je dat hij helemaal op gaat in het spel... en op de achtergrond Monique met een zure kop, die geen aandacht krijgt....
Sorry, had ik niet mogen zeggen over Tijn, want hij miste de andere bewoners zo en wilde met hun zijn.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je goed oplet dan zie je dat hij helemaal op gaat in het spel... en op de achtergrond Monique met een zure kop, die geen aandacht krijgt....
Dankquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat lady-night gelijk heeft hoor.
Volgens mij bedoelen we het zelfde, maar zij heeft een k*t en ik een l*l dus geef je de k*t gelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat lady-night gelijk heeft hoor.
lekker simpel, even wezen gluren zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we het zelfde, maar zij heeft een k*t en ik een l*l dus geef je de k*t gelijk![]()
Ik gluur niet!!!! IK STALK!!! weet je nog????quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Lady-night het volgende:
[..]
lekker simpel, even wezen gluren zeker![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef T-lex het volgende:
Tringeling... Stringeling...Sa, hijs die broek is op...heb ook gevoel.![]()
![]()
Dan heb je aan Tijn geen goeiequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef T-lex het volgende:
Kzou graag is horen wat BB nou elke keer tegen Tijn zit te janken als die naar de dagboekkamer is geweest. Volgens mij krijgt tie er nog al is van langs van tante hummie.Hij heeft het altijd over minder leuke gesprekken met BB als tie weer stilletjes terugkomt na de nominaties ofzo.
![]()
Hummie de takkentrol duld natuurlijk als "the mighty BB" geen tegenspraak...dan heb je aan Tijn een goeie.![]()
Volgens mij krijgt tie nog wel is de volle laag, het zijn altijd best lange gesprekken, maar gezellig is het er zeker niet. Denk dat dat ook meespeeld dat Tijn een beetje schrok van die aan hem gerichte opmerking.![]()
Heb er ook niet echt een probleem mee hoor...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sa wil graag met haar stringetje pronken haar goed recht
![]()
En bovendien weet Tijn vast nog wel hoe 't met Roel is afgelopen vorig jaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat Tijn als hij het al niet met Jeroen durft uit te praten ook maar een schijn van sparringspartner voor Hummie is![]()
Geef toch ook al aan...Hummie duld geen tegenspraak. Dus is op voorhand al een verloren discussie...wie d'r ook gaat zitten. Als je het gedaan hebt bij Hummie ben je de sjaak....daar kan E10 over meepraten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |