Het is haar allemaal even teveel geworden.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:14 schreef 2live het volgende:
ik snap nog steeds niet wat haar probleem is......la maar segguh
Hij krijgt haar zelfs weer aan het lachen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:16 schreef Bartoli het volgende:
Mo praat eindelijk over wat er scheelt maar dan tegen Sem. Best raar Sabrina en Tijn kregen er niks uit![]()
Toch vond ik dit wel heel lief van 'm.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef Snoet123 het volgende:
Semih druipt ook weer af ( die weet ook niet meer wat die ermee aanmoet) en gelijk heeft hij
bij iemand die wat verder weg staat is het wat makkelijker om je verhaal te doen I guessquote:Op woensdag 8 november 2006 13:16 schreef Bartoli het volgende:
Mo praat eindelijk over wat er scheelt maar dan tegen Sem. Best raar Sabrina en Tijn kregen er niks uit![]()
Ik vind Semih nu ook niet bepaald een egotrippende aandachtvrager zoals jij dat noemt.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:48 schreef Sonique het volgende:
De enige twee mensen in dit huis die 'normaal zijn' zijn de twee waarvan iedereen vind dat ze niet 'normaal' zijn:
Rik en Sarbina.
De rest zijn een stel egotrippende aandachtvragers...
Wat BB zo saai maakt is dat het allemaal ZO voorspelbaar is met zulke simpele zieltjes.
Daar heb je verder wel gelijk in natuurlijk. Maar goed Sem is in deze de intermediair. Hij verteld dadelijk wss tegen de groep het verhaal en dan gaat de rest weer naar Mo. Kortom in dat huis staat niemand ver genoeg van je afquote:Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij iemand die wat verder weg staat is het wat makkelijker om je verhaal te doen I guess![]()
En dat heet nou manisch depressief. Of op de top van de berg of in het dal. Een middenweg is er nietquote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef Snoet123 het volgende:
Ze spoort echt niet " Jantje lacht, Jantje huilt..."
jullie houden het met manisch depressief nog beschaafd. Op VOL wordt ze helemaal de pan ingehaktquote:Op woensdag 8 november 2006 13:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En dat heet nou manisch depressief. Of op de top van de berg of in het dal. Een middenweg is er niet
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbordquote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef arneaux het volgende:
Mensen toch. Er worden hier diagnoses gesteld van borderline tot manisch depressief.. Kan t niet zo zijn dat Monique zich gewoon ff helemaal kut voelt, wie heeft dat nou nooit? Die ziet zelf ook wel in dat het einde van BB nadert, dat ze uit het veilige wereldje moet. En ze snapt zelf óók wel dat ze thuis het 1 en ander uit te leggen heeft.
Ik denk absoluut niet dat we de diagnose mogen stellen dat ze op welke manier dan ook geestesziek is, simpelweg omdat we dat niet kúnnnen.
Monique heeft gewoon last van haar hormonen en wil ff alleen zijn, blame her. Ze zit al 80 dagen ofzo opgesloten in een huis en ze ziet élke dag dezelfde mensen. Nogmaals, ze wil gewoon ff rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |