Het duurde toch langer dan ik dacht voordat iemand mijn post serieus zou nemen !quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En adoptie gaat zwangerschapsverschijnselen tegen doordat....?
Het werkwoord 'indalen' is wel toepasselijk gekozenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:36 schreef WonderMe het volgende:
Dit is gewoon een fout van de plastische chirug,je ziet duidelijk dat een borst nog niet ingedaald is en nog niet z'n natuurlijke houding heeft aangenomen.
quote:Op zondag 12 november 2006 01:04 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Het werkwoord 'indalen' is wel toepasselijk gekozeneen 'ingedaalde baby' is meestal goed nieuws, maar dan moet je daarna niet te maken krijgen met een (niet) ingedaalde borst
Wat is zielig voor die kinderen? dat hun ouders scheiden?quote:Op zondag 12 november 2006 14:57 schreef rena het volgende:
Ik lees het nu pasIk weet niet wat ik er van vind.. Ik vind het wel zielig voor de kinderen, het is en blijft toch hun vader, die K-Fag.
![]()
Ik weet wel wat ik er van vind:quote:Op zondag 12 november 2006 14:57 schreef rena het volgende:
Ik lees het nu pasIk weet niet wat ik er van vind.. Ik vind het wel zielig voor de kinderen, het is en blijft toch hun vader, die K-Fag.
![]()
Ah wat lief joh. Ze staat de laatste tijd enorm in de picture maar ze doet echt haar best, ik vind haar wel geloofwaardig. Goed dat ze van die vent af wil. Maar nu die sekstape, wat een ongelooflijke sukkel is het toch. Zo'n naaistreek na wat hij haar al geflikt heeft.quote:
quote:Kevin smeekt Britney: "Neem me terug".
Kevin Federline heeft er "alles voor over" om Britney Spears terug te krijgen. De mislukte rapper erkent fouten gemaakt te hebben en wil dolgraag de kans krijgen deze weer recht te zetten en zo zijn huwelijk met Britney te redden.
Een bron vertelt: "Kevin heeft Brit de afgelopen week gesmeekt hem terug te nemen. Hij is helemaal onderste boven van haar wens om te scheiden en moet steeds huilen. Hij heeft er alles voor over om Britney terug te krijgen. Hij beseft dat hij niets is als hij haar niet meer in zijn leven heeft."
De 28-jarige Kevin heeft naar verluidt talloze dingen geprobeerd om Britney, met wie hij twee zoontjes heeft, te overtuigen om hun verstoorde relatie te herstellen.
"Hij heeft haar zelfs bonbons en bloemen gestuurd, maar Britney wil er niets van weten. Zelfs op Kevins sms'jes en gedichtjes reageert ze niet" , aldus de bron.
Britney (24) is op dit moment zelfs schoon schip aan het maken. Op aanraden van bekenden ruimt ze alle spullen op die haar doen denken aan Kevin. " Zijn CD's, asbakken, naar nicotine walmende kleding en mannentijdschriften... Kevin gooide zijn troep echt overal neer. En dit ergderde Britney mateloos", zegt de bron. "Nu Kevin vertrokken is en alle puinhoop opgeruimd geniet ze er weer van om thuis te zijn."
Saved by the Bell is 15 jaar geleden al gestopt. Welke was het dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef Theamerican het volgende:
britney is nu weer gezien met 1 of ander low acteurtje uit save by the bell ofzo
Slaterquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Saved by the Bell is 15 jaar geleden al gestopt. Welke was het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |