ik heb 2 posts per paginaquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die 1 en die 2 zijn van pagina 1 en van pagina 2. Je moet dat dus los van elkaar zien.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch niet wéér met je eigen foto's he? Die vorige site werd ook al zo slecht bezocht.
en ik?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik heb 2 posts per pagina
nou elk topic waar hij in komt spamt hij vol ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
wat de fok bedoeld maikuuul hier trouwens mee;
User met meest voorspelbare gewoontes: murp
geen idee, vraag het hem....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
wat de fok bedoeld maikuuul hier trouwens mee;
User met meest voorspelbare gewoontes: murp
nietus...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou elk topic waar hij in komt spamt hij vol ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef tuktak het volgende:
zo ik heb even netjes tot 400 views gedrukt hoor![]()
het is welquote:
joepiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we zijn trouwens best wel ver tegen de helft aan
nieuwe topic reeks![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef tuktak het volgende:
zo ik heb even netjes tot 400 views gedrukt hoor![]()
alsof ik express iemand dood maakquote:
ja?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof ik express iemand dood maak![]()
zo'n zwartequote:
heul niet eik !quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jeej verwarming slaat weer aan
jensen zelf en jan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie is e rdan?
wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ah roel en die troelakansloos
kansloos talent jaquote:
geen idee, ik kijk niet , maar die pippo's van x-factor die neukend in een caravan het land dorogaan zouden toch komen ?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk niet , maar die pippo's van x-factor die neukend in een caravan het land dorogaan zouden toch komen ?
Ja, ze staan nu op het podium en maken geluid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk niet , maar die pippo's van x-factor die neukend in een caravan het land dorogaan zouden toch komen ?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op het podium en maken geluid.
Volgens mij doet iemand ze pijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |