nou dat ding is een beetje grootquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Kriebbel het volgende:
Waar weg te halen?
Die versterker, stuur je die ook op?
* Kriebbel belanstelling heeft!
die actie heb ik al gebruiktquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Kriebbel het volgende:
Veel te ver weg
Was er niet zo'n actie dat je eenmalig gratis iets kon versturen? Uiteraard op mijn risico
ik heb net vandaag een ps 2 gekocht!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:02 schreef Thunder-NL het volgende:
WIl je die versteker ook tegen een lading ps2 games ruilen ?of/en Sega Mastersystem II ( weet niet of die het doet )
In wat voor opstelling heb je die versterker gebruikt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
die actie heb ik al gebruikt, pakketpost kost 6,20. Doe maar een bod
in een 5.1 opstelling (twee grote fronts, center, 2surround speakers, subwoofer), met een dvdspeler met dolby digital decoder, Prima geluidje hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
In wat voor opstelling heb je die versterker gebruikt?
jup zit ook radiotuner inquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Thunder-NL het volgende:
Hé shit! Ik had hem zo graag gewilt maar heb er ff geen geld voor![]()
Zit er eigenlijk een tuner bij ?
Jep dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jup zit ook radiotuner in( Als je dat bedoeld teminste
)
Tot wanneer wacht je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Kriebbel bod genoteerd
en sorry thunder maar zit niet echt iets tussen
tuurlijk dat begrijp ik helemaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef Kriebbel het volgende:
Mijn bod is X dagen geldig![]()
Nee maar zonder gekheid, ik kijk ondertussen natuurlijk wel verder rond zolang
jup ik ga je nu een mailtje sturenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Kriebbel het volgende:
Deal!
Wil je me dan wel even een mailtje sturen (adres staat in profiel) met je rekeningnummer etc? Moet nu offline, maar stuur ik je morgenochtend gelijk m'n adresgegevens even via de mail terug.
Denk je dat het lukt om hem morgen nog te versturen?
genoteerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef JWire het volgende:
15 euro voor de nudie portomonee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |