Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Is geen plakboek LOL.
Is een professioneel fotoboek met foto's die castleden achter de schermen hebben gemaakt.
Is per seizoen ingedeeld (1 t/m 5 plus nog wat andere hoofdstukken).
Zo zie je o.a. machtige foto's van:
- Kiefer die in de CTU gang zit met de regisseur en het heel moeilijk heeft met de dood van Teri
- De cast van 24 in CTU naar de tv kijken naar de gebeurtenisen van 9/11
- Kiefer met de acteur die Ryan Chappelle speelt nog even wat doorneemt voordat hij de scene opneemt waar hij doodgeschoten wordt
- Palmer (Dennis) die afscheid neemt van de 24-crew op zn laatste draaidag (ook die van Tony met een taart)
Verschrikkelijk veel foto's en bij elke foto een verhaaltje. Mooi geprint papier ook!
Moet je op amazon.com ff zoeken op het boek 24 Behind the Scenes. Daar kun je enkele pagina's bekijken.
Torrents enzo al geprobeerd?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef Myers het volgende:
Waar blijft die soundtrack nou, hij ligt al 2 dagen in de winkel in de USA![]()
Ja heel internet al afgezocht, maar blijkbaar zijn ze te lui om em ook even voor de rest van de wereld beschikbaar te stellen.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Torrents enzo al geprobeerd?
Is hij er niet in Nederland dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef Myers het volgende:
Waar blijft die soundtrack nou, hij ligt al 2 dagen in de winkel in de USA![]()
Was ook met de eerste OST.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja heel internet al afgezocht, maar blijkbaar zijn ze te lui om em ook even voor de rest van de wereld beschikbaar te stellen.
Hmm, in Engeland komt hij 20 november uitquote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef Myers het volgende:
Nee, volgens mij komt 'ie niet eens in Nederland. En anders dan duurt dat nog wel even.
dat jij al zoveel van S6 weet zegquote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef SnuggLe het volgende:
Die crewfoto is best leuk en geeft me al veel ideeen over hoe het gaat lopen.
Wat ik er zo 'dik' bovenop vind liggen (en mijn vriendin ook) is dat alle EMOTIONELE 'fouten' die in de serie gemaakt worden altijd door vrouwen worden gedaan. Ik had bv een dikke hekel aan die domme Kim, en je zag het bv ook weer deels in S6 terug met Audrey (toen ze ook gevangen was genomen nadat de vader erbij betrokken was). Ik vind dat er zo dik bovenop liggen en soms echt zoiets van "Oh ja, nu gaat de vrouw weer wat doms doen, wedden?" Dat vind ik wel jammer.
Dat heb ik wel met meer dingen die na een aantal seizoen hetzelfde zijn: Jack zet iemand onder druk en klaar. Dan moet er weer wat anders gebeuren. Call me een zeikerd, maar sommige dingen zijn raar en te simpel. In season6 doen ze niets meer met Bierko: komt hij in beeld, ontsnapt hij. Sim-pel. De hele machtsstrijd in CTU is ook al 2-3x geweest en je WIST dat aan het eind er nog een 'mol' zou zitten.
Ach ja, ik ben gewoon een 24 junkie en het blijft rete spannen. Maar S1 blijft het beste :p
klopt, ik vond seizoen 3 trouwens het bestequote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef SnuggLe het volgende:
Die crewfoto is best leuk en geeft me al veel ideeen over hoe het gaat lopen.
Wat ik er zo 'dik' bovenop vind liggen (en mijn vriendin ook) is dat alle EMOTIONELE 'fouten' die in de serie gemaakt worden altijd door vrouwen worden gedaan. Ik had bv een dikke hekel aan die domme Kim, en je zag het bv ook weer deels in S6 terug met Audrey (toen ze ook gevangen was genomen nadat de vader erbij betrokken was). Ik vind dat er zo dik bovenop liggen en soms echt zoiets van "Oh ja, nu gaat de vrouw weer wat doms doen, wedden?" Dat vind ik wel jammer.
Dat heb ik wel met meer dingen die na een aantal seizoen hetzelfde zijn: Jack zet iemand onder druk en klaar. Dan moet er weer wat anders gebeuren. Call me een zeikerd, maar sommige dingen zijn raar en te simpel. In season6 doen ze niets meer met Bierko: komt hij in beeld, ontsnapt hij. Sim-pel. De hele machtsstrijd in CTU is ook al 2-3x geweest en je WIST dat aan het eind er nog een 'mol' zou zitten.
Ach ja, ik ben gewoon een 24 junkie en het blijft rete spannen. Maar S1 blijft het beste :p
Dat er nog een deel komt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:26 schreef Otto215 het volgende:
Maar kijk eens hier:
http://www.24trailer.com/
Wat betekent deze premiere?
Ja dat snap ik ook wel..quote:
Zondag 14 Januari 2 aflevering van 24 (episode 1&2) en maandag 2 afleveringen (episode 3&4) Zoals ook het geval was bij Seizoen 4 & seizoen 5quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:25 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel..
Maar laat maar.
Ik bedoelde dit: 2 nights 4 hour season premiere
Ooooh zooo ja kijk ik val pas bij seizoen 5 in, in Nederlandquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Zondag 14 Januari 2 aflevering van 24 (episode 1&2) en maandag 2 afleveringen (episode 3&4) Zoals ook het geval was bij Seizoen 4 & seizoen 5
die is zekerzz vetquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:32 schreef Myers het volgende:
Die van Chloe dan: http://buysound.solo.net/24%20V2/10_The%20Name%20Is%20Chloe.mp3
Jezus wat is die vet![]()
Nee.quote:Op zondag 19 november 2006 14:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Speelt Chloe nou sinds seizoen 2 mee?
haha, ziet er cool uit!quote:Op zondag 19 november 2006 23:49 schreef juniorL het volgende:
misschien dat julie dit wel leuk vinden.
http://www.insighteditions.com/ebooks/24
Hey zit hem nu nog eens te bekijken, en merkte op dat er nieuwe scene's tussen zitten!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:26 schreef Otto215 het volgende:
Maar kijk eens hier:
http://www.24trailer.com/
Ik zou er vanuit gaan, aangezien 24 helaas niet erg een mooi continue verhaal heeft.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef dapluiz het volgende:
Btw de slogen van "Jack Bauer must die" zal wel weer over de eerste 4 afleveringen gaan ?
Net als vorig seizoen dat jack de most wanted man alive zou worden maar dat was na de eerste 4 afleveringen ook wel over ..
dat is geen behrooz. dat is volgens mij kal penn. beter beken als kumar uit de film harold and kumar going to the white castlequote:Op maandag 20 november 2006 14:13 schreef HiddeRV het volgende:
Check even die trailer rond 1:07, is dat niet Behrooz uit se4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |