abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43330964
Het is dus de bedoeling dat ik naar een bruiloft ga van mensen die ik niet ken met wat confetti
Nu ben ik nog nooit bij een bruiloft geweest, maar wordt het wel gewaardeerd als ik er met m`n confetti aan kom kakken?
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 18:34:55 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43331957
Natuurlijk wordt dat gewaardeerd. Ga met een groepje vrienden bij het stadhuis staan, of ergens anders waar vaak trouwerijen plaatsvinden, en strooien maar.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43361966
In de meeste plaatsen in Nederland is het ondertussen verboden met rijst of confetti te strooien vanwege de kosten van het opruimen/schoonmaken....
pi_43388823
In Utrecht komen bijvoorbeeld heel vaak mensen aan de achterkant van het stadhuis op de Ganzenmarkt de deur uit na hun trouwerij.

Maar het hoeft toch ook niet perse confetti te zijn ? Je kan toch ook met een groep van 20 vrienden erbij gaan staan en lang zullen ze leven zingen, of een blaascapel cheffen die "Daar komt de bruid" speelt of weetikveel.

Ik denk dat je het gewoon moet interpreteren als "Pimp iemands bruiloft op een leuke manier dat ze geen last van je hebben maar wel vrolijk ontroerd zijn door je spontane actie."
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_43458495
pluk gewoon een trouwerij uit de krant?
◢◤
pi_43469589
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:02 schreef Gesloten het volgende:
Het is dus de bedoeling dat ik naar een bruiloft ga van mensen die ik niet ken met wat confetti
Nu ben ik nog nooit bij een bruiloft geweest, maar wordt het wel gewaardeerd als ik er met m`n confetti aan kom kakken?
Been there, don that.
Zelfs stiekum mee op de foto op de trap bij het stadhuis.

Zelf geen foto van gemaakt (of een kopie gevraagd) anders had ik deze wel geplaatst.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_43571549
anders zoeken wij er wel een voor je uit.....
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')