Begrijp ikquote:
Jeps. Nu ja, dan ziet die geen geld en een klant minder. C'est la vie.quote:Op maandag 27 november 2006 23:55 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Begrijp ikmaar waarom heeft hij ze nog niet ? Ligt dat aan de leverancier dan ?
Die kan die vloer vast niet leveren voor 8 euro per m2... zijn vast lokkertjes zodat je dan een duurdere vloer uitzoekt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:52 schreef MMach het volgende:
[..]
Jeps. Nu ja, dan ziet die geen geld en een klant minder. C'est la vie.
Die rechter dan??quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef MMach het volgende:
Die deur naar de tuin? Die kan je alleen maar gebruiken nadat je over de mortel hebt gelopen
Dan kan je dat vinyl als ondervloer gebruiken........quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef MMach het volgende:
Mocht er laminaat op moeten, dan is zo'n ondervloer wel aangeraden je pense.
Nee op die deur moet een briefje hangen:quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef MMach het volgende:
Die deur naar de tuin? Die kan je alleen maar gebruiken nadat je over de mortel hebt gelopen
Eigenlijk als ik dit zo lees moet dit briefje aan beide zijden van de WC pot hangenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:31 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nee op die deur moet een briefje hangen:
Meent ge nu echt dat ge over mijnen pas ge-egaliseerde vloer hebt gelopen? Weet ge hoeveel werk dat kost het weer deftig te maken?
In nieuwbouwwoningen is dat ook zo idd, daar wordt ge-eist dat je vanuit een verblijfsruimte (woonkamer, slaapkamer, keuken) niet rechtstreeks in een toilet kunt komen, maar dat dit altijd via een verkeersruimte (gang, overloop e.d.) gaat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef MMach het volgende:
Dat is de eerste keer dat ik daar iets van hoor. Ik heb dat toch al redelijk veel gezien en ik vind het ook niet echt vreemd. De reden waarom dat in horecazaken zo is zal wel te maken hebben met hygiëne of iets dergelijks zeker? Maar aangezien ik het water uit de wc pot niet gebruik om mijn spaghetti te koken zie ik niet veel hygienische gevaren of problemen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Je zult mensen de kost moeten geven die hun handen niet wassen na toiletbezoekIk heb zelf niet anders geleerd en ik heb het als vanzelfsprekend mijn zoontje ook geleerd maar ik zie toch een hoop mensen die zo van het toilet afwandelen zonder maar een kraan aan te raken. Brrrrr...
say whatquote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef tnimble het volgende:
,water nevel van het doortrekken hebt je de wc bril klap voor die zit er niet op omdat je dan altijd een handig neer te klappen zetel of trapje in je WC hebt.
Whehehe helemaal eens. Dat geruft en gekletter van een ander hoef ik niet te horenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef tnimble het volgende:
Een WC die direct op een woonkamer uitkomt daarin tegen lijkt me niets. Niet omdat het onhigienisch zou zijn, maar je wilt niet op zitten voor de visitie die er is als je een behoefde moet doen. Dan wil jij en je gasten gewoon wat gehoor afscherming en privacy hebben en dan kan de WC beter een eind verderop in het huis zitten.
Mooi gebaarquote:Op woensdag 29 november 2006 18:14 schreef MMach het volgende:
Een offtopic mededeling:
Morgen is het exact 7 jaar geleden dat mn vader is overleden, en iets minder dan 15 jaar geleden dat mn moeder is overleden. Dit jaar, en zeker de laatste maanden ben ik me nooit bewuster geweest van dat feit. Niet alleen heb ik mezelf beter leren kennen, ik snap nu ook dingen van mn vader. Zoals waarom hij de moed heeft opgegeven nadat mn moeder is overleden. Dit is ook een jaar geweest van de grootste vooruitgangen en zwaarste tegenslagen. Iets wat ik nooit zal vergeten. Daarom komt er morgen dit op mn arm te staan in het klein:
[afbeelding]
Ik doe dit voor mezelf omdat ik er grote symbolische waarde aan hecht.
Om dezelfde reden waarom het nodig is om in de keuken gekleurde lichtkoven te hebben: omdat ik er mijn zinnen heb opgezet (ik heb hier al veel langer over nagedacht, een tattoo is immers voor het leven) en ik er belang aan hechtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:26 schreef AnneX het volgende:
héle kleine lettertjes , hé lieve MMach ?
En je weet het toch en doet het toch : remember.
Dan vraag ik mij af, waarom je het op je lijf moet (laten) zetten.
* geen fan van piercings en tattoo's - oud wijf !
En niet liever een sierlijk bloemetje, een vergeet-me-nietje, met dezelfde betekenis?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:26 schreef AnneX het volgende:
héle kleine lettertjes , hé lieve MMach ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |