wat is dr dan?>quote:Op donderdag 9 november 2006 19:39 schreef Departak het volgende:
Moet je voor de grap eens op 3 Oktober Leiden in.
Zo belachelijk veel vieze vrouwen/meiden dat je gelijk genezen bent van alle illusies dat er knap vrouwvolk rondloopt in Leiden.
Daarvoor moet je in de forensensteden zijn
Dan moet je ook niet op die pauper kermis lopen drol! Daar lopen allemaal verlepte hoertjes rijdend op tomos.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:39 schreef Departak het volgende:
Moet je voor de grap eens op 3 Oktober Leiden in.
Zo belachelijk veel vieze vrouwen/meiden dat je gelijk genezen bent van alle illusies dat er knap vrouwvolk rondloopt in Leiden.
Daarvoor moet je in de forensensteden zijn
Studenten Corps Leiden en Delft doen daarom ook altijd aan lichaamssap-uitwisselings-projectenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat zaten daar lekkere vrouwen in de zaal, in Delft kan je niet een zo'n vrouw vinden en in Leiden lopen er GVD honderden.
Als ze nou inderdaad probeerden tegelijkertijd te rijden en lopen, was het stadsbeeld een stuk fraaier.quote:Op maandag 13 november 2006 00:44 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op die pauper kermis lopen drol! Daar lopen allemaal verlepte hoertjes rijdend op tomos.
Gelukkigquote:Op maandag 13 november 2006 01:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude ik ben niet van het corps :S
Zie het gewoon als voorbeeld van hoe de dramatische verdeling man/vrouw in beide steden is.quote:Op maandag 13 november 2006 01:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Dude ik ben niet van het corps :S
Ware het niet dat ik je zou aanraden om naar een toffere stad te gaan. De binnenstad is desalniettemin mooi.quote:Op maandag 13 november 2006 01:25 schreef Zyggie het volgende:
Als je in delft zit zou ik je bijna aanraden om bij een studentenvereniging te gaan.
Genoeg te doen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 01:26 schreef Originele_Naam het volgende:
Haha mooi, maar beetje saai
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |