Waar woon je dan en wie ben je?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:58 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Kan je het dan even door gevenzou ik leuk vinden om samen te gaan
Ohja ik weet het alquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:16 schreef seekfaM het volgende:
Maarten, woont ook op rietveld, in glaze huis, ben vaker bij jou thuis geweest ookremember
?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef Autoreply het volgende:
Volgende week weer?
As if; bijzonder goed bevallen; voor herhaling vatbaar.
![]()
Ja, maar dan mèt dribs/FB en davidquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef Autoreply het volgende:
Volgende week weer?
As if; bijzonder goed bevallen; voor herhaling vatbaar.
![]()
Ah, ik wordt gemist. Da's gunstig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan mèt dribs/FB en david
Wie zeikten erquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoor dat het op de zeikende vrouwen na gezellig was?
Ja, omdat jij een rijk man bent en dus rondjes kan gevenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, ik wordt gemist. Da's gunstig.
Wie zei dat danquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet ik het, ík was er niet bij!
Van die 5, 57 die nog op mijn bankrekening staat wat ik zojuist gechekt heb?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, omdat jij een rijk man bent en dus rondjes kan geven
Ah, Erik dusquote:
Jep, bier van 80 cent levert toch al snel 7 bier opquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Van die 5, 57 die nog op mijn bankrekening staat wat ik zojuist gechekt heb?
Ah, KB?quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, bier van 80 cent leveret toch al snel 7 bier op![]()
Uhu. Die ene trut die begon te zeuren dat ik foto's liep te maken. Zeau slechtquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, KB?
Ik was vandaag in een tent die er heel gezellig uit zag. We mochten voor 12,50 naar binnen (normaal 17,50 maar omdat er 3 met de auto waren mochten die voor het vrouwen-tarief), en dat was alles inclusief.
Maarja, toen waren we binnen, bleek dat we de enigen waren daar!![]()
Dus, rond een uur of 1 hadden we die 12,50/17,50 er ruimschoots uit en toen zijn we maar weer verder gegaan
Toch niet Christine hoop ik?quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu. Die ene trut die begon te zeuren dat ik foto's liep te maken. Zeau slecht
Owja haha diequote:Op zaterdag 11 november 2006 04:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
EEN HOOGTEMETER MEET DE HOOGTE TEN OPZICTE VAN HET INGESTELDE DRUKVLAKquote:
Whehehe was je misselijk gewordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:29 schreef seekfaM het volgende:
Pff, ja ik vond het zeker tof!, alleen wat ik niet voor herhaling vatbaar vind, is bier met turkse-pizza.![]()
![]()
![]()
![]()
Jah was gezellig, ik was met allemaal mannen dus dan vind ik het al snel leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:33 schreef mirelia het volgende:
Dus het was leuk?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn mensen!
Volgende keer hoop ik
Whehehe...hier heeft niemand gekotst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:44 schreef seekfaM het volgende:
niet alleen misselijk, het is er ook uitgekomen.. tivussooi
En statische ladingenquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
EEN HOOGTEMETER MEET DE HOOGTE TEN OPZICTE VAN HET INGESTELDE DRUKVLAK
8 GEVAREN VAN ONWEER:
- Bliksem
- Hagel
- Zware turbulentie
- ZEER Sterk stijgen en dalen
- Schrikeffecten
- Grote belastingen op het vliegtuig
- Lage wolkenbasis
- Extreme kou
Toch?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je maakt je avater iig waarquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah was gezellig, ik was met allemaal mannen dus dan vind ik het al snel leuk![]()
Bart ligt hier ook nog in z'n nest en die jongen slaapt normaal echt 5 uur per nacht oid. Volgens mij was hij ook nogal gaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe...hier heeft niemand gekotst.
Alhoewel BitterMoon met een beetje kater nog in bed ligt![]()
Nope, totaal niet gaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart ligt hier ook nog in z'n nest en die jongen slaapt normaal echt 5 uur per nacht oid. Volgens mij was hij ook nogal gaar![]()
Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Bart (e.a.) zou je ajb niet mijn echte naam meer willen gebruiken op FOK!
Ja ik zag het, maartochquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geeft verder niet, is al verwijderd inmiddels![]()
En windschering, bedacht ik me nog in bedquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En statische ladingenVoelt redelijk kut aan als je na de landing uitstapt en een opdonder krijgt...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:07 schreef Originele_Naam het volgende:
edit: als je gaat eten wel goed kauwen, anders vliegt het er heel snel uit
nét iets te ver naar links genomen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:28 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
De beruchte laarzen...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:46 schreef mirelia het volgende:
Oke SOL....eerlijk is eerlijk je bent een MILF
Was gezelligquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoe was de meeting? Ik ben thuis gebleven omdat ik nog steeds een beetje ziek ben.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nét iets te ver naar links genomen!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar waarom heb je laarzen met hoge hakken?quote:
Welke modderquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar waarom heb je laarzen met hoge hakken?
da's toch heul niet handig, hoge hakken als je door de modder gaat banjeren?
vorige pagina en oshiro zet ze vanaaf ook onlinequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:20 schreef seekfaM het volgende:
iemand foto's?
Kijk maar 's naar de namen van de pics; er missen er een paarquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kijk maar 's naar de namen van de pics; er missen er een paar![]()
ik had nou niet bepaald lieslaarzen aan mopquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja waarom trek je anders laarzen aan?
En, had u ze alquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:11 schreef oshiro het volgende:
Mijne ga ik niet allemaal posten hier, ik geef wel een linkje naar het album als ze klaar zijn met uploaden
Niet meer... net MI:II gestart met een glas melk erbijquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent werken...stop met FOK!KEN![]()
![]()
Ik ben een nerd ik weet wat MI:II isquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet meer... net MI:II gestart met een glas melk erbij![]()
Vieze lurkerquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jawel BraveBart A_A meld zich![]()
Uuuh jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor heb de foto van SOL al als achtergrond op mijn scherm dus lurken hoeft niet meer
Had je weer eens auto gejatquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gister dus op politiebureau gezeten omdat ik aangehouden ben met de reden: in bezit van gestolen voertuigWas pas half 8 thuis en had ff helemaal nergens zin in.
Hahaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:nee kennis van me had nieuwe auto gekocht paar dagen geleden en daar gingen we even mee rijden en wassen enzo tot er ineens stop politie achter ons stond, bleek die auto als gestolen opgegeven te zijn
en ik zat achter het stuur
heeft me heel veel moeite gekost dat ik nergens iets van wist en ter goede trouw had aangenomen dat auto niet gestolen was
Heb er paar uur gezeten![]()
Jij bent ruksmurfquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor heb de foto van SOL al als achtergrond op mijn scherm dus lurken hoeft niet meer
Vrouwenquote:
Was een daarvan ook die zeikmiep met haar foute opmerkingen of hebben we het over verschillende dameschquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is halfbloedje achterin?![]()
Nee, dat waren weer anderenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Was een daarvan ook die zeikmiep met haar foute opmerkingen of hebben we het over verschillende damesch![]()
Spuit 11quote:
op 2 pics na mogen ze allemaal gedelete worden van mijquote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Laat ik alle foto's ff samenvatten voor diegene die ze niet willen zien om een of andere kutreden:
SoL, vage foto's, mits bier 14.gif
Joahquote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op 2 pics na mogen ze allemaal gedelete worden van mij![]()
Jij ookquote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... nee hoor je bent een schatje
![]()
hij heeft ze toch allemaal online gezetquote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ook
Maar er missen nog wel wat foto's van Erik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |