abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43928836
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:16 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik had al gezegd dat jij af was, dus ga maar op de bank zitten.
Ik denk niet dat een normaal mens naar jou hoeft te luisteren.....

Kraker
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_43928988
Ik heb wel respect voor die krakers. Zelf ben ik veel te lui om te kraken en uit gemakzucht heb ik dus maar gewoon een baan gezocht waarmee ik m'n flatje kan betalen. Maar sommige mensen zijn wat minder lui en nemen dus echt de moeite om met minimale middelen gekraakt te gaan wonen, respect.
pi_43929205
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef thabit het volgende:
Ik heb wel respect voor die krakers. Zelf ben ik veel te lui om te kraken en uit gemakzucht heb ik dus maar gewoon een baan gezocht waarmee ik m'n flatje kan betalen. Maar sommige mensen zijn wat minder lui en nemen dus echt de moeite om met minimale middelen gekraakt te gaan wonen, respect.
Inderdaad, waarom zou je werken als je lekker thuis zak leven in een huis wat een ander heeft betaald? En als je er dan uit moet sloop je alles nog even voor je weggaat, dat zal die kapitalisten leren
pi_43929410
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef thabit het volgende:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_43929419
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom zou je werken als je lekker thuis zak leven in een huis wat een ander heeft betaald? En als je er dan uit moet sloop je alles nog even voor je weggaat, dat zal die kapitalisten leren
Helemaal gelijk. Gewoon kapot maken.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 27 november 2006 @ 15:27:48 #256
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43930390
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kraker
Je discrimineert op basis van uiterlijk, dat mag niet... zeker Wilders gestemd? Vieze kutracist
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_43935446
Ik heb een filmpje gemaakt van de krakers bij fort pannerden.

http://www.youtube.com/watch?v=JZqHb_G8_UM
pi_43935649
Ga dan in de natuur wonen stelletje klotekrakers. Moeten ze weer gaan provoceren door toch weer terug te gaan, rook ze voor eens en voor altijd uit dat gebouw en zorg dat ze werk krijgen ipv met zijn allen weer een pand in te laten nemen.
zakelijk
  maandag 27 november 2006 @ 18:28:10 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43935736
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:17 schreef FF1987 het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van de krakers bij fort pannerden.

http://www.youtube.com/watch?v=JZqHb_G8_UM
die woordvoerder

met zo'n vijand heb je geen vrienden meer nodig.

blijkbaar hebben ze iets met de anti-krakers uitgevreten/overmeesterd oid.

"machtsvertoon wordt niet door de inwoners van de gemeente begrepen"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 27 november 2006 @ 18:28:33 #260
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_43935747
Heel goed
pi_43936025
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:27 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je discrimineert op basis van uiterlijk, dat mag niet... zeker Wilders gestemd? Vieze kutracist
Zeker geen idee wat een racist is Stumper
  maandag 27 november 2006 @ 18:42:40 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43936128
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zeker geen idee wat een racist is Stumper
joh hij zat maar wat hol te blaten. zoals de meesten hier die niet kunnen voorstellen dat mijn zwaartepunt meer op eigendomsrecht zit dan op een stel stinkende niksnutten.
pi_43936211
Wat nou eigendomsrecht man, weet je wel waar het hier over gaat?

Het gaat om de bestemming, deze krakers zijn helemaal niet onwillig maar willen niet dat dat ding maar leeg blijft staan en verpauperd. Wie is volgens jou de eigenaar en waarom komt er volgens jou niks van de bestemming terecht?
  maandag 27 november 2006 @ 18:51:06 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43936404
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
Wat nou eigendomsrecht man, weet je wel waar het hier over gaat?

Het gaat om de bestemming, deze krakers zijn helemaal niet onwillig maar willen niet dat dat ding maar leeg blijft staan en verpauperd. Wie is volgens jou de eigenaar en waarom komt er volgens jou niks van de bestemming terecht?
er zat toch anti-kraak in en ze hebben toch een bestemming. misschien niet direct zichtbaar met bulldozers ed. dat is wel de inzet geweest van de rechter die besloot een kraakverbod toe te kennen.
daarnaast zit die 'woordvoerder' ook te clameren dat er zonder enige waarschuwing ingegrepen werd. dat is pertinente onzin. dat is zielig doen en zieltjes winnen met een leugen.

raus bitte.
pi_43936441
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er zat toch anti-kraak in en ze hebben toch een bestemming. misschien niet direct, maar dat is wel de inzet geweest van de rechter die besloot een kraakverbod toe te kennen.
daarnaast zit die 'woordvoerder' ook te clameren dat er zonder enige waarschuwing ingegrepen werd. dat is pertinente onzin. dat is zielig doen en zieltjes winnen met een leugen.

raus bitte.
Onzin. De buurt wil ze graag houden als anti-kraak. Er is een stichting die het erfpacht heeft en vertikt iets met het fort te doen.

Eigenaar Staatsbosbeheer kan op die manier dus niks beginnen. Zolang dat niet geregeld is: lekker laten zitten die krakers.
  maandag 27 november 2006 @ 18:53:09 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43936471
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. De buurt wil ze graag houden als anti-kraak. Er is een stichting die het erfpacht heeft en vertikt iets met het fort te doen.

Eigenaar Staatsbosbeheer kan op die manier dus niks beginnen. Zolang dat niet geregeld is: lekker laten zitten die krakers.
als anti-kraak prima. maar niet als krakers.
pi_43936519
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als anti-kraak prima. maar niet als krakers.
Lekker belangrijk
  maandag 27 november 2006 @ 18:57:46 #268
52513 whosvegas
The Trickster
pi_43936638
Ik geef ze groot gelijk dat ze het fort weer hebben ingenomen.
Are you nuts??
  maandag 27 november 2006 @ 19:09:18 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43937082
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Lekker belangrijk
dat is voor mijn wezenlijk punt, het eigendomsrecht, juíst heel belangrijk. immers je geniet als anti-kraker geen huur/kraakrechten. je gaat een overeenkomst voor onbepaalde tijd met weinig zekerheden aan.

de enige zekerheid die je hebt is dat je bijna nooit onverwacht op straat komt. er is altijd wel ergens anders een tijdelijk onderkomen. en dat alles voor maar 180 euro per maad o.id.

echt een fucking schijntje. want vaak zit je jaren goed. of zelfs bijzonder goed.
pi_43938942
quote:

[..]

De buurt heeft niets te willen, het is van staatsbosbeheer, en die hebben er wel degelijk plannen mee. Daarnaast zaten er anti-kraak mensen in, dus het is een schande dat die mensen die er nu inzitten (geen krakers dus) de anti-krakers er met bedreigingen uit hebben gejaagd en er nu dus blijven zitten.

Het was niet te kraken omdat er anti-krakers inzaten, dit is dus pure huisvredebreuk, als er vrijwilligers gezocht worden om dat tuig eruit te knuppelen meld ik me aan
pi_43939094
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef whosvegas het volgende:
Ik geef ze groot gelijk dat ze het fort weer hebben ingenomen.
Ingenomen Ingebroken bedoel je, ze mogen er helemaal niet komen, lekker zulk wetteloos tuig
  maandag 27 november 2006 @ 20:00:30 #272
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_43939121
quote:

[..]

De rechter oordeelde anders. Het is niet aan de krakers om uit te maken of dit wel of niet terecht is. Nederland is het enige land ter wereld dat kraken in de wet geregeld heeft. Die wet bepaalt ook dat de rechter het laatste woord is. Dus is hier geen sprake van kraken, maar van huisvredebreuk. De overheid heeft geen andere keuze dan op zo kort mogelijke termijn te ontruimen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 27 november 2006 @ 20:16:44 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43939831
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:55 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De buurt heeft niets te willen, het is van staatsbosbeheer, en die hebben er wel degelijk plannen mee. Daarnaast zaten er anti-kraak mensen in, dus het is een schande dat die mensen die er nu inzitten (geen krakers dus) de anti-krakers er met bedreigingen uit hebben gejaagd en er nu dus blijven zitten.

Het was niet te kraken omdat er anti-krakers inzaten, dit is dus pure huisvredebreuk, als er vrijwilligers gezocht worden om dat tuig eruit te knuppelen meld ik me aan
hoe klopjachterig dit ook klinkt. ik wil ze best er uit halen. proportioneel gezien. ik blijf een humanist.
  dinsdag 28 november 2006 @ 03:22:57 #274
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_43952126
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kraker
een kraker met een balkenkreuz op z`n shirt?
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  dinsdag 28 november 2006 @ 06:22:47 #275
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_43952376
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:55 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

* Doet mee

* Het_hupt hoopt dat SCH daar ook rond hangt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')