Linkin Park zuigt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wanneer ga je een parodie maken op dat nummer van linkin park, My December?
Ik ken het nummer niet eens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom moet jij laten zien hoe het wél moet.
Laat tijdens dat concert je tanden er gewoon uit slaan, zodat je met een goed excuus weg kan blijven van de tandarts.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
Heb ik weer. Eindelijk weer eens een tof optreden dat in mijn budget past, moet ik de ochtend daarna om 8:50 bij de tandarts zijn.
Lameraden... jij zou wel vrijwilliger willen zijn dat ff te doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat tijdens dat concert je tanden er gewoon uit slaan, zodat je met een goed excuus weg kan blijven van de tandarts.
Dat kwam helemaal niet eens in me op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden... jij zou wel vrijwilliger willen zijn dat ff te doen? [afbeelding]
Maar nu je het idee kent?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kwam helemaal niet eens in me op..
Bwoah. Is te overwegen.quote:
Hier heb je een fakkel. Slacht maar af, die kou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef cerror het volgende:
Kou moet dood.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
Ik wil ook onder mijn dekens.
Ik voel mezelf extreem zielig vandaag.
Ik word emo van die rot-herfst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |